Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Gemeente Raalte
Logo van Gemeente Raalte

Consulent Leerplicht/RMC

Gemeente Raalte

Zwolsestraat 16, 8101 AC Raalte, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

11 jul 2022

Einddatum:

31 dec 2022

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

22 jun 2022
Opdracht tarief Geen maximum Opdracht uren 24
    
Als leerplichtambtenaar en RMC consulent ben jij de persoon die de leerlingen weer in de schoolbanken krijgt. Je motiveert, ondersteunt en begeleidt leerlingen en hun ouders. Het centrale doel is het scheppen van voorwaarden voor jongeren tot 23 jaar om de voor hen hoogst haalbare en meest passende manier van onderwijs en/of arbeidsmarktpositie te bereiken. Met de ouder(s), de leerling en de school werk je samen om het niet naar school gaan van de leerling te voorkomen, voortijdig schoolverlaten tegen te gaan en zorg je er bij verzuim voor dat dit zo kort mogelijk duurt. Je handhaaft en geeft uitvoering aan de Leerplichtwet. Ook neem je meldingen met betrekking tot verzuim, vrijstelling en verlof in behandeling en voer je begeleidingsgesprekken. Je signaleert knelpunten en verwijst waar nodig door naar hulpverleners.


Je bent een ondernemende prettige collega met kennis van zaken en een relevante afgeronde HBO opleiding. Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring in een gelijkwaardige functie
 Je bent in staat om je ideeën in te brengen en met vernieuwende oplossingen te komen. Je hebt een proactieve houding, goede communicatieve vaardigheden en een gezonde dosis doorzettingsvermogen. Dit krijg jij van ons     
Jij krijgt een verantwoordelijke baan in een omgeving die niet stil staat.  Je werkt samen met uiteenlopende vakmensen die intrinsiek gemotiveerd zijn om de juiste ondersteuning te bieden aan onze inwoners en ondernemers. W
\u003Cp>Daarnaast kun je een Job Alert instellen om dagelijks interessante opdrachten binnen een door jou gekozen vakgebied te ontvangen.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":454,"faq_question":455,"faq_answer":456,"sequence_number":53},26,"Kan ik mijn reis- en verblijfkosten bij jullie in rekening brengen? ","\u003Cp>De bedragen die zijn opgenomen in onze aanbiedingen zijn altijd All-in (inclusief reis-, verblijf en overige kosten) en exclusief BTW. Reis-, verblijf- en overige kosten kunnen alleen aan ons worden gedeclareerd op het moment dat onze opdrachtgever hiervoor een vergoeding biedt.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":27,"faq_question":458,"faq_answer":459,"sequence_number":56},"Kun je meer informatie geven over een opdracht?","\u003Cp>Alle aan ons beschikbare informatie is te vinden in de opdrachtbeschrijving.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":50,"faq_question":461,"faq_answer":462,"sequence_number":59},"Wanneer ben ik geschikt voor een opdracht?","\u003Cp>Je bent een geschikte kandidaat wanneer je aan alle eisen voldoet die in de opdrachtomschrijving staan. \u003Cbr>\u003Cbr>Eisen vormen hierbij knock-out criteria: Indien je niet aan een eis voldoet, dan kunnen wij je helaas niet aanbieden.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":62,"faq_question":464,"faq_answer":465,"sequence_number":62},"Waar kan ik de benodigde documenten uploaden om mijn inschrijving op een opdracht compleet te maken (bijv. motivatiebrief, een aangepast cv, etc.)?","\u003Cp>Naar aanleiding van jouw inschrijving via onze website, nemen wij contact met je op om de aanbieding op een opdracht compleet te maken.\u003Cbr>\u003Cbr>Omdat per opdrachtgever de benodigde documentatie verschilt om een geldige aanbieding te doen, sturen wij deze in een aparte mail naar je toe.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":59,"faq_question":467,"faq_answer":468,"sequence_number":168},"Kan ik mij ook inschrijven zonder overheidservaring te hebben opgedaan?","\u003Cp>Zeker! Tenzij overheidservaring onderdeel is van de eisen van een opdracht, helpen wij je graag bij het doen van een aanbieding.\u003Cbr>\u003Cbr>Let op: Het ontbreken van enige ervaring binnen de overheidssector vermindert de kans op succes.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":56,"faq_question":470,"faq_answer":471,"sequence_number":254},"De opdracht waarop ik mij wil inschrijven is gesloten. Wat kan ik doen?","\u003Cp>Wanneer een opdracht op onze website vermeld staat als “verlopen”, dan betekent dit dat de digitale kluis van de opdrachtgever voor het doen van een aanbieding is gesloten.\u003Cbr>\u003Cbr>Het nasturen van een aanbieding is helaas niet mogelijk. Wij kunnen je in dit geval niet helpen om alsnog in aanmerking te komen voor de opdracht.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":53,"faq_question":473,"faq_answer":474,"sequence_number":475},"Wat is de kans dat ik een opdracht gegund krijg?","\u003Cp>De kans op gunning is niet alleen afhankelijk van een geschikt CV en een sterke motivatie (hierbij kunnen wij je goed helpen!), maar ook van de hoeveelheid concurrentie voor een opdracht en het hebben van een ‘klik’ met de opdrachtgever.\u003Cbr>\u003Cbr>Over het algemeen kunnen wij zeggen dat je een zeer goede kans maakt op gunning van de opdracht wanneer je:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>naast de eisen, ook aan alle wensen voldoet\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt opgedaan in precies dezelfde functie \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt bij een gelijkwaardige opdrachtgever (bijv. indien de opdracht bij een gemeente openstaat, je al eerder ervaring hebt opgedaan bij een gemeente)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>je een prettig kennismakings-/selectiegesprek met de opdrachtgever hebt\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>",9,{"faq_group_id":27,"id":475,"faq_question":477,"faq_answer":478,"sequence_number":203},"Behoren jullie tot de overheid?","\u003Cp>Nee, wij zijn een adviesbureau en intermediair die professionals helpt aan een volgende opdracht bij de overheid.\u003Cbr>\u003Cbr>Voor meer informatie over onze organisatie, bekijk de \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/over/\">\u003Cu>Over Ons-pagina\u003C/u>\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":254,"faq_question":480,"faq_answer":481,"sequence_number":482},"Kan ik mij door jullie laten detacheren?","\u003Cp>Ja, het is mogelijk om bij ons in dienst te komen om een opdracht uit te voeren. De opdrachten waarbij dit kan zijn specifiek aangegeven met een \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/?contractvorm=loondienst\">\u003Cstrong>In loondienst\u003C/strong>\u003C/a>-tag. Bij deze opdrachten kan je ook gemakkelijk je te verwachten maandelijks brutosalaris berekenen met onze handige rekentool op basis van jouw gewenste uurtarief.\u003Cbr>\u003Cbr>Mocht je momenteel een dienstverband invullen bij een bedrijf, dan kunnen wij (met akkoord van jouw werkgever) jou ook via jouw huidige werkgever aanbieden op opdrachten op onze website.\u003C/p>",11,{"faq_group_id":27,"id":484,"faq_question":485,"faq_answer":486,"sequence_number":97},28,"Hoe contracteren jullie mij als zelfstandige?","\u003Cp>Wij contracteren zelfstandigen op basis van een door de Belastingdienst goedgekeurde modelovereenkomst van Tussenkomst. Om jou te contracteren als zelfstandige hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Daarnaast dien je ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":488,"faq_question":489,"faq_answer":490,"sequence_number":491},29,"Hoe contracteren jullie een advies- of detacheringsbureau?","\u003Cp>Wij stellen een raam- en deelovereenkomst op waarin onder andere de afspraken worden vastgelegd over inlenersaansprakelijkheid. Om een advies- of detacheringsbureau te contracteren hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een G-rekeningovereenkomst van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Daarnaast dient het advies- of detacheringsbureau ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",13,{"id":53,"faq_group_name":493,"faq_group_description":494,"sequence_number":50,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":495},"Contracteren","Voor zelfstandigen (zzp/freelance)",[496,497,499],{"faq_group_id":53,"id":364,"faq_question":485,"faq_answer":486,"sequence_number":27},{"faq_group_id":53,"id":498,"faq_question":455,"faq_answer":456,"sequence_number":50},30,{"faq_group_id":53,"id":500,"faq_question":501,"faq_answer":502,"sequence_number":53},24,"Wat is de Wet DBA?","\u003Cp>De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) is bedoeld om zzp’ers en opdrachtgevers duidelijkheid te geven over de aard en structuur van mogelijke arbeidsrelaties. \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/artikel/de-wet-dba-uitgelegd-hoe-heeft-deze-wet-invloed-op-mij-als-zzper/25-04-2024/27/\">Lees hier meer over de Wet DBA.\u003C/a>\u003C/p>",{"id":56,"faq_group_name":504,"faq_group_description":505,"sequence_number":53,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":506},"Loondienst","In loondienst",[507,511,512,516,520,524,527],{"faq_group_id":56,"id":508,"faq_question":509,"faq_answer":510,"sequence_number":27},31,"Wat verklaart het verschil tussen het bruto maandsalaris dat jullie mij aanbieden en de omzet die jullie op mijn opdracht factureren?","\u003Cp>Het bruto maandsalaris dat wij op de website aangeven betreft het maximale bruto maandsalaris dat wij als organisatie bereid zijn te dragen ten opzichte van het uurtarief waarvoor wij jou aanbieden bij onze opdrachtgevers.\u003Cbr>\u003Cbr>Er zit hierbij inderdaad een verschil tussen de omzet die op de opdracht wordt geboekt en het bruto maandsalaris dat wordt uitgekeerd. Met dit verschil betalen wij alle kosten die bij een dienstverband komen kijken, waaronder o.a.:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De vaste werkgeverslasten behorende bij het bruto maandsalaris, zijnde vakantiegeld (8%) en vakantiedagen (10%),\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>De premie van het collectieve nabestaandenpensioen, en sv-premies; \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>En daarnaast premies voor verzekeringen zoals de beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering, de ziekteverzuimverzekering en arbodienstverlening,\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>En niet te vergeten onze bureaukosten (het team van Opdracht Adviseurs en de financiële en salarisadministratie),\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Ook dragen wij het risico op doorbetaling bij ziekte.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>",{"faq_group_id":56,"id":231,"faq_question":455,"faq_answer":456,"sequence_number":50},{"faq_group_id":56,"id":513,"faq_question":514,"faq_answer":515,"sequence_number":53},32,"Hoe contracteren jullie mij als werknemer?","\u003Cp>Om opdrachten waarbij een dienstverband verplicht is persoonlijk, transparant en professioneel te organiseren, hebben wij een uitzendonderneming ingericht: \u003Cstrong>Projectversterkers B.V.\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cp>Binnen Projectversterkers:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>volgen we de \u003Cstrong>ABU CAO voor uitzendkrachten\u003C/strong>\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>zijn we aangesloten bij de \u003Cstrong>Stichting Pensioenfonds voor Personeelsdiensten\u003C/strong>\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>word je op basis van een uitzendovereenkomst gecontracteerd voor de opdracht\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>",{"faq_group_id":56,"id":517,"faq_question":518,"faq_answer":519,"sequence_number":56},33,"Bouw ik pensioen op wanneer ik in dienst kom voor de uitvoering van de opdracht?","\u003Cp>Onze uitzendonderneming Projectversterkers B.V. is aangesloten bij de Stichting Pensioenfonds voor Personeelsdiensten (StiPP). Iedere professional die voor de duur van de opdracht in dienst komt bij onze uitzendonderneming, doet verplicht mee in het StiPP-pensioen voor uitzendkrachten.\u003C/p>",{"faq_group_id":56,"id":521,"faq_question":522,"faq_answer":523,"sequence_number":59},27,"Wanneer wordt mijn vakantiegeld uitgekeerd?","\u003Cp>Op het moment dat je een opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid uitvoert, bouw je 8% vakantiegeld op over de door jou gewerkte uren. De in de afgelopen maand opgebouwde verlofdagen en vakantiegeld nemen wij iedere maand direct mee in de salarisafrekening.\u003C/p>",{"faq_group_id":56,"id":152,"faq_question":525,"faq_answer":526,"sequence_number":62},"Wat gebeurt er aan het einde van de opdracht?","\u003Cp>Op het moment dat de opdracht bij de (eind)opdrachtgever afloopt, eindigt ook jouw arbeidscontract met Projectversterkers B.V. \u003Cbr>\u003Cbr>Bij opdrachten waarvoor je langer dan zes maanden in loondienst actief bent geweest, heb je met de tijdens de opdracht afgedragen sv-premies recht op een WW-uitkering. Zo ben je tijdelijk voorzien van inkomsten terwijl je zoekt naar jouw volgende opdracht.\u003C/p>",{"faq_group_id":56,"id":528,"faq_question":529,"faq_answer":530,"sequence_number":254},22,"Ik wil niet bij jullie in dienst komen, zijn er andere opties?","\u003Cp>De opdrachten die geschikt zijn voor \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/?contractvorm=freelance\">uitvoering door freelancers kunnen hier\u003C/a> gemakkelijk worden gevonden. Ook is het mogelijk om een opdracht uit te voeren via een externe partij. We kijken uit naar je volgende inschrijving!\u003C/p>",{"id":50,"faq_group_name":532,"faq_group_description":532,"sequence_number":56,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":533},"Voor advies- en detacheringsbureaus",[534,537,539,542,545,549],{"faq_group_id":50,"id":203,"faq_question":535,"faq_answer":536,"sequence_number":27},"Hoe maak ik een account aan als advies- en/of detacheringsbureau, zodat ik verschillende kandidaten kan inschrijven?","\u003Cp>Je kunt het reguliere \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/registreren\">aanmeldformulier\u003C/a> gebruiken om een account aan te maken. Nadat je een account hebt aangemaakt, kies je bij het inschrijven op een opdracht voor de optie \u003Cem>In loondienst bij een andere partij \u003C/em>en selecteer je de gewenste kandidaat. \u003Cbr>\u003Cbr>Heb je de kandidaat nog niet eerder via ons platform aangeboden? Dan volstaat het invullen van de voor- en achternaam om de nieuwe kandidaat te registreren. Wij nemen na de inschrijving contact op om het juiste cv op te vragen.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":65,"faq_question":538,"faq_answer":456,"sequence_number":50},"Kan ik de reis- en verblijfkosten van mijn medewerker bij jullie in rekening brengen?",{"faq_group_id":50,"id":97,"faq_question":540,"faq_answer":541,"sequence_number":53},"Wat is een G-rekening?","\u003Cp>Een G-rekening is een door de Belastingdienst geblokkeerde rekening, die alleen gebruikt kan worden om btw-verplichtingen, loonheffingen en omzetbelasting te betalen aan de Belastingdienst. Op het moment dat jouw organisatie aan haar plichten richting de Belastingdienst heeft voldaan, kan het overgebleven bedrag op de G-rekening worden gedeblokkeerd en beschikbaar worden gemaakt voor de reguliere betaalrekeningen van de onderneming.\u003C/p>\u003Cp>Voor meer informatie over de G-rekening, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/betalenenontvangen/content/g-rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":491,"faq_question":543,"faq_answer":544,"sequence_number":56},"Waarom vragen jullie om een G-rekening?","\u003Cp>Onze organisatie dient zich te houden aan de richtlijnen van de Wet Ketenaansprakelijkheid (WKA). Door gebruik van de G-rekening advies- en detacheringsbureaus worden aansprakelijkheidsrisico’s beperkt, hetgeen van vitaal belang is voor onze positie als inleenbureau.\u003C/p>\u003Cp>KBenP Professional Match is SNA gecertificeerd. Naast financiële risico’s vervallen ook onze accreditaties op het moment dat wij facturen voortkomend uit onze inleenovereenkomsten niet middels een G-rekening betalen.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":546,"faq_question":547,"faq_answer":548,"sequence_number":59},14,"Hoe vraag ik een G-rekening aan?","\u003Cp>Een G-rekening kan worden aangevraagd via de Belastingdienst. Voor meer informatie, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/themaoverstijgend/programmas_en_formulieren/aanvraag_g_rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":550,"faq_question":551,"faq_answer":552,"sequence_number":62},15,"Moet mijn organisatie in het bezit zijn van een G-rekening bij aanvang van de opdracht?","\u003Cp>Op het moment dat de organisatie waar jij in loondienst bent nog niet in het bezit is van een G-rekening, dan zullen wij het factuurbedrag dat wij over zouden maken naar de G-rekening tijdelijk reserveren op onze eigen rekening. Zodra de G-rekening is geopend en wij de G-rekeningovereenkomst hiervan ontvangen, maken wij de gereserveerde bedragen over naar de G-rekening.\u003C/p>",{"team":554,"id":65,"firstName":66,"lastName":67,"jobTitle":68,"email":69,"telephoneNumber":70,"linkedInUrl":71,"photo":72,"sequence_number":50,"vacancy_categories":73,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":74,"team_member_unavailability":91},{"groups":555,"id":27,"team_name":418,"primary_contact":69,"secondary_contact":36,"contract_manager":181,"finance_contact":368,"whatsapp_number":70,"message_of_the_day":419,"motd_from":420,"motd_to":421,"team_photo":422,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[556,557,558,559,560],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":53,"group_name":174,"group_title":175,"sequencenumber":50},{"id":56,"group_name":361,"group_title":361,"sequencenumber":56},{"id":59,"group_name":258,"group_title":259,"sequencenumber":53},{"id":62,"group_name":390,"group_title":390,"sequencenumber":59},{"team":562,"id":32,"firstName":33,"lastName":34,"jobTitle":35,"email":36,"telephoneNumber":37,"linkedInUrl":38,"photo":39,"sequence_number":27,"vacancy_categories":40,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":41,"team_member_unavailability":63},{"groups":563,"id":27,"team_name":418,"primary_contact":69,"secondary_contact":36,"contract_manager":181,"finance_contact":368,"whatsapp_number":70,"message_of_the_day":419,"motd_from":420,"motd_to":421,"team_photo":422,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[564,565,566,567,568],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":53,"group_name":174,"group_title":175,"sequencenumber":50},{"id":56,"group_name":361,"group_title":361,"sequencenumber":56},{"id":59,"group_name":258,"group_title":259,"sequencenumber":53},{"id":62,"group_name":390,"group_title":390,"sequencenumber":59},{"team":570,"id":93,"firstName":178,"lastName":179,"jobTitle":180,"email":181,"telephoneNumber":182,"linkedInUrl":183,"photo":184,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":53,"team_member_availability":185,"team_member_unavailability":201},{"groups":571,"id":27,"team_name":418,"primary_contact":69,"secondary_contact":36,"contract_manager":181,"finance_contact":368,"whatsapp_number":70,"message_of_the_day":419,"motd_from":420,"motd_to":421,"team_photo":422,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[572,573,574,575,576],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":53,"group_name":174,"group_title":175,"sequencenumber":50},{"id":56,"group_name":361,"group_title":361,"sequencenumber":56},{"id":59,"group_name":258,"group_title":259,"sequencenumber":53},{"id":62,"group_name":390,"group_title":390,"sequencenumber":59},{"team":578,"id":364,"firstName":365,"lastName":366,"jobTitle":367,"email":368,"telephoneNumber":369,"linkedInUrl":370,"photo":371,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":56,"team_member_availability":372,"team_member_unavailability":388},{"groups":579,"id":27,"team_name":418,"primary_contact":69,"secondary_contact":36,"contract_manager":181,"finance_contact":368,"whatsapp_number":70,"message_of_the_day":419,"motd_from":420,"motd_to":421,"team_photo":422,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[580,581,582,583,584],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":53,"group_name":174,"group_title":175,"sequencenumber":50},{"id":56,"group_name":361,"group_title":361,"sequencenumber":56},{"id":59,"group_name":258,"group_title":259,"sequencenumber":53},{"id":62,"group_name":390,"group_title":390,"sequencenumber":59},"31643363442",[587,591,595,599,603,607,611,615,619,623,627],{"vacancy_category":588,"team_members":589},"12",[590],{"id":152,"firstName":153,"lastName":154,"jobTitle":68,"email":155,"telephoneNumber":156,"linkedInUrl":157,"photo":158,"sequence_number":62,"vacancy_categories":159,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":160,"team_member_unavailability":169},{"vacancy_category":592,"team_members":593},"26",[594],{"id":152,"firstName":153,"lastName":154,"jobTitle":68,"email":155,"telephoneNumber":156,"linkedInUrl":157,"photo":158,"sequence_number":62,"vacancy_categories":159,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":160,"team_member_unavailability":169},{"vacancy_category":596,"team_members":597},"23",[598],{"id":152,"firstName":153,"lastName":154,"jobTitle":68,"email":155,"telephoneNumber":156,"linkedInUrl":157,"photo":158,"sequence_number":62,"vacancy_categories":159,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":160,"team_member_unavailability":169},{"vacancy_category":600,"team_members":601},"18",[602],{"id":65,"firstName":66,"lastName":67,"jobTitle":68,"email":69,"telephoneNumber":70,"linkedInUrl":71,"photo":72,"sequence_number":50,"vacancy_categories":73,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":74,"team_member_unavailability":91},{"vacancy_category":604,"team_members":605},"25",[606],{"id":65,"firstName":66,"lastName":67,"jobTitle":68,"email":69,"telephoneNumber":70,"linkedInUrl":71,"photo":72,"sequence_number":50,"vacancy_categories":73,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":74,"team_member_unavailability":91},{"vacancy_category":608,"team_members":609},"24",[610],{"id":65,"firstName":66,"lastName":67,"jobTitle":68,"email":69,"telephoneNumber":70,"linkedInUrl":71,"photo":72,"sequence_number":50,"vacancy_categories":73,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":74,"team_member_unavailability":91},{"vacancy_category":612,"team_members":613},"16",[614],{"id":32,"firstName":33,"lastName":34,"jobTitle":35,"email":36,"telephoneNumber":37,"linkedInUrl":38,"photo":39,"sequence_number":27,"vacancy_categories":40,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":41,"team_member_unavailability":63},{"vacancy_category":616,"team_members":617},"20",[618],{"id":32,"firstName":33,"lastName":34,"jobTitle":35,"email":36,"telephoneNumber":37,"linkedInUrl":38,"photo":39,"sequence_number":27,"vacancy_categories":40,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":41,"team_member_unavailability":63},{"vacancy_category":620,"team_members":621},"11",[622],{"id":77,"firstName":128,"lastName":129,"jobTitle":68,"email":130,"telephoneNumber":131,"linkedInUrl":132,"photo":133,"sequence_number":56,"vacancy_categories":134,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":135,"team_member_unavailability":150},{"vacancy_category":624,"team_members":625},"14",[626],{"id":77,"firstName":128,"lastName":129,"jobTitle":68,"email":130,"telephoneNumber":131,"linkedInUrl":132,"photo":133,"sequence_number":56,"vacancy_categories":134,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":135,"team_member_unavailability":150},{"vacancy_category":628,"team_members":629},"19",[630],{"id":77,"firstName":128,"lastName":129,"jobTitle":68,"email":130,"telephoneNumber":131,"linkedInUrl":132,"photo":133,"sequence_number":56,"vacancy_categories":134,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":135,"team_member_unavailability":150},[],{"userData":8,"access_token":8,"refresh_token":8,"activationSuccessful":7,"loading":7},{"loading":7,"jobAlertCategoriesLoading":7,"userDetails":8,"jobAlertCategories":634,"jobAlertSnoozeDate":8,"proxyCandidates":635,"enrolments":636},[],[],[],{"loading":7,"favourites":638},[],{"loading":7,"statsLoading":7,"vacancies":640,"relatedVacancies":673,"pageSize":231,"offset":12,"loadMoreVacancies":7,"loadMoreLoading":7,"queryData":800,"defaultSearchFilters":820,"numberOfCheckboxFiltersApplied":12,"vacanciesCount":839,"vacancyCategories":843,"selectedLocation":8,"selectedRate":8,"selectedHours":8},[641],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":642,"organization_location":654,"tender_categories":655,"opdracht_overheid_url":656,"tender_documents":657,"tender_category_obj":311,"tender_id":658,"tender_name":659,"tender_buying_organization":645,"tender_phase":660,"tender_date":661,"tender_source":662,"tender_url":663,"tender_perceel":8,"tender_description":664,"tender_active":7,"tender_document":665,"tender_last_seen":666,"tender_first_seen":667,"tender_start_date":668,"tender_end_date":669,"tender_tariff":670,"tender_hours_week":608,"tender_description_html":671,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":8,"web_key":672,"Dynamics_id":8,"tender_overview":8,"tender_requirements":8,"tender_competences":8,"tender_team":8,"tender_interview":8,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":8,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":8,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":8,"tender_max_hours":8,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":8,"org_location_id":8,"tender_category":311},{"latitude":643,"longitude":644,"tender_buying_organization":645,"company_address":646,"company_name_google":645,"postcode":647,"province":648,"place_id_google":645,"avatar":649,"exclusive":7,"summary":650,"description":651,"meta_description":652,"publish":7,"company_display_name":653},"52.388245","6.271637","(Talentenregio) Gemeente Raalte","Zwolsestraat 16, 8101 AC Raalte, Nederland","8101 AC","Overijssel","blob_S6H4EPE05BC084W1ANDM14XE9ZZOD9KZ.","Op zoek naar inhuuropdrachten als zzp'er? Raalte, gelegen in Overijssel, biedt kansen! Met ruim 37.000 inwoners en een bloeiende gemeente zijn er volop mogelijkheden tot ontwikkeling. Werken bij de gemeente Raalte betekent een unieke ervaring door onze focus op duurzaamheid en innovatie!","\u003Cp>De gemeente Raalte, gevestigd in het prachtige Overijssel, biedt een inspirerende werkomgeving voor zzp'ers en freelancers. Als middelgrote gemeente streven we ernaar om het beste te halen uit onze organisatie en de lokale gemeenschap. Met een focus op samenwerking en innovatie creëren we een werksituatie waarin professionals kunnen floreren en hun talenten optimaal kunnen benutten.\u003Cbr>\u003Cbr>Bij de gemeente Raalte geloven we in de kracht van samenwerking. We hechten veel waarde aan het creëren van een werkomgeving waarin teams effectief kunnen samenwerken en gezamenlijk doelen kunnen bereiken. We stimuleren open communicatie en een cultuur van respect en vertrouwen. Hierdoor kunnen zzp'ers en freelancers bijdragen aan een hechte en dynamische werksfeer.\u003Cbr>\u003Cbr>Onze kernwaarden vormen de basis van alles wat we doen. Integriteit staat bij ons hoog in het vaandel. We streven naar transparantie en eerlijkheid in al onze activiteiten. Daarnaast hechten we waarde aan maatschappelijke verantwoordelijkheid en duurzaamheid. We streven ernaar om een positieve impact te hebben op de lokale gemeenschap en werken actief aan het realiseren van duurzame oplossingen.\u003Cbr>\u003Cbr>Werken bij de gemeente Raalte biedt diverse kenmerkende voordelen. Ten eerste is onze organisatie van een middelgrote omvang, waardoor er voldoende ruimte is voor persoonlijke groei en ontwikkeling. Zzp'ers en freelancers hebben de mogelijkheid om zelfstandig aan uitdagende projecten te werken en kunnen tegelijkertijd profiteren van de ondersteuning en expertise van collega's.\u003Cbr>\u003Cbr>Daarnaast staat de gemeente Raalte bekend om haar focus op innovatie. We streven ernaar om voortdurend te blijven vernieuwen en verbeteren. Dit betekent dat zzp'ers en freelancers bij ons de kans krijgen om bij te dragen aan innovatieve projecten en initiatieven. We moedigen creativiteit en out-of-the-box denken aan, wat leidt tot inspirerende en vooruitstrevende resultaten.\u003Cbr>\u003Cbr>Bij de gemeente Raalte hebben we oog voor het welzijn van onze medewerkers. We bieden een goede balans tussen werk en privé, met flexibele werktijden en mogelijkheden voor thuiswerken. Daarnaast investeren we in de professionele ontwikkeling van onze medewerkers door middel van trainingen en opleidingsmogelijkheden. We streven ernaar om een ondersteunende en motiverende werkomgeving te creëren, waarin zzp'ers en freelancers zich gewaardeerd voelen en kunnen groeien.\u003Cbr>\u003Cbr>Kortom, werken bij de gemeente Raalte is een unieke ervaring voor zzp'ers en freelancers. Met onze focus op samenwerking, innovatie en persoonlijke groei bieden we een inspirerende werkomgeving waarin professionals kunnen floreren. Sluit je aan bij ons team en draag bij aan de bloei van de gemeente Raalte!\u003C/p>","Ontdek ad interim en zzp opdrachten bij de Gemeente Raalte. Werk in een bloeiende gemeenschap met ruimte voor groei en innovatie. Sluit je aan!","Gemeente Raalte",{},[],"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Talentenregio-Gemeente-Raalte/Consulent-LeerplichtRMC/781CCE8D-CCEF-4383-9866-6B9F6589DBDC",[],"inhuurdesk_a1J2p000009Fqr5EAC","Consulent Leerplicht/RMC","Distributieproces gestart","2022-07-04 09:00:00","inhuurdesk","https://staffingdesk-com.force.com/vmsvisualforce/jrequest_view?id=a1J2p000009Fqr5EAC","In het hart van Salland ligt Raalte. We werken hard, helpen elkaar graag en weten hoe we een feestje moeten bouwen. We weten ook dat het leven lang niet achter elke voordeur een feestje is. Het komt soms voor dat leerlingen niet naar school gaan. Om deze leerlingen en ouder(s) te motiveren, ondersteunen en te begeleiden zijn wij op zoek naar eenConsulent Leerplicht/RMC Voor minimaal 24 uur per weekDit doe jij voor ons Als leerplichtambtenaar en RMC consulent ben jij de persoon die de leerlingen weer in de schoolbanken krijgt. Je motiveert, ondersteunt en begeleidt leerlingen en hun ouders. Het centrale doel is het scheppen van voorwaarden voor jongeren tot 23 jaar om de voor hen hoogst haalbare en meest passende manier van onderwijs en/of arbeidsmarktpositie te bereiken. Met de ouder(s), de leerling en de school werk je samen om het niet naar school gaan van de leerling te voorkomen, voortijdig schoolverlaten tegen te gaan en zorg je er bij verzuim voor dat dit zo kort mogelijk duurt. Je handhaaft en geeft uitvoering aan de Leerplichtwet. Ook neem je meldingen met betrekking tot verzuim, vrijstelling en verlof in behandeling en voer je begeleidingsgesprekken. Je signaleert knelpunten en verwijst waar nodig door naar hulpverleners. In deze zelfstandige, specialistische functie heb je contact met in- en externen. Aan de ene kant pas je wet- en regelgeving toe en aan de andere kant heb je inzicht en gevoel voor sociale maatschappelijke problematiek. Hierin weet je de juiste balans te vinden tussen handhaving en maatschappelijke zorg. In complexe situaties zul je mensen moeten overtuigen en medewerking moeten krijgen.Dit ben jij Je bent een ondernemende prettige collega met kennis van zaken en een relevante afgeronde HBO opleiding. Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring in een gelijkwaardige functie en beschikt bij voorkeur over een Bevoegdheid domein Onderwijs (BOA). Je bent een teamplayer, je kunt goed zelfstandig werken en gedijt goed in een dynamische werkomgeving. Je bent in staat om je ideeen in te brengen en met vernieuwende oplossingen te komen. Je hebt een proactieve houding, goede communicatieve vaardigheden en een gezonde dosis doorzettingsvermogen. Ook ben je een stevige persoonlijkheid en heb je een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Je staat dichtbij de leefwereld van jongeren en hebt affiniteit met de doelgroep (leerlingen vanaf de leerplichtige leeftijd tot 23 jaar). Daarnaast beschik je over goede contactuele vaardigheden en heb je ervaring met bijkomende noodzakelijke administratieve processen waarbij wij werken met JVS. Dit krijg jij van ons Jij krijgt een verantwoordelijke baan in een omgeving die niet stil staat. Je werkt samen met uiteenlopende vakmensen die intrinsiek gemotiveerd zijn om de juiste ondersteuning te bieden aan onze inwoners en ondernemers. We laten je niet zwemmen maar nemen je op in ons team en maken je snel wegwijs in de gemeente. Jij krijgt bevlogen en betrokken collegas die het onderste uit de kan halen voor Broekland, Heeten, Heino, Laag Zuthem, Lierderholthuis, Luttenberg, Marienheem, Nieuw Heeten en Raalte.","Inhuurdesk_Aanvraag_SRQ160838.pdf","2022-07-04","2022-06-22","2022-07-11","2022-12-31","Geen maximum ","\u003Cdiv class='sfdc_richtext' id='j_id0:j_id1:j_id119:j_id344:j_id649:j_id667:j_id669j_id0:j_id1:j_id119:j_id344:j_id649:j_id667:j_id669_00ND0000005baHZ_div'>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>In het hart van Salland ligt Raalte. We werken hard, helpen elkaar graag en weten hoe we een feestje moeten bouwen. We weten ook dat het leven lang niet achter elke voordeur een feestje is. Het komt soms voor dat leerlingen niet naar school gaan. Om deze leerlingen en ouder(s) te motiveren, ondersteunen en te begeleiden zijn wij op zoek naar een\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cb>\u003Cspan style='font-size: 14.0pt;'>\u003Cspan style='>Consulent Leerplicht/RMC \u003C/span>\u003C/span>\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cb>\u003Cspan style='>Voor minimaal 24 uur per week\u003C/span>\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cb>\u003Cspan style='>Dit doe jij voor ons\u003C/span>\u003C/b>\u003Cspan style='>    \u003Cbr/>Als leerplichtambtenaar en RMC consulent ben jij de persoon die de leerlingen weer in de schoolbanken krijgt. Je motiveert, ondersteunt en begeleidt leerlingen en hun ouders. Het centrale doel is het scheppen van voorwaarden voor jongeren tot 23 jaar om de voor hen hoogst haalbare en meest passende manier van onderwijs en/of arbeidsmarktpositie te bereiken. Met de ouder(s), de leerling en de school werk je samen om het niet naar school gaan van de leerling te voorkomen, voortijdig schoolverlaten tegen te gaan en zorg je er bij verzuim voor dat dit zo kort mogelijk duurt. Je handhaaft en geeft uitvoering aan de Leerplichtwet. Ook neem je meldingen met betrekking tot verzuim, vrijstelling en verlof in behandeling en voer je begeleidingsgesprekken. Je signaleert knelpunten en verwijst waar nodig door naar hulpverleners. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cspan style='>In deze zelfstandige, specialistische functie heb je contact met in- en externen. Aan de ene kant pas je wet- en regelgeving toe en aan de andere kant heb je inzicht en gevoel voor sociale maatschappelijke problematiek. Hierin weet je de juiste balans te vinden tussen handhaving en maatschappelijke zorg. In complexe situaties zul je mensen moeten overtuigen en medewerking moeten krijgen.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cb>\u003Cspan style='>Dit ben jij        \u003C/span>\u003C/b>\u003Cbr/>\u003Cspan style='>Je bent een ondernemende prettige collega met kennis van zaken en een relevante afgeronde HBO opleiding. Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring in een gelijkwaardige functie\u003C/span>\u003Cspan style='> en beschikt bij voorkeur over een Bevoegdheid domein Onderwijs (BOA).\u003C/span>\u003Cspan style='> \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cspan style='>Je bent een teamplayer, je kunt goed zelfstandig werken en gedijt goed in een dynamische werkomgeving. \u003C/span>\u003Cspan style='> Je bent in staat om je ideeën in te brengen en met vernieuwende oplossingen te komen. Je hebt een\u003C/span>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: #111111;'> proactieve houding, goede communicatieve vaardigheden en een gezonde dosis doorzettingsvermogen. \u003C/span>\u003C/span>\u003Cspan style='>Ook ben je een stevige persoonlijkheid en heb je een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Je staat dichtbij de leefwereld van jongeren en hebt affiniteit met de doelgroep (leerlingen vanaf de leerplichtige leeftijd tot 23 jaar). Daarnaast beschik je over goede contactuele vaardigheden en heb je ervaring met bijkomende noodzakelijke administratieve processen waarbij wij werken met JVS. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cb>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: black;'>Dit krijg jij van ons      \u003C/span>\u003C/span>\u003C/b>\u003Cbr/>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: black;'>Jij krijgt een verantwoordelijke baan in een omgeving die niet stil staat.  Je werkt samen met uiteenlopende vakmensen die intrinsiek gemotiveerd zijn om de juiste ondersteuning te bieden aan onze inwoners en ondernemers. W\u003C/span>\u003C/span>\u003Cspan style='>e laten je niet zwemmen maar nemen je op in ons team en maken je snel wegwijs in de gemeente. Jij krijgt bevlogen en betrokken collega’s die het onderste uit de kan halen voor Broekland, Heeten, Heino, Laag Zuthem, Lierderholthuis, Luttenberg, Mariënheem, Nieuw Heeten en Raalte.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/> \u003C/div>","781CCE8D-CCEF-4383-9866-6B9F6589DBDC",[674,716,759],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":675,"organization_location":686,"tender_categories":687,"opdracht_overheid_url":692,"tender_documents":693,"tender_category_obj":311,"tender_id":694,"tender_name":695,"tender_buying_organization":678,"tender_phase":696,"tender_date":697,"tender_source":698,"tender_url":699,"tender_perceel":8,"tender_description":700,"tender_active":6,"tender_document":701,"tender_last_seen":126,"tender_first_seen":126,"tender_start_date":702,"tender_end_date":703,"tender_tariff":8,"tender_hours_week":8,"tender_description_html":704,"publish":6,"exclusive":8,"oim_vacancy":7,"contract_type":705,"web_key":706,"Dynamics_id":707,"tender_overview":708,"tender_requirements":709,"tender_competences":710,"tender_team":711,"tender_interview":712,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":713,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":80,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":714,"tender_max_hours":714,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":715,"org_location_id":8,"tender_category":311},{"latitude":676,"longitude":677,"tender_buying_organization":678,"company_address":679,"company_name_google":678,"postcode":680,"province":681,"place_id_google":678,"avatar":682,"exclusive":7,"summary":683,"description":684,"meta_description":685,"publish":6,"company_display_name":678},"51.922987","4.479504","Gemeente Rotterdam","Coolsingel 40, 3011 AD Rotterdam, Nederland","3011 AD","Zuid-Holland","blob_AJZ7N4V3UAKZB86OJ07VC3SPHN09AI8O.","Rotterdam is een havenstad in het westen van Nederland, in de provincie Zuid-Holland. Met 600.015 inwoners is het de op een na grootste stad van Nederland qua inwoneraantal, na Amsterdam.","\u003Cp>Ga jij aan de slag voor Rotterdam, dan is de stad je inspiratiebron én je werkterrein, of je nu vaste of tijdelijke medewerker bent van gemeente Rotterdam. Bij gemeente Rotterdam is hybride werken het uitgangspunt. Hybride werken biedt niet alleen meer vrijheid om eigen werk en tijd in te delen, maar draagt ook bij aan maatwerk en een betere dienstverlening aan burgers en ondernemers. Je wilt je werk goed doen en er plezier in hebben, en gemeente Rotterdam maakt het mogelijk.\u003Cbr>\u003Cbr>Bij een stad die je elke dag uitdaagt en het beste in jou naar boven haalt, hoort een eigentijdse overheid die meebeweegt met de energie van de stad. Zo’n organisatie en werkgever wil de gemeente Rotterdam zijn. Daarom bieden we je ruimte en kansen om Rotterdam en daarmee jezelf vooruit te blijven helpen. Wij creëren de voorwaarden zodat jij de ruimte ervaart om te groeien: in de stad en binnen de eigen organisatie. Waar we samen beslissen en samen aanpakken. Ben je toe aan een nieuwe of misschien wel eerste stap in je carrière? We verwelkomen je graag bij de gemeente Rotterdam! We mogen dan een grootse organisatie zijn, maar hechten veel waarden aan laagdrempeligheid en een fijne sfeer op de werkvloer.  Elke deur staat open; we doen het echt samen. We kijken ernaar uit je te ontmoeten. \u003C/p>","Ontdek uitdagende interim en zzp opdrachten bij de Gemeente Rotterdam. Werk in het bruisende hart van Zuid-Holland en benut de kansen van deze grote organisatie",{},[688],{"tender_category_obj":689,"id":691},{"id":311,"type":690},"Overig",42098,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Rotterdam/Huismeester-publiekslocatie-Feyenoord-cluster-BCO/A9E0446C-0FE5-4D6F-AEE0-983E01AB1E54",[],"mercell_gem_roterdam_0036527","Huismeester publiekslocatie Feyenoord - cluster BCO\n","Indienen offertes","2025-12-31 07:00:00","mercell_gem_roterdam","https://s2c.mercell.com/tender/187614/supplier","Heb je een facilitair hart en steek je graag de handen uit de mouwen? Dan is dit de functie voor jou!","0036527_FP_Huismeester_publiekslocatie_Feyenoord_-_cluster_BCO.docx 0036527_Integriteits_en_geheimhoudingsverklaring_Gemeente_Rotterdam.pdf 0036527_Verklaring_arbeidsverleden_Gemeente_Rotterdam_-regeling_draaideurambtenaar_20220701.pdf 0036527_Verklaring_informatiegebruik_en_geheimhouding.pdf 0036527_Bijlage_5._5%_Social_return_verplichting_2024_(1).pdf","2026-02-16","2026-08-15","Heb je een facilitair hart en steek je graag de handen uit de mouwen? Dan is dit de functie voor jou!\u003Cbr>","detachering","A9E0446C-0FE5-4D6F-AEE0-983E01AB1E54","9e2fc717-3edf-f011-8543-7c1e52734674","Heb je een facilitair hart en steek je graag de handen uit de mouwen? Dan is dit dé functie voor jou!\u003Cbr>\u003Cbr>\u003Cb>Jouw functie\u003C/b>\u003Cbr>Als handymen/huismeester pak je verschillende facilitaire taken voor de locatie op. Zo ontvang je leveranciers en bezoekers voor het kantoor en het publieke gedeelte. Je zorgt samen met de locatiemanager, collega's en leveranciers ervoor dat alles op rolletjes loopt op de locatie. Je bent in je rol de \"de ogen en oren\" van de locatie. Je zorgt ervoor dat gebreken gezien en gemeld worden door het lopen van schouwrondes, je bent aanspreekpunt voor de gebruikers voor vragen op facilitair gebied en je stemt de vervolgacties af met de locatiemanager. Ook zorg je er met diverse taken zoals vergaderservice, voorraadbeheer, huishoudelijke taken, distributie en, kleine onderhoudswerkzaamheden ervoor dat de locatie er geweldig blijft uitzien.\u003Cbr>\u003Cbr>\u003Cb>Jouw profiel\u003C/b>\u003Cbr>Als huismeester ben jij het vriendelijke en vertrouwde gezicht binnen de publiekslocatie. Je bent sociaal, communicatief vaardig en mensgericht, iemand die gemakkelijk contact legt met zowel burgers als collega's. Met jouw technische kwaliteiten los je problemen vakkundig en efficiënt op, terwijl je met een glimlach zorgt voor een prettige en veilige omgeving. Je werkt nauw samen met de locatiemanager waarmee je belangrijke zaken afstemt. Je hebt een positieve, klantgerichte instelling en past je moeiteloos aan verschillende situaties aan. Dankzij jouw proactieve en flexibele werkhouding en verantwoordelijkheidsgevoel kunnen mensen op je rekenen, elke dag opnieuw.","\u003Cul>\n\u003Cli>Je beschikt minimaal over een afgeronde mbo-2 opleiding in de richting van Facilitaire dienstverlening of vergelijkbaar.\u003C/li>\n\u003Cli>Je hebt werkervaring als huismeester.\u003C/li>\n\u003Cli>Je hebt werkervaring met het verrichten van administratieve werkzaamheden.\u003C/li>\n\u003Cli>Je hebt werkervaring met het gebruik van Outlook en het Microsoft Office-pakket.\u003C/li>\n\u003Cli>Je beschikt over aantoonbaar basiskennis van techniek en onderhoud.\u003C/li>\n\u003Cli>Je hebt werkervaring met gebouwbeheer, zoals aanspreekpunten voor leveranciers, voorraad beheer, veiligheid, en onderhoud.\u003C/li>\n\u003Cli>Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift.\u003C/li>\n\u003C/ul>","\u003Cb>Wensen\u003C/b>\n\u003Cul>\n\u003Cli>Je hebt werkervaring als huismeester bij een publiekslocatie.\u003C/li>\n\u003Cli>Je hebt aantoonbare werkervaring met het coördineren van werkzaamheden die door externe leveranciers worden uitgevoerd, inclusief het afstemmen van deze werkzaamheden na opdrachtverstrekking door de locatiemanager.\u003C/li>\n\u003Cli>Je bent in bezit van een BHV- en/of VCA-certificaat.\u003C/li>\n\u003Cli>Je hebt werkervaring met het gebruik van DIVA, Sara/Topdesk of vergelijkbaar.\u003C/li>\n\u003C/ul>\n\u003Cb>Competenties\u003C/b>\n\u003Cul>\n\u003Cli>Sociaal, communicatief vaardig en mensgericht\u003C/li>\n\u003Cli>Technische kwaliteiten\u003C/li>\n\u003Cli>Positieve, klantgerichte instelling\u003C/li>\n\u003Cli>Proactieve en flexibele werkhouding\u003C/li>\n\u003Cli>Verantwoordelijkheidsgevoel\u003C/li>\n\u003C/ul>","\u003Cb>De publiekslocatie\u003C/b>\u003Cbr>Publiekslocatie Feyenoord (maashaven o.z. 230) is een locatie voor de Rotterdammer. Je kunt er terecht voor veel onderwerpen. Denk hierbij aan burgerzaken (paspoort, rijbewijs, of uittreksel), belastingen, de vraagwijzer, werk en inkomen of het geldplein. Het publieke deel wordt gecombineerd met een kantooromgeving waar de ambtenaren van de gemeente Rotterdam een werkplek vinden. Ook bevinden zich hier verschillende vergaderruimtes, een lunch ruimte en bijvoorbeeld parkeergelegenheid.\u003Cbr>\u003Cbr>\u003Cb>Onze organisatie\u003C/b>\u003Cbr>Het cluster Bestuurs- en Concernondersteuning is de spil van de gemeentelijke organisatie en maakt kaders voor het hele concern. Zij zorgt enerzijds dat het college van burgemeester en wethouders de stad kan besturen en de schakel is tussen de burgers, het stadsbestuur en de gebieden. Anderzijds is het cluster de schakel met de overige (beleids)clusters op het gebied van bedrijfsvoering. ICT, HR, Facilitaire Zaken, Juridische Zaken, Onderzoek, Financiën, Inkoop en Communicatie zijn gebundeld. Zo levert het cluster haar bijdrage die de organisatie nodig heeft bij het uitvoeren van haar werk voor de stad. Het cluster Bestuurs- en Concernondersteuning biedt vakmanschap en kwaliteit, en speelt flexibel in op de vraag. Tegelijkertijd staat de positie van de medewerkers centraal. Bij de gemeente Rotterdam krijg je de kans jezelf te ontwikkelen en te werken aan je persoonlijke ambities. Hiermee maak je het verschil in een organisatie die werkt voor de stad Rotterdam.","De data voor het verificatiegesprek is in week 1/2-2026.\u003Cbr>De kandidaten die aangeboden zijn in de inschrijvingen die het hoogst eindigen in de ranking worden uitgenodigd voor een verificatiegesprek. Dit zijn maximaal 3 kandidaten.\u003Cbr>Geschatte gespreksduur per gesprek: 30 - 60 minuten.","\u003Cp>\n Optie tot verlenging: 2 x 6 maanden\u003Cbr>\u003Cbr>\n Hybride: Geen verdere informatie\u003Cbr>\u003Cbr>\n Aantal professionals of FTE: 1\u003Cbr>\u003Cbr>\n Overig algemeen: \u003Cb>Weging\u003C/b>\u003Cbr>Op basis van de totaalscore op de subgunningscriteria wordt bepaald welke inschrijver de economisch meest voordelige inschrijving heeft gedaan. De weging van de subgunningscriteria is:\u003Cbr>\u003Cul>\u003Cli>30% prijs\u003C/li>\u003Cli>70% kwaliteit\u003C/li>\u003C/ul>De weging van de afzonderlijke vragen is weergegeven in de vragenlijst.\u003Cbr>\u003Cbr>\u003Cb>Inschrijvingen\u003C/b>\u003Cbr>Inschrijver kan 1 kandidaat aanbieden.\n\u003C/p>\n",36,"Gemeente Rotterdam zoekt een Huismeester voor de publiekslocatie Feyenoord. Ben jij een handige, sociale en proactieve professional? Solliciteer nu!",{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":717,"organization_location":728,"tender_categories":729,"opdracht_overheid_url":733,"tender_documents":734,"tender_category_obj":311,"tender_id":735,"tender_name":736,"tender_buying_organization":720,"tender_phase":660,"tender_date":737,"tender_source":738,"tender_url":739,"tender_perceel":8,"tender_description":740,"tender_active":6,"tender_document":741,"tender_last_seen":126,"tender_first_seen":742,"tender_start_date":743,"tender_end_date":744,"tender_tariff":745,"tender_hours_week":746,"tender_description_html":747,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":705,"web_key":748,"Dynamics_id":749,"tender_overview":750,"tender_requirements":751,"tender_competences":752,"tender_team":753,"tender_interview":754,"tender_number_of_professionals":755,"tender_other_information":756,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":8,"tender_no_max_tariff":6,"tender_min_hours":484,"tender_max_hours":513,"tender_description_tk":757,"tender_approved_in_cms":6,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":758,"org_location_id":8,"tender_category":311},{"latitude":718,"longitude":719,"tender_buying_organization":720,"company_address":721,"company_name_google":720,"postcode":722,"province":8,"place_id_google":720,"avatar":723,"exclusive":7,"summary":724,"description":725,"meta_description":726,"publish":6,"company_display_name":727},"52.083080","4.747434","Gemeente Bodegraven Reeuwijk","Julianastraat 6, 2411 CV Bodegraven, Nederland","2411 CV","blob_75YGXGZLHYPOXCWEEI5LPIZVFWHW5I5A.","Bodegraven-Reeuwijk is een gemeente in de Nederlandse provincie Zuid-Holland, ontstaan per 1 januari 2011 na fusering van de gemeenten Bodegraven en Reeuwijk. De gemeente bestaat uit Bodegraven, Driebruggen, Hogebrug, De Meije, Nieuwerbrug, Reeuwijk-Brug, Reeuwijk-Dorp, Sluipwijk, Tempel en Waarder.","\u003Cp>De gemeente Bodegraven- Reeuwijk ligt midden in het Groene Hart, tussen de gemeenten Gouda, Woerden en Alphen aan den Rijn. Een strategische ligging langs de A12, de N11 en de spoorlijn Utrecht-Leiden (NS station Bodegraven) betekent dat we goed te bereiken zijn vanuit de vier grote steden; Amsterdam, Utrecht, Rotterdam en Den Haag.\u003Cbr>\u003Cbr>Mede daardoor zijn we een uitermate aantrekkelijke gemeente voor bewoners en ondernemers. Met 35.000 inwoners op een oppervlakte van 88 km2, kenmerkt onze gemeente zich door een dorps- en landelijk gebied waar naast wonen en bedrijvigheid ook recreatie plaatsvindt. De Reeuwijkse plassen zijn erg geliefd onder recreanten. Onze strategische ligging en het prettige woon-, recreatie- en werkvoorzieningen, maakt van de gemeente Bodegraven-Reeuwijk een gewilde en geliefde plek om te wonen, te werken en te recreëren.\u003Cbr>\u003Cbr>Wij werken met ruim 240 toegewijde collega’s in vier domeinen integraal samen aan diverse opgaves en thema’s zoals die vanuit de samenleving op ons af komen.\u003C/p>","De gemeente Bodegraven-Reeuwijk biedt regelmatig interim en zzp opdrachten aan op het gebied van Projectmanagement, IT, Financiën, Sociaal Domein en Handhaving.","Gemeente Bodegraven-Reeuwijk",{},[730],{"tender_category_obj":731,"id":732},{"id":311,"type":690},29151,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Bodegraven-Reeuwijk/Medewerker-KCC/DA154E8E-9D70-4D5E-907B-1AC069565C6F",[],"circle8_a1JP400000GMvKzMAL","Medewerker KCC","2026-01-06 09:00:00","circle8","https://circle8.my.site.com/vmsvisualforce/jrequest_view?id=a1JP400000GMvKzMAL","Medewerker Klantcontact gemeente Bodegraven-ReeuwijkHet ene moment beantwoord je telefonisch vragen over rijbewijzen en wegafsluitingen, het andere moment ontvang je gasten aan de balie en verwerk je de mail en social media berichten. Werken als Medewerker Klantcontact is veelzijdig, dynamisch en waardevol! Je bent het visitekaartje van onze gemeente en je bent voor onze inwoners het eerste aanspreekpunt. Zit dienstverlening en oog voor detail in jouw DNA en ben jij leergierig en proactief? Dan horen we graag van je!De uitdagingVoor ons klantcontactcentrum zoeken wij een nieuwe collega voor 28 tot 32 uur per week.Als Medewerker Klantcontact ben je het eerste aanspreekpunt voor inwoners en allerlei organisaties en instellingen. Je beantwoordt, registreert en verwerkt uiteenlopende vragen, tips en klachten. Door goed door te vragen, mee te leven en mee te denken help je onze klanten een stap verder. Je hebt contact met de vakafdeling om de juiste informatie te krijgen. Je werkt met meerdere systemen tegelijk en kunt snel schakelen tussen allerlei (inhoudelijke) vragen. Daarnaast denk je mee hoe we onze inwoners nog beter en slimmer kunnen informeren, adviseren en de weg wijzen.Wie ben jij? Wij zoeken een collega met deze kennis en vaardigheden: Dienstverlening zit in je DNA: je wil dat stapje extra zetten om klanten optimaal te ondersteunen. Je bent daarbij empathisch, hebt oog voor detail en je kan goed samenwerken.Je hebt ervaring met klantcontact in een soortgelijke functie.Je kunt makkelijk overweg met meerdere systemen.Je denkt proactief mee over betere dienstverlening.Je bent leergierig en wil je blijven verbeteren. Wie zijn wij?Het KCC is het visitekaartje en het menselijke gezicht van de gemeente. Inwoners informeren en adviseren over en de weg wijzen binnen onze producten en diensten is onze belangrijkste taak. We hebben contact via de telefoon, balie, social media en e-mail.","Circle8_Aanvraag_SRQ122423.pdf","2025-12-20","2026-01-01","2026-04-01"," ","32","\u003Cdiv class=\"sfdc_richtext\" id=\"j_id0:j_id1:j_id143:j_id410:j_id757:j_id775:j_id777j_id0:j_id1:j_id143:j_id410:j_id757:j_id775:j_id777_00N7Q000001m4iY_div\">\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cb>\u003Cspan style=\"font-size: 10.