Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Ondersteuning

De Bedrijfsvoeringspartner

Koningsplein 1, 2981 EA Ridderkerk, Nederland

Sluit over 3 dagen
Geen maximum 24

Begindatum:

3 okt 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

14 okt 2025

Omschrijving

Opdrachtomschrijving

Voor het team HR Specialisten & Communicatie zoeken wij een Administratie ondersteuner recruitment voor 24 uur per week.

Werkzaamheden

Jouw inzet is direct zichtbaar voor zowel de sollicitanten als jouw (interne) klant. Elke dag is anders, dat maakt de rol zo dynamisch, de dag ziet er ongeveer zo uit: Je start de dag met het checken van inkomende mail in de recruitment mailboxen en de nieuw binnengekomen vacature aanvragen in ons HRM systeem (Youforce). Je prioriteert en volgt acties op. Daarnaast check je welke sollicitanten zijn beoordeeld door de vacaturehouders. Je plant de afspraken in, verstuurt de uitnodigingen en reserveert de ruimtes. Tijdens het werkoverleg bespreek je de nieuwe vacatures met collegas en deel je de successen en uitdagingen. Je publiceert de vacatures op de online kanalen en eventueel op de social media kanalen. Je belt de vacaturehouder nog even na over de nog niet beoordeelde sollicitanten. De vorderingen in het gehele proces hou je stap voor stap bij in het systeem. Je checkt ook nog even of de sollicitant die vorige week aangenomen is, zich heeft aangemeld op ons onboardingplatform. Kortom een uitdagende en dynamische rol, jouw ondersteuning in het proces is cruciaal!

Eisen

  • Minimaal MBO+ werk-/denkniveau
  • Administratieve ervaring (bij voorkeur binnen recruitment, HRM, arbeidsbemiddeling e.d.)
  • Nauwkeurig en zorgvuldig kunnen werken (maken van afspraken, locaties, persoonsgegevens)
  • pro-actief en voorruit kunnen denken
  • flexibel, (bij urgente en adhoc zaken ook bereid zijn om soms wat extras te doen)
  • kunnen prioriteren en overzicht behouden.

Wensen en competenties

Competenties

  • Optimale professionaliteit
  • Samenwerking en dienstverlening
  • Meer doen dan gevraagd
  • De vraag ruimer bezien
  • Verrassende oplossingen en antwoorden geven
  • Net die stap extra zetten

Organisatie en team

Ben je een goede match met De BedrijfsvoeringsPartner? We staan voor mooie uitdagingen die we samen kunnen aangaan. Onze gemeenten vragen een optimale professionaliteit, samenwerking en dienstverlening. En daarbij kunnen we alleen het verschil maken als we samen juist meer doen dan gevraagd. Of de vraag ook ruimer bezien. En verrassende oplossingen en antwoorden geven. Als jij ook graag net die stap extra zet, dan zijn we vast een hele goede match!

Gespreksinformatie

De werkdagen worden in overleg vastgesteld, waarbij er maximaal 1 dag tussen zit.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:
Niet bekend
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur