Logo van Gemeenschappelijke Regeling De Bevelanden
Logo van Gemeenschappelijke Regeling De Bevelanden

Interim directeur

M.A. de Ruijterlaan 2, 4461 GE Goes, Nederland

Sluit over 3 dagen

Begindatum:

12 jan 2026

Einddatum:

31 aug 2026

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

17 dec 2025
Opdracht tarief 120Opdracht uren 32
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

GR de Bevelanden is op zoek naar een combi in de functie van interim adjunct directeur / manager ter ondersteuning van de directeur en het MT.

Na het vertrek van de directeur in 2024 is ingezet op een interim periode om de dagelijkse aansturing te borgen en om een analyse uit te laten voeren naar de structuur en de governance. Dat heeft geleid tot een plan van aanpak. De uitvoering van dit plan loopt en ligt op schema. In 2025 is vervolgens een bestuursopdracht vastgesteld waarbij GR de Betho met GR de Bevelanden werken aan een gezamenlijke visie ten aanzien van toekomstige uitvoering van de Participatiewet en om te beschrijven wat nodig is om daar te komen. De huidige directeur (ai) van GR de Bevelanden blijft voor deze opdracht nog tot 1 oktober 2026 aan.

De huidige directeur (ai) neemt naast zijn taak als interim directeur van GR de Bevelanden ook de taak van interim directeur bij GR de Betho op zich. Om de continuïteit GR de Bevelanden te waarborgen zijn we op zoek naar een ervaren interim directeur/manager die hem daarbij kan ondersteunen. Naast de ondersteuning van de directeur zal de opdrachtnemer belast worden met de aansturing van een team binnen de GR vanwege afwezigheid van de manager. Gedurende de eerste periode betreft dit het team Bedrijfsvoering, vanaf mei het team HRM.

Werkzaamheden

In overleg met de directeur worden de directie taken verdeeld. De focus voor de adjunct directeurs taken zal daarbij liggen op ondersteuning in bedrijfsvoerings processen, aansturing van het team Staf, managementontwikkeling en ontwikkeling organisatie waarbij de eindverantwoordelijkheid, voorzitterschap MT en bestuurlijke overleggen bij de directeur blijven.

De opeenvolgende vervanging van de twee managers gaat met name om de PIJOFCHA taken en waar nodig inhoudelijk klankbord voor de medewerkers.

Eisen

  • Deze aanvraag is niet geschikt voor een zzp-constructie vanwege de bepalingen in de wet DBA. U verklaart hierbij dat de aangeboden kandidaat geen zzp'er is.

Wensen en competenties

Competenties

  • Ervaren interim directeur/manager
  • Aanwezig en toegankelijk, gericht op samenwerking
  • In staat om voortgang borgen van lopende ontwikkelingen
  • MT-lid in dubbelrol van adjunct en manager
  • Verantwoordelijk voor een team (Bedrijfsvoering en vervolgens HRM)

Organisatie en team

Klant: De Bevelanden
Business unit: GR de Bevelanden
Afdeling: MT (GR de Bevelanden)
Werklocatie: GR De Bevelanden

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Optie tot verlenging: mogelijk verlenging met drie maanden

Hybride: Geen verdere informatie

Aantal professionals of FTE: 1

Overig algemeen: Aanvraagreden: Extra capaciteit i.v.m. project. Vanwege een onderzoek mbt de uitvoering van de Participatiewet en mogelijk samenwerking hierin met de Betho, En tijdelijke afwezigheid manager (bedrijfsvoering en HRM).

Werkdagen: Maandag t/m Vrijdag

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via nina.dejong@kbenp.nl of met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr