Medewerker Beheer BGT

Grote Oever 26, 7941 BJ Meppel, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 32 Drenthe

Begindatum:

1 mei 2024

Einddatum:

30 apr 2025

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

2 apr 2024

Omschrijving van de opdracht
Binnen het team Financiën, Belastingen en Basisregistraties zoeken wij tijdelijk versterking bij het cluster Basisregistraties.
 
Medewerker Beheer Basisregistratie Grootschalige Topografie (BGT)
(32 uur per week, schaal 8) 

Het team beheert de Basisregistraties Adressen en Gebouwen (BAG), Grootschalige Topografie (BGT), Personen (BRP), Ondergrond (BRO) en Waardering Onroerende Zaken (WOZ).

Wat ga je doen?
Als medewerker BGT werk je in het team Financiën, Belastingen en Basisregistraties, cluster Basisregistraties. Het cluster staat garant voor een kwalitatief hoogwaardige (Geo)Basisregistratie van de gemeente Meppel. Binnen het cluster ben je verantwoordelijk voor het beheer van de BGT Meppel. Je zorgt ervoor dat deze up-to-date is en dat alle mutaties correct worden verwerkt. Je werkt nauw samen met de beheerders BAG (Basisregistratie Adressen en Gebouwen) en beheerder BOR (Beheer Openbare Ruimte) om de panden en beheerobjecten op elkaar afgestemd te krijgen.

Concreet zijn je taken:

  • Dagelijks beheer van de BGT Meppel;

  • Je onderzoekt en verwerkt terugmeldingen die betrekking hebben op de BGT;

  • Je laat objecten inwinnen door de landmeter en muteert, levert en distribueert deze gegevens;

  • Je levert ingemeten BAG panden aan de BAG beheerder;

Eisen

  • Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (o.a. all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woonwerk)

  • Minimaal een afgeronde MBO opleiding

  • Minimaal 1 jaar ervaring met BGT, bij voorkeur als beheerder

  • De kandidaat kan na 1400 facturabele uren kosteloos worden overgenomen door opdrachtgever bij een beschikbaarheid van 32 uur per week. In het geval kandidaat voor afwijkende uren beschikbaar is dan de gevraagde 32 uur per week zien wij graag in aanbieding de voorgestelde constructie terug voor overname.

  • Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de gemeente. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.

Wensen

  • Minimaal een afgerond Mbo-4 opleiding, richting Geodesie of Geo-informatie

  • Minimaal 1 jaar ervaring met de BA

  • Enige ervaring met de volgende systemen en wetten is een pré: Neuron Stelsel Registratie BGT; Bentley Microstation V8; FME en SQL; het InformatieModel Beheer Openbare Ruimte (IMBOR); het InformatieModel GEOgrafie (IMGEO); het InformatieModel Basisregistratie Adressen en Gebouwen (IMBAG)

  • De gesprekken vinden plaats op 18 april tussen 13:30, en 17:00 uur Hier graag rekening mee houden

  • Competenties: Zie PDF.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.