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"color: #181818;\">Medewerker Klantcontact gemeente Bodegraven-Reeuwijk\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-size: 10.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"color: #181818;\">Het ene moment beantwoord je telefonisch vragen over rijbewijzen en wegafsluitingen, het andere moment ontvang je gasten aan de balie en verwerk je de mail en social media berichten. Werken als Medewerker Klantcontact is veelzijdig, dynamisch én waardevol! Je bent het visitekaartje van onze gemeente en je bent voor onze inwoners het eerste aanspreekpunt. Zit dienstverlening en oog voor detail in jouw DNA en ben jij leergierig en proactief? Dan horen we graag van je!\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cb>\u003Cspan style=\"font-size: 10.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"color: #181818;\">De uitdaging\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-size: 10.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"color: #181818;\">Voor ons klantcontactcentrum zoeken wij een nieuwe collega voor 28 tot 32 uur per week.\u003Cbr/>\u003Cbr/>Als Medewerker Klantcontact ben je het eerste aanspreekpunt voor inwoners en allerlei organisaties en instellingen. Je beantwoordt, registreert en verwerkt uiteenlopende vragen, tips en klachten. Door goed door te vragen, mee te leven en mee te denken help je onze klanten een stap verder. Je hebt contact met de vakafdeling om de juiste informatie te krijgen. Je werkt met meerdere systemen tegelijk en kunt snel schakelen tussen allerlei (inhoudelijke) vragen. Daarnaast denk je mee hoe we onze inwoners nog beter en slimmer kunnen informeren, adviseren en de weg wijzen.\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cb>Wie ben jij? \u003C/b>\u003Cbr/>\u003Cbr/>Wij zoeken een collega met deze kennis en vaardigheden:\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\n\u003Cul style=\"margin-bottom: 11px;\">\u003Cli style=\"margin-bottom: 11px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"color: #181818;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-size: 10.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">Dienstverlening zit in je DNA: je wil dat stapje extra zetten om klanten optimaal te ondersteunen. Je bent daarbij empathisch, hebt oog voor detail en je kan goed samenwerken.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-bottom: 11px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"color: #181818;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-size: 10.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">Je hebt ervaring met klantcontact in een soortgelijke functie.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-bottom: 11px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"color: #181818;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-size: 10.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">Je kunt makkelijk overweg met meerdere systemen.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-bottom: 11px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"color: #181818;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-size: 10.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">Je denkt proactief mee over betere dienstverlening.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style=\"margin-bottom: 11px;\">\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"color: #181818;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-size: 10.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">Je bent leergierig en wil je blijven verbeteren.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cb>\u003Cspan style=\"font-size: 10.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"color: #181818;\">Wie zijn wij?\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cspan style=\"font-size: 10.0pt;\">\u003Cspan style=\"\">\u003Cspan style=\"color: #181818;\">Het KCC is het visitekaartje en het menselijke gezicht van de gemeente. Inwoners informeren en adviseren over en de weg wijzen binnen onze producten en diensten is onze belangrijkste taak. We hebben contact via de telefoon, balie, social media en e-mail. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/> \u003C/div>","DA154E8E-9D70-4D5E-907B-1AC069565C6F","b61e9d08-72dd-f011-8406-7c1e52734674","\u003Ch3>Opdracht \u003C/h3>\u003Cp>Het ene moment beantwoord je telefonisch vragen over rijbewijzen en wegafsluitingen, het andere moment ontvang je gasten aan de balie en verwerk je de mail en social media berichten. Werken als Medewerker Klantcontact is veelzijdig, dynamisch én waardevol! Je bent het visitekaartje van onze gemeente en je bent voor onze inwoners het eerste aanspreekpunt. Zit dienstverlening en oog voor detail in jouw DNA en ben jij leergierig en proactief? Dan horen we graag van je!\u003C/p>\u003Ch3>De uitdaging\u003C/h3>\u003Cp>Voor ons klantcontactcentrum zoeken wij een nieuwe collega voor 28 tot 32 uur per week.\u003C/p>\u003Cp>Als Medewerker Klantcontact ben je het eerste aanspreekpunt voor inwoners en allerlei organisaties en instellingen. Je beantwoordt, registreert en verwerkt uiteenlopende vragen, tips en klachten. Door goed door te vragen, mee te leven en mee te denken help je onze klanten een stap verder. Je hebt contact met de vakafdeling om de juiste informatie te krijgen. Je werkt met meerdere systemen tegelijk en kunt snel schakelen tussen allerlei (inhoudelijke) vragen. Daarnaast denk je mee hoe we onze inwoners nog beter en slimmer kunnen informeren, adviseren en de weg wijzen.\u003C/p>","\u003Cul>\u003Cli>De aangeboden kandidaat is geen zzp'er.\u003C/li>\u003Cli>Dienstverlening zit in je DNA: je wil dat stapje extra zetten om klanten optimaal te ondersteunen. Je bent daarbij empathisch, hebt oog voor detail en je kan goed samenwerken.\u003C/li>\u003Cli>Je hebt ervaring met klantcontact in een soortgelijke functie.\u003C/li>\u003Cli>Je kunt makkelijk overweg met meerdere systemen.\u003C/li>\u003Cli>Je denkt proactief mee over betere dienstverlening.\u003C/li>\u003Cli>Je bent leergierig en wil je blijven verbeteren.\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cp>Niet bekend\u003C/p>","\u003Cp>Het KCC is het visitekaartje en het menselijke gezicht van de gemeente. Inwoners informeren en adviseren over en de weg wijzen binnen onze producten en diensten is onze belangrijkste taak. We hebben contact via de telefoon, balie, social media en e-mail.\u003C/p>","Niet bekend","1","\u003Cp>\u003Cstrong>Optie tot verlenging:\u003C/strong> Ja met 3 maanden\u003Cbr>\u003Cbr>\u003Cstrong>Hybride: \u003C/strong>Geen verdere informatie\u003Cbr>\u003Cbr>\u003Cstrong>Aantal professionals of FTE:\u003C/strong> 1 \u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Aanvraagreden: \u003C/strong>Extra capaciteit i.v.m. toename werkzaamheden. \u003C/p>","\u003Ch2>Omschrijving\u003C/h2>\u003Ch3>Opdracht \u003C/h3>\u003Cp>Het ene moment beantwoord je telefonisch vragen over rijbewijzen en wegafsluitingen, het andere moment ontvang je gasten aan de balie en verwerk je de mail en social media berichten. Werken als Medewerker Klantcontact is veelzijdig, dynamisch én waardevol! Je bent het visitekaartje van onze gemeente en je bent voor onze inwoners het eerste aanspreekpunt. Zit dienstverlening en oog voor detail in jouw DNA en ben jij leergierig en proactief? Dan horen we graag van je!\u003C/p>\u003Ch3>De uitdaging\u003C/h3>\u003Cp>Voor ons klantcontactcentrum zoeken wij een nieuwe collega voor 28 tot 32 uur per week.\u003C/p>\u003Cp>Als Medewerker Klantcontact ben je het eerste aanspreekpunt voor inwoners en allerlei organisaties en instellingen. Je beantwoordt, registreert en verwerkt uiteenlopende vragen, tips en klachten. Door goed door te vragen, mee te leven en mee te denken help je onze klanten een stap verder. Je hebt contact met de vakafdeling om de juiste informatie te krijgen. Je werkt met meerdere systemen tegelijk en kunt snel schakelen tussen allerlei (inhoudelijke) vragen. Daarnaast denk je mee hoe we onze inwoners nog beter en slimmer kunnen informeren, adviseren en de weg wijzen.\u003C/p>\u003Ch2>Eisen\u003C/h2>\u003Cul>\u003Cli>De aangeboden kandidaat is geen zzp'er.\u003C/li>\u003Cli>Dienstverlening zit in je DNA: je wil dat stapje extra zetten om klanten optimaal te ondersteunen. Je bent daarbij empathisch, hebt oog voor detail en je kan goed samenwerken.\u003C/li>\u003Cli>Je hebt ervaring met klantcontact in een soortgelijke functie.\u003C/li>\u003Cli>Je kunt makkelijk overweg met meerdere systemen.\u003C/li>\u003Cli>Je denkt proactief mee over betere dienstverlening.\u003C/li>\u003Cli>Je bent leergierig en wil je blijven verbeteren.\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Wensen en competenties\u003C/h2>\u003Cp>Niet bekend\u003C/p>\u003Ch2>Organisatie en team\u003C/h2>\u003Cp>Het KCC is het visitekaartje en het menselijke gezicht van de gemeente. Inwoners informeren en adviseren over en de weg wijzen binnen onze producten en diensten is onze belangrijkste taak. We hebben contact via de telefoon, balie, social media en e-mail.