Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Facilitair medewerker

Grote Kerkhof, 7411 KZ Deventer, Nederland

Sluit over 8 dagen
Geen maximum 32-36 Overijssel

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

14 okt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Jij maakt het verschil door jouw inzet en gastvrijheid. Je zorgt ervoor dat iedereen zich welkom voelt en alles op rolletjes loopt. Word jij onze nieuwe facilitair medewerker die elke dag opnieuw het verschil maakt? De Facilitaire Werkorganisatie DOWR werkt voor de gemeenten Deventer, Olst-Wijhe en Raalte. We zoeken een collega voor de standplaats Deventer.

Jouw werk

Jij bent het gezicht van de gemeenten! Met een warme glimlach ontvang je vragen, klachten en storingsmeldingen van collega's aan de servicedesk. Jij hebt service hoog in het vaandel staan en straalt dit ook uit. Als je iemand zoekend ziet rondlopen, vraag je proactief of je kunt helpen..

  • Ontvangen van bezoekers en medewerkers aan de facilitaire balie.
  • Beantwoorden van digitale vragen via e-mail, Topdesk en eventueel telefoon.
  • Registreren, opvolgen en afhandelen van meldingen in Topdesk.
  • Signaleren van terugkerende knelpunten en meedenken over verbeteringen.
  • Ondersteunen bij facilitaire processen zoals sleutelbeheer, vergaderruimtes, postverwerking, etc.

Eisen

  • Er mag slechts een partij verantwoordelijk zijn voor de levering van de professional, zonder tussenkomst van derden of onderaannemers. De gehele uitvoering moet in eigen beheer plaatsvinden. Een ZZPer via tussenkomst, waar een bureau een vergoeding voor ontvangt, wordt gezien als rechtstreeks.
  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Een motivatie, opgesteld door de kandidaat zelf, is toegevoegd aan het CV van de kandidaat;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 3;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als facilitair medewerker;

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbaar afgeronde opleiding facilitair management op minimaal mbo niveau 3 (20 punten);
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als facilitair medewerker (25 punten);
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeente (40 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met TopDesk. Benoem duidelijk in het CV waar deze werkervaring is opgedaan (15 punten).

Competenties

  • Communicatief sterk: vriendelijk, duidelijk en professioneel in woord en geschrift.
  • Digitale vaardigheden: vaardig in het werken met computersystemen, e-mail, en meldingssystemen.
  • Gastvrijheid: representatief en klantgericht bij ontvangst van bezoekers aan de balie.
  • Organisatorisch vermogen: kan goed schakelen tussen verschillende taken en weet prioriteiten te stellen.
  • Probleemoplossend vermogen: denkt mee met de klant en zoekt actief naar passende oplossingen.
  • Samenwerken: werkt goed samen met collegas binnen en buiten het team.
  • Stressbestendig en flexibel in een dynamische omgeving.
  • Proactief en zelfstandig in het oppakken van meldingen en taken.
  • Nauwkeurig en betrouwbaar in het registreren en opvolgen van meldingen.
  • Je bent oplossingsgericht en een echte aanpakker. Onvoorziene situaties zijn voor jou geen struikelblok!
  • Jij weet als geen ander wat dienstverlening en gastvrijheid inhoudt.
  • Je kunt goed zelfstandig werken, maar bent ook teamgericht.
  • Bij onverwachte situaties kun je goed improviseren en houd je je hoofd koel.
  • Je durft op een nette manier voor jezelf op te komen als gebruikers van het gebouw er een rommel van maken.

Organisatie en team

Organisatie

Groots denken, gewoon doen

Deventer, de stad en onze dorpen zitten in ons hart. De plek waar mensen wonen, werken, ondernemen en ontspannen. Waar we samenwerken voor en met Deventenaren aan een historische gemeente met grootse toekomstplannen. We zorgen ervoor dat iedereen zich thuis voelt en kan groeien. Waar iedereen ertoe doet. De plek waar we trots op zijn. Werken bij de gemeente Deventer betekent meer dan alleen plannen maken. We gaan de deur uit, de stad en dorpen in, staan open, onderzoeken, proberen en maken dingen mogelijk. We denken groots en doen gewoon. Met opgestroopte mouwen aan de slag. We experimenteren, leren en doen wat nodig is om Deventer vooruit te helpen. Samen zetten we hoofd, hart en handen in voor onze prachtige gemeente. Betrokken, Verantwoordelijk en Daadkrachtig. Dat zijn wij. Dat ben jij.

Waar je terecht komt

In hartje Deventer. Een historische Hanzestad, vol sfeervolle steegjes en charmante panden. Een stad van ondernemers, van boeken, koek, bedden, cv-ketels en drukwerk. Gelegen aan de IJssel, omringd door groen en prachtige dorpen. Midden in die stad staat het gemeentehuis: een bijzonder, historisch gebouw dat historie en toekomst samenbrengt. Een van de meest duurzame overheidsgebouwen van Nederland. De 2264 vingerafdrukken van Deventenaren in het gebouw herinneren je er elke dag aan voor wie en met wie we werken

Samenwerken, samen doen

Werken bij de gemeente Deventer is samen werken, samen doen. Met Deventenaren en met je collegas. We houden de lijnen graag kort en de organisatie wendbaar. Team DOWR is een samenwerking tussen de gemeenten Deventer, Olst-Wijhe en Raalte. Team DOWR Facilitaire Zaken bestaat uit 24 enthousiaste en betrokken collega's, van operationeel facilitair medewerker tot specialist op het gebied contractbeheer, huisvesting- en facility services. Binnen het team krijg je alle ruimte om de processen te verbeteren en hiermee mede richting te bepalen. Bekijk de video en leer je collega's alvast kennen.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 24 oktober 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo spoedig mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Overige informatie

Gemeente Deventer heeft er voor gekozen om een externe administratieve broker in te zetten. Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste. Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). Er mag slechts een partij verantwoordelijk zijn voor de levering van de professional, zonder tussenkomst van derden of onderaannemers. De gehele uitvoering moet in eigen beheer plaatsvinden. Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer. Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer. De overeenkomsten, gedragscode, geheimhoudingsverklaring en brochure SROI is beschikbaar bij het aanbieden van de kandidaat in het bestand inkoopvoorwaarden. Gemeente Deventer hanteert een SROI vereiste voor opdrachtnemer bij een bereikte opdrachtwaarde van 300.000,- of hoger berekend over twee contractjaren. Zie toelichting in brochure SROI. Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer. Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer. CV-eisen CV en door de kandidaat zelf geschreven motivatie. Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands. Werkdagen De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma, di, wo, do, vrij 08.00-16.30 uur.

Meer informatie

Vragen kunnen ingediend worden tot maandag 20 oktober 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op dinsdag 21 oktober 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 22 oktober 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur