Begindatum:
1 mei 2024Einddatum:
30 apr 2025Uren per week:
32Publicatiedatum:
2 apr 2024Omschrijving van de opdracht
Binnen het team Financiën, Belastingen en Basisregistraties zoeken wij tijdelijk versterking bij het cluster Basisregistraties.
Medewerker Beheer Basisregistratie Grootschalige Topografie (BGT)
(32 uur per week, schaal 8)
Het team beheert de Basisregistraties Adressen en Gebouwen (BAG), Grootschalige Topografie (BGT), Personen (BRP), Ondergrond (BRO) en Waardering Onroerende Zaken (WOZ).
Wat ga je doen?
Als medewerker BGT werk je in het team Financiën, Belastingen en Basisregistraties, cluster Basisregistraties. Het cluster staat garant voor een kwalitatief hoogwaardige (Geo)Basisregistratie van de gemeente Meppel. Binnen het cluster ben je verantwoordelijk voor het beheer van de BGT Meppel. Je zorgt ervoor dat deze up-to-date is en dat alle mutaties correct worden verwerkt. Je werkt nauw samen met de beheerders BAG (Basisregistratie Adressen en Gebouwen) en beheerder BOR (Beheer Openbare Ruimte) om de panden en beheerobjecten op elkaar afgestemd te krijgen.
Concreet zijn je taken:
Dagelijks beheer van de BGT Meppel;
Je onderzoekt en verwerkt terugmeldingen die betrekking hebben op de BGT;
Je laat objecten inwinnen door de landmeter en muteert, levert en distribueert deze gegevens;
Je levert ingemeten BAG panden aan de BAG beheerder;
Eisen
Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (o.a. all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woonwerk)
Minimaal een afgeronde MBO opleiding
Minimaal 1 jaar ervaring met BGT, bij voorkeur als beheerder
De kandidaat kan na 1400 facturabele uren kosteloos worden overgenomen door opdrachtgever bij een beschikbaarheid van 32 uur per week. In het geval kandidaat voor afwijkende uren beschikbaar is dan de gevraagde 32 uur per week zien wij graag in aanbieding de voorgestelde constructie terug voor overname.
Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de gemeente. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.
Wensen
Minimaal een afgerond Mbo-4 opleiding, richting Geodesie of Geo-informatie
Minimaal 1 jaar ervaring met de BA
Enige ervaring met de volgende systemen en wetten is een pré: Neuron Stelsel Registratie BGT; Bentley Microstation V8; FME en SQL; het InformatieModel Beheer Openbare Ruimte (IMBOR); het InformatieModel GEOgrafie (IMGEO); het InformatieModel Basisregistratie Adressen en Gebouwen (IMBAG)
De gesprekken vinden plaats op 18 april tussen 13:30, en 17:00 uur Hier graag rekening mee houden
Competenties: Zie PDF.
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.