\u003C/p>\u003Ch2>Gespreksinformatie\u003C/h2>Niet bekend\u003Ch2>Overige informatie\u003C/h2>\u003Cp>Benodigd aantal professionals: 1\u003Cbr/>\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Optie tot verlenging:\u003C/strong> Ja met 3 maanden\u003Cbr>\u003Cbr>\u003Cstrong>Hybride: \u003C/strong>Geen verdere informatie\u003Cbr>\u003Cbr>\u003Cstrong>Aantal professionals of FTE:\u003C/strong> 1 \u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Aanvraagreden: \u003C/strong>Extra capaciteit i.v.m. toename werkzaamheden. \u003C/p>","Word het visitekaartje van de gemeente Bodegraven-Reeuwijk! Als Medewerker Klantcontact (KCC) ben je het eerste aanspreekpunt voor inwoners.",{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":760,"organization_location":768,"tender_categories":769,"opdracht_overheid_url":777,"tender_documents":778,"tender_category_obj":311,"tender_id":779,"tender_name":780,"tender_buying_organization":763,"tender_phase":660,"tender_date":781,"tender_source":662,"tender_url":782,"tender_perceel":8,"tender_description":783,"tender_active":6,"tender_document":784,"tender_last_seen":126,"tender_first_seen":785,"tender_start_date":743,"tender_end_date":786,"tender_tariff":745,"tender_hours_week":787,"tender_description_html":788,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":705,"web_key":789,"Dynamics_id":790,"tender_overview":791,"tender_requirements":792,"tender_competences":793,"tender_team":794,"tender_interview":795,"tender_number_of_professionals":796,"tender_other_information":797,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":8,"tender_no_max_tariff":6,"tender_min_hours":500,"tender_max_hours":714,"tender_description_tk":798,"tender_approved_in_cms":6,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":799,"org_location_id":8,"tender_category":311},{"latitude":761,"longitude":762,"tender_buying_organization":763,"company_address":764,"company_name_google":763,"postcode":765,"province":766,"place_id_google":763,"avatar":767,"exclusive":7,"summary":8,"description":8,"meta_description":8,"publish":7,"company_display_name":8},"52.085992","5.179583","UMC Utrecht","Heidelberglaan 100, 3584 CX Utrecht, Nederland","3584 CX","Utrecht","blob_ZHMCR9MEYCK4O5QSSB3876ABTJKEQ2I0.",{},[770,774],{"tender_category_obj":771,"id":773},{"id":500,"type":772},"Sociaal Domein",41700,{"tender_category_obj":775,"id":776},{"id":311,"type":690},29078,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/UMC-Utrecht/Operatieassistent/02F89552-DAA2-4B0B-A19F-E8B7738DEF46",[],"inhuurdesk_a1JQA000003NJOP2A4","Operatieassistent","2025-12-29 09:00:00","https://staffingdesk.my.site.com/vmsvisualforce/jrequest_view?id=a1JQA000003NJOP2A4","Dit ga je doenAls operatieassistent in het Wilhelmina Kinderziekenhuis (WKZ) ga je aan de slag op een van de grootste OK-complexen voor kinderen in Europa. Samen werken we hier iedere minuut van de dag aan de hoogste kwaliteit zorg voor een bijzondere patientengroep: van de allerkleinsten tot jongvolwassenen. Werken als operatieassistent in het WKZ is uitdagend en gevarieerd. En daar nemen we jou graag in mee. Dit is waarom jij op de OK in het WKZ wil werken: Elk kind is uniek, geen operatie is het hetzelfde en iedere dag is anders. Dat maakt ons, en straks misschien ook jouw werk, interessant en waardevol. Het WKZ heeft een eigen gebouw. Je werkt dus in een academische setting met de sfeer van een kleinschalig ziekenhuis. Als operatieassistent kun je jezelf bij ons specialiseren, maar ook algemeen aan de slag en bij verschillende soorten operaties staan. Je krijgt allerlei mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. In het WKZ opereren we ook kinderen uit het Prinses Maxima Centrum, het specialistische centrum voor kinderoncologie. Deze samenwerking biedt jou de unieke mogelijkheid om ervaring op te doen met kinderoncologie. Je wordt onderdeel van een hecht van bevlogen en loyale collegas. Natuurlijk hoef je niet alles meteen te kunnen. Je wordt door jouw collega-operatieassistenten eerst goed en volledig ingewerkt. Jouw inwerktraject is altijd maatwerk. Daar zorgen wij voor. Randy is operatieassistent in het WKZ en vertelt: In het WKZ zijn de lijnen kort en je komt terecht in een fijn team waarop je kunt terugvallen. We kunnen bij elkaar terecht en ingrijpende gebeurtenissen bij elkaar kwijt. In mijn ogen echt hoe een team hoort te zijn.Hier ga je werkenIn het UMC Utrecht zijn er drie OK centra. Twee voor volwassenen op locatie UMC Utrecht en een in het Wilhelmina Kinderziekenhuis. Jij komt te werken op ons OK-complex voor kinderen in het WKZ. Hier hebben we acht operatiekamers, een hartcatheterisatiekamer en 2 hybride OK's, waar een patient tijdens de operatie kan worden doorlicht door geintegreerde en geavanceerde rontgenapparatuur. Op de neonatale intensive care (NICU) vinden operaties plaats om het risico van verplaatsen van neonaten te beperken.Werken in een kinderziekenhuis is bijzonder, want elk kind is uniek en de operaties zijn stuk voor stuk maatwerk. Kortom, een echte verdiepingsslag voor jou als operatieassistent. Daarbij werk je met de nieuwste medische technieken en innovaties. Je kunt ook zelf bijdragen aan nieuwe ontwikkelingen en jezelf doorontwikkelen binnen bijvoorbeeld andere specialismen. In ons academische ziekenhuis leren en innoveren we continu.Dit neem je mee Net gediplomeerd of ruime ervaring? Je kunt als operatieassistent direct aan de slag! Je hebt jouw CZO- diploma Operatieassistent, of HBO-VT/GT behaald of je rondt de opleiding binnenkort af. Een combinatie tussen werken op een verpleegafdeling en de OK behoort ook tot de mogelijkheden. Je bent geinteresseerd in de kinderchirurgie. Je bent sterk gericht op samenwerking en het gezamenlijk bereiken van een optimaal resultaat. Je denkt graag mee in verbeteringen en vernieuwingen. Je wilt je ontwikkelen en bent nieuwsgierig naar de technische toepassingen en innovatieve OK's.","Inhuurdesk_Aanvraag_SRQ177391.pdf","2025-12-18","2026-12-31","36","\u003Cdiv class=\"sfdc_richtext\" id=\"j_id0:j_id1:j_id143:j_id410:j_id757:j_id775:j_id777j_id0:j_id1:j_id143:j_id410:j_id757:j_id775:j_id777_00ND0000005baHZ_div\">\u003Cp>\u003Cstrong>Dit ga je doen\u003C/strong>\u003Cbr/>Als operatieassistent in het Wilhelmina Kinderziekenhuis (WKZ) ga je aan de slag op een van de grootste OK-complexen voor kinderen in Europa. Samen werken we hier iedere minuut van de dag aan de hoogste kwaliteit zorg voor een bijzondere patiëntengroep: van de allerkleinsten tot jongvolwassenen. Werken als operatieassistent in het WKZ is uitdagend en gevarieerd. En daar nemen we jou graag in mee.\u003C/p>\n\u003Cp>Dit is waarom jij op de OK in het WKZ wil werken:\u003C/p>\n\u003Cul>\u003Cli>\n\u003Cp>Elk kind is uniek, geen operatie is het hetzelfde en iedere dag is anders. Dat maakt ons, en straks misschien ook jouw werk, interessant en waardevol.\u003C/p>\n\u003C/li>\u003Cli>\n\u003Cp>Het WKZ heeft een eigen gebouw. Je werkt dus in een academische setting met de sfeer van een kleinschalig ziekenhuis.\u003C/p>\n\u003C/li>\u003Cli>\n\u003Cp>Als operatieassistent kun je jezelf bij ons specialiseren, maar ook algemeen aan de slag en bij verschillende soorten operaties staan. Je krijgt allerlei mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen.\u003C/p>\n\u003C/li>\u003Cli>\n\u003Cp>In het WKZ opereren we ook kinderen uit het Prinses Máxima Centrum, het specialistische centrum voor kinderoncologie. Deze samenwerking biedt jou de unieke mogelijkheid om ervaring op te doen met kinderoncologie.\u003C/p>\n\u003C/li>\u003Cli>\n\u003Cp>Je wordt onderdeel van een hecht van bevlogen en loyale collega’s.\u003C/p>\n\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cp>Natuurlijk hoef je niet alles meteen te kunnen. Je wordt door jouw collega-operatieassistenten eerst goed en volledig ingewerkt. Jouw inwerktraject is altijd maatwerk. Daar zorgen wij voor. \u003Cbr/> \u003Cbr/>Randy is operatieassistent in het WKZ en vertelt: \u003Cem>“In het WKZ zijn de lijnen kort en je komt terecht in een fijn team waarop je kunt terugvallen. We kunnen bij elkaar terecht en ingrijpende gebeurtenissen bij elkaar kwijt. In mijn ogen echt hoe een team hoort te zijn.”\u003C/em>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cstrong>Hier ga je werken\u003C/strong>\u003Cbr/>In het UMC Utrecht zijn er drie OK centra. Twee voor volwassenen op locatie UMC Utrecht en één in het Wilhelmina Kinderziekenhuis. Jij komt te werken op ons OK-complex voor kinderen in het WKZ. Hier hebben we acht operatiekamers, een hartcatheterisatiekamer en 2 hybride OK's, waar een patiënt tijdens de operatie kan worden doorlicht door geïntegreerde en geavanceerde röntgenapparatuur. Op de neonatale intensive care (NICU) vinden operaties plaats om het risico van verplaatsen van neonaten te beperken.\u003Cbr/>\u003Cbr/>Werken in een kinderziekenhuis is bijzonder, want elk kind is uniek en de operaties zijn stuk voor stuk maatwerk. Kortom, een echte verdiepingsslag voor jou als operatieassistent. Daarbij werk je met de nieuwste medische technieken en innovaties. Je kunt ook zelf bijdragen aan nieuwe ontwikkelingen en jezelf doorontwikkelen binnen bijvoorbeeld andere specialismen. In ons academische ziekenhuis leren en innoveren we continu.\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cstrong>Dit neem je mee\u003C/strong>\u003Cbr/> \u003C/p>\n\u003Cp>Net gediplomeerd of ruime ervaring? Je kunt als operatieassistent direct aan de slag!\u003C/p>\n\u003Cul>\u003Cli>\n\u003Cp>Je hebt jouw CZO- diploma Operatieassistent, of HBO-VT/GT behaald of je rondt de opleiding binnenkort af. Een combinatie tussen werken op een verpleegafdeling en de OK behoort ook tot de mogelijkheden.\u003C/p>\n\u003C/li>\u003Cli>\n\u003Cp>Je bent geïnteresseerd in de kinderchirurgie.\u003C/p>\n\u003C/li>\u003Cli>\n\u003Cp>Je bent sterk gericht op samenwerking en het gezamenlijk bereiken van een optimaal resultaat.\u003C/p>\n\u003C/li>\u003Cli>\n\u003Cp>Je denkt graag mee in verbeteringen en vernieuwingen.\u003C/p>\n\u003C/li>\u003Cli>\n\u003Cp>Je wilt je ontwikkelen en bent nieuwsgierig naar de technische toepassingen en innovatieve OK's.\u003Cbr/> \u003Cbr/>\t \u003C/p>\n\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/div>","02F89552-DAA2-4B0B-A19F-E8B7738DEF46","cdc1df4e-d7db-f011-8543-7c1e52734674","\u003Ch3>Dit ga je doen\u003C/h3>\u003Cp>Als operatieassistent in het Wilhelmina Kinderziekenhuis (WKZ) ga je aan de slag op een van de grootste OK-complexen voor kinderen in Europa. Samen werken we hier iedere minuut van de dag aan de hoogste kwaliteit zorg voor een bijzondere patiëntengroep: van de allerkleinsten tot jongvolwassenen. Werken als operatieassistent in het WKZ is uitdagend en gevarieerd. En daar nemen we jou graag in mee.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Dit is waarom jij op de OK in het WKZ wil werken:\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Elk kind is uniek, geen operatie is het hetzelfde en iedere dag is anders. Dat maakt ons, en straks misschien ook jouw werk, interessant en waardevol.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Het WKZ heeft een eigen gebouw. Je werkt dus in een academische setting met de sfeer van een kleinschalig ziekenhuis.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Als operatieassistent kun je jezelf bij ons specialiseren, maar ook algemeen aan de slag en bij verschillende soorten operaties staan. Je krijgt allerlei mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>In het WKZ opereren we ook kinderen uit het Prinses Máxima Centrum, het specialistische centrum voor kinderoncologie. Deze samenwerking biedt jou de unieke mogelijkheid om ervaring op te doen met kinderoncologie.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je wordt onderdeel van een hecht van bevlogen en loyale collega's.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Natuurlijk hoef je niet alles meteen te kunnen. Je wordt door jouw collega-operatieassistenten eerst goed en volledig ingewerkt. Jouw inwerktraject is altijd maatwerk. Daar zorgen wij voor.\u003C/p>\u003Cp>Randy is operatieassistent in het WKZ en vertelt: \"In het WKZ zijn de lijnen kort en je komt terecht in een fijn team waarop je kunt terugvallen. We kunnen bij elkaar terecht en ingrijpende gebeurtenissen bij elkaar kwijt. In mijn ogen echt hoe een team hoort te zijn.\"\u003C/p>","\u003Cul>\u003Cli>De aangeboden kandidaat is geen ZZP'er maar betreft alleen een Detachant of een uitzendkracht.\u003C/li>\u003Cli>Je hebt jouw CZO- diploma Operatieassistent, of HBO-VT/GT behaald of je rondt de opleiding binnenkort af. Een combinatie tussen werken op een verpleegafdeling en de OK behoort ook tot de mogelijkheden.\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Je bent geïnteresseerd in de kinderchirurgie.\u003C/li>\u003Cli>Je bent sterk gericht op samenwerking en het gezamenlijk bereiken van een optimaal resultaat.\u003C/li>\u003Cli>Je denkt graag mee in verbeteringen en vernieuwingen.\u003C/li>\u003Cli>Je wilt je ontwikkelen en bent nieuwsgierig naar de technische toepassingen en innovatieve OK's.\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Ch3>Hier ga je werken\u003C/h3>\u003Cp>In het UMC Utrecht zijn er drie OK centra. Twee voor volwassenen op locatie UMC Utrecht en één in het Wilhelmina Kinderziekenhuis. Jij komt te werken op ons OK-complex voor kinderen in het WKZ. Hier hebben we acht operatiekamers, een hartcatheterisatiekamer en 2 hybride OK's, waar een patiënt tijdens de operatie kan worden doorlicht door geïntegreerde en geavanceerde röntgenapparatuur. Op de neonatale intensive care (NICU) vinden operaties plaats om het risico van verplaatsen van neonaten te beperken.\u003C/p>\u003Cp>Werken in een kinderziekenhuis is bijzonder, want elk kind is uniek en de operaties zijn stuk voor stuk maatwerk. Kortom, een echte verdiepingsslag voor jou als operatieassistent. Daarbij werk je met de nieuwste medische technieken en innovaties. Je kunt ook zelf bijdragen aan nieuwe ontwikkelingen en jezelf doorontwikkelen binnen bijvoorbeeld andere specialismen. In ons academische ziekenhuis leren en innoveren we continu.\u003C/p>","\u003Cp>De beste aanbiedingen worden door de manager uitgenodigd voor een intake. De kandidaten ontvangen hier uiterlijk de dag voor de geplande intake een uitnodiging voor.\u003C/p>","4","\u003Cp>\u003Cstrong>Optie tot verlenging: \u003C/strong>Niets over bekend.\u003Cbr>\u003Cbr>\u003Cstrong>Hybride: \u003C/strong>Geen verdere informatie\u003Cbr>\u003Cbr>\u003Cstrong>Aantal professionals of FTE:\u003C/strong> 4 personen \u003C/p>\u003Ch3>CV eisen\u003C/h3>\u003Cp>Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands opgesteld en in Word of PDF-formaat van maximaal 5 pagina's A4.\u003C/p>\u003Cp>In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.\u003C/p>\u003Cp>Engels CV verplicht: Nee \u003C/p>","\u003Ch2>Omschrijving\u003C/h2>\u003Ch3>Dit ga je doen\u003C/h3>\u003Cp>Als operatieassistent in het Wilhelmina Kinderziekenhuis (WKZ) ga je aan de slag op een van de grootste OK-complexen voor kinderen in Europa. Samen werken we hier iedere minuut van de dag aan de hoogste kwaliteit zorg voor een bijzondere patiëntengroep: van de allerkleinsten tot jongvolwassenen. Werken als operatieassistent in het WKZ is uitdagend en gevarieerd. En daar nemen we jou graag in mee.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Dit is waarom jij op de OK in het WKZ wil werken:\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Elk kind is uniek, geen operatie is het hetzelfde en iedere dag is anders. Dat maakt ons, en straks misschien ook jouw werk, interessant en waardevol.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Het WKZ heeft een eigen gebouw. Je werkt dus in een academische setting met de sfeer van een kleinschalig ziekenhuis.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Als operatieassistent kun je jezelf bij ons specialiseren, maar ook algemeen aan de slag en bij verschillende soorten operaties staan. Je krijgt allerlei mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>In het WKZ opereren we ook kinderen uit het Prinses Máxima Centrum, het specialistische centrum voor kinderoncologie. Deze samenwerking biedt jou de unieke mogelijkheid om ervaring op te doen met kinderoncologie.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je wordt onderdeel van een hecht van bevlogen en loyale collega's.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Natuurlijk hoef je niet alles meteen te kunnen. Je wordt door jouw collega-operatieassistenten eerst goed en volledig ingewerkt. Jouw inwerktraject is altijd maatwerk. Daar zorgen wij voor.\u003C/p>\u003Cp>Randy is operatieassistent in het WKZ en vertelt: \"In het WKZ zijn de lijnen kort en je komt terecht in een fijn team waarop je kunt terugvallen. We kunnen bij elkaar terecht en ingrijpende gebeurtenissen bij elkaar kwijt. In mijn ogen echt hoe een team hoort te zijn.\"\u003C/p>\u003Ch2>Eisen\u003C/h2>\u003Cul>\u003Cli>De aangeboden kandidaat is geen ZZP'er maar betreft alleen een Detachant of een uitzendkracht.\u003C/li>\u003Cli>Je hebt jouw CZO- diploma Operatieassistent, of HBO-VT/GT behaald of je rondt de opleiding binnenkort af. Een combinatie tussen werken op een verpleegafdeling en de OK behoort ook tot de mogelijkheden.\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Wensen en competenties\u003C/h2>\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Je bent geïnteresseerd in de kinderchirurgie.\u003C/li>\u003Cli>Je bent sterk gericht op samenwerking en het gezamenlijk bereiken van een optimaal resultaat.\u003C/li>\u003Cli>Je denkt graag mee in verbeteringen en vernieuwingen.\u003C/li>\u003Cli>Je wilt je ontwikkelen en bent nieuwsgierig naar de technische toepassingen en innovatieve OK's.\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Organisatie en team\u003C/h2>\u003Ch3>Hier ga je werken\u003C/h3>\u003Cp>In het UMC Utrecht zijn er drie OK centra. Twee voor volwassenen op locatie UMC Utrecht en één in het Wilhelmina Kinderziekenhuis. Jij komt te werken op ons OK-complex voor kinderen in het WKZ. Hier hebben we acht operatiekamers, een hartcatheterisatiekamer en 2 hybride OK's, waar een patiënt tijdens de operatie kan worden doorlicht door geïntegreerde en geavanceerde röntgenapparatuur. Op de neonatale intensive care (NICU) vinden operaties plaats om het risico van verplaatsen van neonaten te beperken.\u003C/p>\u003Cp>Werken in een kinderziekenhuis is bijzonder, want elk kind is uniek en de operaties zijn stuk voor stuk maatwerk. Kortom, een echte verdiepingsslag voor jou als operatieassistent. Daarbij werk je met de nieuwste medische technieken en innovaties. Je kunt ook zelf bijdragen aan nieuwe ontwikkelingen en jezelf doorontwikkelen binnen bijvoorbeeld andere specialismen. In ons academische ziekenhuis leren en innoveren we continu.\u003C/p>\u003Ch2>Gespreksinformatie\u003C/h2>\u003Cp>De beste aanbiedingen worden door de manager uitgenodigd voor een intake. De kandidaten ontvangen hier uiterlijk de dag voor de geplande intake een uitnodiging voor.\u003C/p>\u003Ch2>Overige informatie\u003C/h2>\u003Cp>Benodigd aantal professionals: 1\u003Cbr/>\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Optie tot verlenging: \u003C/strong>Niets over bekend.\u003Cbr>\u003Cbr>\u003Cstrong>Hybride: \u003C/strong>Geen verdere informatie\u003Cbr>\u003Cbr>\u003Cstrong>Aantal professionals of FTE:\u003C/strong> 4 personen \u003C/p>\u003Ch3>CV eisen\u003C/h3>\u003Cp>Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands opgesteld en in Word of PDF-formaat van maximaal 5 pagina's A4.\u003C/p>\u003Cp>In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.\u003C/p>\u003Cp>Engels CV verplicht: Nee \u003C/p>","Word operatieassistent bij het Wilhelmina Kinderziekenhuis (UMC Utrecht)! Werk in een topklinische omgeving met de nieuwste technieken voor kinderen.",{"single":7,"limit":231,"offset":12,"disjunction":12,"user_coordinates":801,"filters":802,"order_by":816},{},{"and_filters":803,"or_filters":815,"or_disjunction":12},[804],{"filters":805},[806,811],{"field_name":807,"value":808,"operator":810},"publish",[809],"0","neq",{"field_name":812,"value":813,"operator":814},"tender_id",[658],"==",[],[817],{"field":818,"direction":819},"tender_first_seen","desc",[821,825,828,833,835],{"field_name":822,"value":823,"operator":810},"tender_source",[824],"negometrix",{"field_name":822,"value":826,"operator":810},[827],"negometrix_login",{"field_name":829,"value":830,"operator":832},"tender_date",[831],"2025-12-23 10:00:00",">=",{"field_name":807,"value":834,"operator":810},[809],{"field_name":836,"value":837,"operator":810},"oim_vacancy",[838],"true",{"active_vacancies":840,"vacancies_by_province":841,"vacancies_by_category":842},{"totalVacanciesCount":12,"selectedVacanciesCount":12},[],[],[844,846,848,850,852,854,856,858,860,862,864,866,869,870,872,874],{"name":845,"code":482},"Beleid",{"name":847,"code":97},"Civiele Techniek",{"name":849,"code":491},"Communicatie",{"name":851,"code":546},"Financieel",{"name":853,"code":550},"ICT",{"name":855,"code":124},"Informatiemanagement",{"name":857,"code":93},"Inkoop",{"name":859,"code":364},"Juridisch",{"name":861,"code":528},"Mobiliteit en Verkeer",{"name":863,"code":262},"Organisatie en Personeel",{"name":865,"code":286},"Project- en Programmamanagement",{"name":867,"code":868},"Ruimtelijke Ordening",23,{"name":772,"code":500},{"name":871,"code":454},"Vastgoed en Grondzaken",{"name":873,"code":231},"Vergunning en Handhaving",{"name":690,"code":311}]