Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Procescoördinator Sociaal Domein

M.A. de Ruijterlaan 2, 4461 GE Goes, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
80 24 Zeeland

Begindatum:

20 jan 2025

Einddatum:

31 mrt 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

14 jan 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving van de opdracht
Als procescoördinator Sociaal Domein werk je in het veelzijdige en dynamische team Sociaal Domein binnen de gemeente Goes.

Jij doet
Je begint de dag met een afstemmingsoverleg met je collega procescoördinator. Direct daarna volgt het GGT-overleg. Tussendoor belt een professional van een zorgaanbieder om te sparren over een casus. Hieruit maak je de beslissing om over te gaan op de Jeugdbeschermingstafel en zet jij de benodigde stappen om dit te plannen. Begin van de middag staat een triageoverleg gepland met het Zorg- en Veiligheidshuis. Na dit overleg krijg je een bericht over een dreigende woningontruiming. Je zet diezelfde dag nog acties uit omdat er minderjarige kinderen in het spel zijn. Tussendoor houd je je bezig met het lezen en uitwerken van stukken.

Meer concreet? Jij houdt je 24 uur per week bezig met:

  • toewijzen van benodigde en passende zorg;

  • het maken van beslissingen waar de uitvoerend werkers niet uitkomen;

  • voeren van procesregie op complexe casuïstiek, op casusoverstijgende processen op het gebied van jeugd- en volwassenzorg en op samenwerking met partners;

  • het initiëren, organiseren en structureren van diverse overleggen

  • het bewaken van de kwaliteit van de ingezette zorg.

Competenties

  • Communicatief sterk;

  • Samenwerken;

  • Flexibel, spin in het web.

Eisen

  • HBO werk en denkniveau;

  • Gemeente ervaring op Sociaal Domein;

  • Kennis/ervaring volwassen problematiek;

  • SKJ

Syseemkennis

  • pre: mens centraal
     

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.