Raadhuislaan 1, 7981 EL Diever, Nederland
Begindatum:
1 jul 2024Einddatum:
31 dec 2024Publicatiedatum:
29 mei 2024Type inzet
Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de gemeente. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.
WOZ-medewerker (36 uur)
Wat ga je doen?
De gemeente Westerveld streeft naar een zeer hoge kwaliteit van haar objectgegevens. Hieraan ga jij in deze rol een grote bijdrage leveren. Jij bent namelijk de specialist op het gebied van de WOZ met name gericht op de objectkenmerken. Vanuit deze rol houd jij de WOZ-registratie actueel en verbetert deze, indien noodzakelijk.
In de praktijk ga jij je bezighouden met:
Het periodiek (laten) versturen van inlichtingenformulieren voor de PMA naar aanleiding van koop en huur;
Het periodiek (laten) versturen van inlichtingenformulieren voor leegstand en vrijgestelde agrarische objecten;
Het spitsen en samenvoegen naar aanleiding van de objectafbakeningsregels van de wet WOZ;
Het inmeten en inventariseren van objecten aan de hand van digitale bouwtekeningen. Dit naar aanleiding van mutaties en/of bezwaren;
Het vergelijken en inventariseren van objecten aan de hand van de gegevens vanuit I-WOZ;
Het eventueel op locatie onderzoek verrichten in het kader van de objectafbakening, of het ter plaatse inmeten en inventariseren van diverse objecten;
Deze hierboven benoemde onderzoeksresultaten ook terugkoppelen aan de BAG en de BGT. De SOR gedachte;
Het muteren en verwerken van de WOZ-gegevens in de WOZ-applicatie (Gouw);
Het proactief samenwerken met de BAG- en BGT-medewerkers, medewerkers Burgerzaken en medewerkers VTH;
Wat verwachten wij van jou?
Naast dat jij onderzoekend, stressbestendig en daadkrachtig bent, ben je ook accuraat. Je staat voor kwaliteit van je werk en toont een proactieve instelling met een goed samenwerkingsvermogen. Je vindt het leuk om zaken uit te zoeken en mensen te woord te staan zowel intern als ook extern. Ook vind je het leuk om je praktijkervaring over te brengen op andere collega’s. Tevens ben je analytisch goed onderlegd. Tenslotte verwachten wij van jou dat je minimaal 2 werkdagen per week beschikbaar bent op het gemeentehuis.
Wat betreft de “harde skills” beschik jij over;
Ruime ervaring op het gebied van WOZ-processen en werkzaamheden;
Ervaring met GOUWIT is een pré;
Ruime ervaring met digitale meetprogramma’s (Bluebeam of PDF XChange Editor);
Ervaring met het stelstel van de andere basisregistraties BGT en BAG.
Eisen
Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (o.a. all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk)
Op CV aantoonbare ervaring op het gebied van WOZ-processen en werkzaamheden;
Wensen
Minimaal een afgeronde MBO opleiding, bij voorkeur gerelateerd aan de functie (dus in de richting financiën, belastingen e.d.)
Ruime ervaring op het gebied van WOZ-processen en werkzaamheden;
Op CV aantoonbare ervaring met digitale meetprogramma’s (Bluebeam of PDF XChange Editor), bij voorkeur voor meerdere jaren
Op CV aantoonbare ervaring met GOUWIT
Op CV aantoonbare ervaring met het stelstel van de andere basisregistraties BGT en BAG

