Raadhuisplein 1, 7901 BW Hoogeveen, Nederland
Organisatie
Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen geeft met ruim 800 medewerkers uitvoering aan de gemeentelijke taken en verleent diensten aan ongeveer 80.000 inwoners van de twee gemeenten. Dit maakt ons de op één na grootste gemeentelijke organisatie in Drenthe. Daarnaast zijn wij een unieke organisatie door het werken voor 2 verschillende gemeenten. We zijn centraal gelegen en goed bereikbaar, zowel met de auto als het openbaar vervoer. Kijk voor meer informatie over onze organisatie op www.dewoldenhoogeveen.nl!
Opdracht
Als ondersteuner/assistent financiële audit Sisa (Single Automation Single Audit) regelingen hou je je bezig met de volgende werkzaamheden:
Verricht interne controles om rechtmatigheid vast te stellen conform het interne controle jaarplan.
Draagt bij aan het volledig maken van dossier en Sisa verantwoordingen ten behoeve van de accountantscontrole.
Je werkt daarbij nauw samen met je collega financieel adviseurs en medewerkers belast met de uitvoering van de genoemde projecten.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau;
2. Aantoonbare werkervaring met Sisa verantwoording;
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als audit medewerker bij een gemeentelijke organisatie (30 punten);
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van Sisa verantwoording (25 punten);
4. Aantoonbare ervaring op het gebied van rechtmatigheidscontroles (duidelijk in het cv weergegeven) (25 punten);
5. Kandidaat is flexibel inzetbaar voor de gevraagde 32 uur over de werkweek (10 punten);
6. Maximaal tarief: 85 euro per uur (exclusief BTW, inclusief bijkomende kosten) (10 punten).
Competenties
Analytisch
Adviesvaardigheden
Teamspeler
Projectmatig denk en werkvermogen
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de gemeente CAO inzake de inlenersbeloning.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,75 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Flexibel, in overleg.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 1 februari 2023 van 14:00 uur tot 17:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 31 januari 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.
Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.