Logo van Avri
Logo van Avri

Adviseur Inkoop

Avri

Heistraat 47, 4909 BD Oosteind, Nederland

Sluit over 14 dagen

Begindatum:

24 nov 2025

Einddatum:

31 mei 2026

Uren per week:

24 - 32

Publicatiedatum:

5 nov 2025
Opdracht tarief 102Opdracht uren 24 - 32
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdracht

Waar ga je werken?

Binnen de afdeling Bedrijfsvoering zijn alle ondersteunende diensten ondergebracht om de lijnorganisatie integraal te laten werken. De Inkoop is decentraal georganiseerd binnen Avri. Jij bent, samen met de inkoopadviseur en adviseur contractmanagement inkoop, het aanspreekpunt voorinkopen en aanbestedingen. Je adviseert de afdelingen bij het uitvoeren van een rechtmatige en doeltreffende inkoop van leveringen, diensten en werken. Dit doe je vanuit het team Financien, Inkoop en Control.

Wat ga je doen?

Je adviseert en ondersteunt bij het uitvoeren van enkelvoudige, meervoudige en Europese aanbestedingen, ziet toe op de uitvoering van het inkoop- en aanbestedingsbeleid en zorgt dat de inkoop binnen de geldende wet- en regelgeving wordt uitgevoerd. Als Adviseur Inkoop ondersteun je de organisatie en geef je uitleg, zodat inkoop op een doeltreffende en efficiente wijze kan worden uitgevoerd. Je stelt projectplannen op voor inkoop, voert periodieke controles uit en optimaliseert deze waar nodig.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding;
  • Een aantoonbare afgeronde Nevi 1 opleiding of direct vergelijkbare inkoop opleiding;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het zelfstandig uitvoeren van meervoudig onderhandse, nationale en Europese aanbestedingen;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur inkoop en aanbesteden in de publieke sector;
  • Aantoonbare werkervaring met Tenderned;
  • Een door de kandidaat zelf geschreven motivatie brief, waarin hij/zij duidelijk motiveert hoe de opdracht optimaal vervult kan gaan worden op et gewenste niveau;
  • Een maximum uurtarief van 102,- exclusief btw en inclusief kosten woon-werk verkeer en fee Externe administratieve broker.

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare werkervaring als Adviseur Inkoop en aanbesteden bij een Gemeenschappelijke Regeling of Gemeente (10 punten);
  • Een aantoonbare afgeronde NEVI 2 opleiding (10 punten)
  • Minimaal 5 Europese aanbestedingen zelfstandig uitgevoerd (Benoem dit duidelijk in het cv) (30 punten);
  • Een maximum uurtarief excl. BTW, inclusief woon- / werkverkeer excl fee Externe administratieve broker (50 punten);
  • a. 80,- - 90,-: (50 punten);
  • b. 90,01 - 95,-: (40 punten)
  • c. 95,01 - 100,- : (30 punten).

Competenties

  • Je hebt een proactieve en zelfstandige houding;
  • Je kunt goed in teamverband werken;
  • Je kunt goed plannen en organiseren;
  • Je werkt accuraat en nauwkeurig;
  • Je hebt goede contactuele eigenschappen en een flexibele instelling;
  • Je bent zowel verbaal als schriftelijk sterk;
  • Je kunt goed analyseren en je werkt resultaatgericht met oog voor kwaliteit.

Organisatie en team

Avri is een regionaal opererend middelgroot overheidsbedrijf gericht op optimale service aan de burgers. Avri voert haar werk uit voor 8 gemeenten in Gelderland, die de regio Rivierenland vormen, vanuit de missie Een schoner Rivierenland tegen lagere kosten. Naast afvalbeheer legt Avri zich toe op het beheer van de openbare ruimte.

Binnen de afdeling Bedrijfsvoering zijn alle ondersteunende diensten ondergebracht om de lijnorganisatie integraal te laten werken. De Inkoop is decentraal georganiseerd binnen Avri. Jij bent, samen met de inkoopadviseur en adviseur contractmanagement inkoop, het aanspreekpunt voorinkopen en aanbestedingen. Je adviseert de afdelingen bij het uitvoeren van een rechtmatige en doeltreffende inkoop van leveringen, diensten en werken. Dit doe je vanuit het team Financien, Inkoop en Control.

Gespreksinformatie

Beoordeling Stap 1: Beoordeling cvs op minimumeisen
Externe administratieve broker beoordeelt de cvs op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie 10 cvs die aan de organisatie worden voorgelegd
Externe administratieve broker beoordeelt de cvs van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde gunningscriteria te beoordelen door Externe administratieve broker. De 10 kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de cvs van de kandidaten die door Externe administratieve broker zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria. Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten. Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties. De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geinformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland woensdag op 26 november 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 25 november 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Hybride werken: Ja

Uitvoeringsvoorwaarde

Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en AVRI mag geen arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen.

Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal Tussen de 80,- en 100,- per uur excl Externe administratieve broker Fee. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee broker

Voor deze opdracht brengt de broker €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen

Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Maandag t/m donderdag

Overige informatie

De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). Bring your own device is van toepassing. Bij de uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld. Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop, telefoon en toebehoren;

Meer informatie

Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 12 november 2025, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 13 november 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Externe administratieve broker, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u stellen. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 19 november 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl of met Nina de Jong via nina.dejong@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr