Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Veiligheidsregio Utrecht (VRU)
Logo van Veiligheidsregio Utrecht (VRU)

Trainee adviseur Informatiebeheer

Meerndijk 17, 3454 HM Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 jun 2025

Uren per week:

24-36

Publicatiedatum:

20 nov 2024
Opdracht tarief 55Opdracht uren 24-36

Organisatie

Uw veiligheid, Ons werk
Veiligheidsregio Utrecht is een samenwerkingsverband van en voor de 26 Utrechtse gemeenten. Wij zorgen elke dag voor de veiligheid van alle mensen die in de regio wonen en verblijven. Dat doen wij met onze centralisten op de 112-meldkamer, onze brandweermensen en onze collega’s va risicobeheersing, crisisbeheersing en de geneeskundige hulpverleningsorganisatie in de regio.

Wij zijn er voor de mensen in de samenleving, die rekenen op onze professionaliteit. Onze ambitie is om dat met onze partners steeds beter te doen.

De afdeling Informatiemanagement & Informatie- en communicatietechnologie (I&I) is verantwoordelijk voor de ondersteuning van alle onderdelen van de VRU en het zijn van de IT innovatie partner op de gebieden van informatievoorziening en -techniek. I&I bestaat uit twee teams: team Informatievoorziening en team ICT-Beheer.

Opdracht
Als trainee adviseur informatiebeheer word je geacht je te ontwikkelen tot een inhoudelijk expert binnen het team en ondersteun je afdelingen en projecten die te maken hebben met vraagstukken rond informatiebeheer.

  • Je levert een bijdrage aan de werkzaamheden/projecten binnen het team

  • Je helpt de informatiebeheerders bij inhoudelijke vragen;

  • Je signaleert ontwikkelingen binnen de organisatie en analyseert de impact hiervan op het Informatiebeheer;

  • Je levert een bijdrage aan het handboek kwaliteitszorg en overige beleidsdocumenten;

  • Je overlegt met onze toezichthouder ‘Het Utrechts Archief’ over inhoudelijke onderwerpen;

  • Je neemt deel aan projecten met een grote impact op Informatiebeheer (denk aan de implementatie van Office 365/SharePoint/Teams).

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een leertraject op het gebied van Informatiebeheer tijdens de detachering;
2. De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf;
3. Een maximum uurtarief van €55,- exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon-werkverkeer.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Aantoonbare werkervaring met het schrijven/opstellen van beleidsstukken (vervangingsbesluit, informatiebeheerplan, retentieschema, informatiebeleidsplan) (40 punten);
5. Aantoonbare kennis van- en werkervaring met het vernietigingsproces (benoem dit duidelijk in het cv) (30 punten);
6. Aantoonbare werkervaring binnen een overheidsorganisatie (20 punten);
7. Aantoonbare kennis van- en werkervaring met het proces van overdracht naar een Regionaal Historisch Centrum (benoem dit duidelijk in het cv.) (10 punten).

Competenties
–    Proactief;
–    Pragmatisch;
–    Zelfstandig;
–    Teamspeler;
–    Organisatiesensitief;
–    Overtuigend;
–    Communicatief vaardig.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de VRU worden gepland op een nader te bepalen moment.  De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 28 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De VRU vraagt bij aanvang van de opdracht om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Hiervan moet een kopie, samen met het tonen van een ID-bewijs, worden overhandigd op de 1e

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Onze adviseurs staan je graag persoonlijk te woord op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!
Opdracht Adviseur
Sluiten
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.