thumbnail
thumbnail

Coördinator Financiële Administratie

BEL Combinatie

Zuidersingel 5, 3755 AZ Eemnes, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€100
28-36 Utrecht

Begindatum:

1 apr 2023

Einddatum:

1 okt 2023

Uren per week:

28-36

Publicatiedatum:

18 mrt 2023

Organisatie
De BEL Combinatie is een uniek samenwerkingsverband tussen de gemeenten Blaricum, Eemnes en Laren. In deze constructie zijn de drie gemeenten zelfstandig en maken ze alle drie gebruik van één grote, professionele en flexibele ambtelijke organisatie, de BEL Combinatie. Wij werken vanuit de volgende vier kerncompetenties: Professionaliteit, Openheid, Samenwerken en Publiek Ondernemerschap.

Opdracht
Binnen deze complexe organisatie word jij coördinator voor de Financiële administratie van de BEL-combinatie en voor de gemeenten Blaricum, Eemnes en Laren. Je komt te werken in het cluster Financiële Administratie, onderdeel van het team Control & Financiën.

We hebben binnen het cluster financiële administratie collega’s die zich richten op de debiteuren en crediteurenadministratie, op het doen van betalingen, op invorderingswerkzaamheden, maar ook op het gebied van grootboekbeheer en het bijhouden van de tussenrekeningen. Er is ook iemand die het applicatiebeheer verzorgt. De collega’s verrichten tevens werkzaamheden voor o.a. het jaarrekeningproces, zoals het opstellen van het balansdossier. De coördinator plant en monitort dit proces en is sparring partner voor de collega’s. Concreet houdt deze functie in dat je:

  • Werkzaamheden afstemt met de collega’s die actief zijn binnen het cluster;

  • Collega’s helpt bij het oplossen van knelpunten;

  • Stuurt op het oplossen van knelpunten in werkprocessen en doet verbetervoorstellen

De financiële administratie is de basis voor de P&C-documenten, kortom, de financiële administratie is een fundament waarop verder wordt gebouwd. Deze basis moet dus kwalitatief goed zijn. Jij bent verantwoordelijk voor de coördinatie daarvan. Onze Financiële administratie werkt met Civision Middelen (SAP).

Naast de reguliere taken, ben je ook continu scherp op het doorvoeren van verbeteringen binnen het team C&F, zo initieer je doorontwikkelingen op het gebied van digitalisering en jaag je procesoptimalisatie aan.

Dit vraagt ook van je dat je op de hoogte bent van de laatste ontwikkelingen binnen je vakgebied.

Je werkzaamheden bestaan o.a. uit:

  • Coördineren van de werkzaamheden binnen het cluster FA

  • Vraagbaak voor het cluster

  • Monitort de voortang en stuurt bij waar nodig

  • Is sparringpartner voor de collega’s

  • overleg voeren met belanghebbenden

  • Doet verbetervoorstellen

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als Coördinator;
3. Aanwezig op kantoor op in ieder geval maandag en donderdag, andere dagen in overleg;
4. Aantoonbare kennis van en/of werkervaring met de gemeentelijke financiën (benoem dit duidelijk in het cv);

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Een afgeronde financiële of economische opleiding op minimaal hbo bachelor niveau (20 punten);
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als financial bij een gemeente in de afgelopen 5 jaar (30 punten);
7. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als coördinator in de afgelopen 5 jaar (20 punten);
8. Aantoonbare kennis van het BBV (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
9. Een maximum uurtarief van € 100-, exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk, werk-werkverkeer én parkeerkosten (10 punten).

Competenties

  • Je bent sociaal vaardig, toegankelijk en met een gezonde dosis humor. Je zegt wat je doet en je doet wat je zegt;

  • Je beschikt over uitstekende vaardigheden op het gebied van plannen, structureren en bewaken;

  • Je bent analytisch sterk;

  • Je brengt structuur en bent resultaatgericht;

  • Je bent communicatief sterk: je bent duidelijk en overtuigend;

  • Je beschikt over goede adviesvaardigheden;

  • Je bent zelfstandig en zelf startend, en zoekt actief de samenwerking met alle betrokkenen;

  • Je bent constructief

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.

Planning
De gesprekken bij de BEL Combinatie zijn gepland op maandag 27 maart 2023 tussen 13.00 uur en 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 24 maart 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De BEL Combinatie vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • We vergoeden geen parkeerkosten en reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor de BEL Combinatie komt werken. In de marktuitvraag van Flextender wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten is.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Coördinator Financiële Administratie die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.