Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van ABG organisatie
Logo van ABG organisatie

Allround HR Professional

Willibrordplein 1, 5131 AV Alphen, Nederland

Sluit over 10 dagen

Begindatum:

24 nov 2025

Einddatum:

31 mrt 2026

Uren per week:

20

Publicatiedatum:

4 nov 2025
Opdracht tarief Geen maximumOpdracht uren 20
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Ben jij een ervaren HR medewerker in hart en nieren, die energie krijgt van verandering en mensen in beweging weet te brengen? Heb je ervaring om een bijdrage te leveren aan het vernieuwen van het onboardingsproces, het maken van opleidingsplannen en kennis heeft van SPP en heb jij ervaring met organisatieontwikkeling, dan ben jij degene die we zoeken. Bij de ABG-organisatie werk je in een organisatie waar je écht het verschil maakt, voor drie gemeenten tegelijk: Alphen-Chaam, Baarle-Nassau en Gilze en Rijen.

Werkzaamheden
Als allround HR medewerker werk je mee aan diverse HR-projecten en dagelijkse HR-werkzaamheden. Je focus ligt op:
  • Het verbeteren en uitvoeren van onboardingprocessen voor nieuwe medewerkers.
  • Het ondersteunen bij organisatieontwikkelingsinitiatieven, zoals cultuurverandering, teamontwikkeling en leiderschapsprogramma's.
  • Het bijdragen aan de optimalisatie van HR-processen en -systemen.
  • Samenwerken met collega's binnen HR en andere afdelingen om duurzame oplossingen te realiseren.

Eisen

  • Minimaal een afgeronde HBO-opleiding in HRM, bedrijfskunde of vergelijkbaar.
  • Aantoonbare ervaring met organisatieontwikkeling, onboarding en SPP binnen een complexe organisatie.
  • Kennis van actuele HR-thema's en wet- en regelgeving.
  • In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP'er. Geïnteresseerde ZZP'ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau.

Wensen en competenties

Wensen
  • Ervaring binnen de (semi-)publieke sector is een pré
Competenties
  • Proactieve houding, goede communicatieve vaardigheden en een hands-on mentaliteit.

Organisatie en team

De ABG-organisatie
De ABG-organisatie is de ambtelijke organisatie van de gemeenten Alphen-Chaam, Baarle-Nassau en Gilze en Rijen.
Samen met de drie gemeentebesturen zorgen wij ervoor dat de producten en diensten zijn afgestemd op de lokale behoeften van inwoners, bedrijven en belangenverenigingen.

Kijk voor meer informatie over de ABG-organisatie op www.abg.nl.

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:
Om bij de gemeente te komen werken, stellen wij een verklaring omtrent gedrag verplicht. Met uw inschrijving verklaart u zo spoedig mogelijk na gunning van de opdracht een nieuwe VOG (van de door u voorgestelde kandidaat) te uploaden in het digitaal dossier van de kandidaat in Flex West-Brabant. Het betreft een VOG met screeningsprofiel 11, 12, 13. Let op: Als binnen een termijn van 3 weken geen geldige VOG wordt geüpload, wordt de urenregistratie van de ingehuurde medewerker geblokkeerd en behouden wij ons het recht voor de opdracht per direct te beëindigen. De kosten zijn voor rekening van de leverancier/kandidaat.
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl of met Nina de Jong via nina.dejong@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr