Begindatum:
1 feb 2023Einddatum:
1 aug 2023Uren per week:
36Publicatiedatum:
17 jan 2023Omschrijving van de opdracht
Procesbegeleiders zijn binnen het BAD verantwoordelijk voor de inhoudelijke kwaliteit van het werk en zorgen voor de best mogelijke dienstverlening aan huishoudens met financiële zorgen. Ze zijn inhoudelijke experts op hun vakgebied en helpen met die kennis de medewerkers in hun functiegroep om hun werk steeds beter te doen. Daarnaast faciliteren en bewaken ze de samenwerking tussen de functiegroepen onderling en met externe partners.
Werkzaamheden en verantwoordelijkheden
Je bent dé vraagbaak op het gebied van stabilisatie en schuldregeling
Je coacht, traint en ondersteunt de medewerkers in je functiegroep in hun vakinhoudelijke en professionele ontwikkeling. Specifiek in de stress-sensitieve dienstverlening en motiverende gespreksvoering.
Je bemiddelt bij klachten en zorgt voor doorbraken in complexe dossiers
Je pikt signalen op over samenwerkingsproblemen en zoekt de juiste medewerkers om die problemen op te lossen en implementeert de oplossingen.
Je coacht en ondersteunt medewerkers waar nodig , zodat zij hun werk optimaal (kunnen) doen.
Wie zoeken we?
Je hebt een relevante HBO- of universitaire opleiding afgerond
Je hebt tenminste 3 jaar recente ervaring in de uitvoering van de schuldhulpverlening en je bent op de hoogte van de actuele ontwikkelingen op het vakgebied Je bent in het bezit bent van het Wft-diploma Adviseur Basis
Je hebt ervaring op het gebied van stress-sensitieve dienstverlening en motiverende gespreksvoering Je hebt een scherp analytisch vermogen, kunt creatief denken en buiten de gebruikelijke kaders werken.
Je bent flexibel, collegiaal, stressbestendig en resultaat- en oplossingsgericht. Gevoel voor humor en een groot verantwoordelijkheidsgevoel vinden wij belangrijk
Je hebt een zakelijke instelling, kunt sterk procesmatig denken, maar je stelt de specifieke problematiek van onze klanten daarbij wel altijd centraal
Je weet draagvlak en enthousiasme te creëren voor je beslissingen en initiatieven. Uitstekende communicatieve en coachingsvaardigheden zijn dus essentieel.
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht
Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.