Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.
thumbnail
thumbnail

Medewerker Informatiebeheer

Wijk bij Duurstede

Karel de Grotestraat 30, 3962 CL Wijk bij Duurstede, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
24 tot 32 uur Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

24 tot 32 uur

Publicatiedatum:

1 aug 2022

Organisatie
De gemeente Wijk bij Duurstede is met bijna 24.000 inwoners een kleinere gemeente maar we zijn ‘groot genoeg om klein te blijven’. Dat betekent ook keuzes maken. We doen niet alles, maar kiezen vooral bewust voor wat we wél doen. En we doen het samen. Met elkaar, in teams, in projecten, met ons bestuur en met collega’s in de regio. We doen ons werk in het midden van en mét de Wijkse samenleving. Er wordt ruimte gecreëerd voor meer verantwoordelijkheid en eigen initiatief. We zijn een ambitieuze informele organisatie met 140 professionele en betrokken medewerkers die volop kansen biedt om jouw kwaliteiten en talenten te benutten en ontwikkelen. Nieuwsgierig geworden? Meer info vind je op www.werkenbijgemeentewijkbijduurstede.nl en www.wijkbijduurstede.nl

Opdracht
Het team Informatiebeheer, dat bestaat uit 4 medewerkers, staat voor een uitdaging. Er is de afgelopen tijd veel gedaan om het Informatiebeheer te verbeteren én er moet nog veel gebeuren. Wij zoeken iemand die ons daarbij gaat helpen. De focus van de opdracht ligt bij het implementeren van een kwaliteitssysteem. We willen dit doen door per team een informatiebeheerplan op te stellen. Hierin beschrijven we onder andere welke informatie in het team wordt opgemaakt en verwerkt en welke applicaties hiervoor worden gebruikt. Door dit inzichtelijk te maken willen we beter grip krijgen op de informatiestromen in de organisatie. Niet alleen binnen het DMS Zaaksysteem.nl, maar ook juist de informatie die zich in decentrale applicaties bevindt. Door de teamgerichte aanpak hopen we ook de zichtbaarheid van informatiebeheer binnen de organisatie te verbeteren.

Naast het opstellen van informatiebeheerplannen werk je, afhankelijk van ervaring en voorkeur, mee aan een aantal andere verbeteringen. Denk bijvoorbeeld aan het implementeren van MDTO of helpen bij het klaar maken van het papieren archief voor overbrenging. We zoeken iemand die communicatief vaardig is, zelfstandig kan werken en die het leuk vind om bij het opstellen van de plannen de kartrekker te zijn. Ben je net klaar met je studie en op zoek naar een eerste baan, aarzel dan ook niet om te reageren.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Ervaring als medewerker informatiebeheer of ervaring met gemeentelijke processen;
2. Een afgeronde (of bezig met een) opleiding op het gebied van informatiebeheer of informatie management (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv.);

Gunningscriteria  (weging, totaal 100 punten)
3. Aantoonbare werkervaring in verbeterprojecten op het gebied van Informatiebeheer; (45 punten)
4. Aantoonbare kennis van het kwaliteitssysteem; (35 punten)
5. Aantoonbare kennis van analoge en digitale dossiervorming. (20 punten)

Competenties

  • Zelfstandig

  • Communicatief vaardig

  • Initiatiefrijk

  • Gestructureerd

Functieschaal
Deze functie is indicatief ingedeeld in functieschaal 8 van de CAO gemeenten.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: dinsdag t/m vrijdag

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 11 augustus 2022. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 10 augustus 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Medewerker Informatiebeheer die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.