Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Programmaleider Adviseur Gezondheidsbevordering

Burgemeester de Bordesstraat 80, 1404 GZ Bussum, Nederland

Sluit over 7 dagen
95 16 Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

9 jul 2025

Omschrijving

GGD Opdracht

Wij zijn op zoek naar een ervaren programmaleider/ adviseur gezondheidsbevordering die bekend is met het sociaal domein en het thema gezondheid en ondersteuning. De kandidaat heeft affiniteit en ervaring met middelenpreventie. In deze functie werk je samen met de programmaleider van het Preventie- en Handhavingsplan Alcohol en Drugs en van de preventieve activiteiten binnen het beleidsplan Bescherming & Opvang.

Werkzaamheden/Verantwoordelijkheden

  • Voeren van de regie op een deel van de preventieve activiteiten uit het Preventie & Handhavingsplan alcohol en drugs en Bescherming & Opvang.
  • Zorgen voor ambtelijke en bestuurlijke afstemming rondom deze activiteiten met de betrokken gemeenten.
  • Coordineren van de samenwerking met lokale en regionale partners (gemeenten en ketenpartners) rondom deze activiteiten.
  • Coordineren van diverse publiekscampagnes
  • Adviseren van gemeenten, met name op ambtelijk niveau.
  • Organiseren van (digitale) bijeenkomsten voor gemeenten en andere stakeholders in de regio.
  • Ondersteunen bij de vernieuwing van het Preventie en Handhavingsplan Alcohol en Middelen. Te denken valt aan het uitvoeren van interviews, voeren van afstemmingsoverleggen, redigeren van beleidsnotities, etc.

Eisen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met programma- of projectmanagement;
  • Aantoonbare werkervaring met het betrekken en verbinden van stakeholders, waaronder inwoners (licht dit duidelijk toe in het cv);
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen het sociaal domein gericht op het thema gezondheid en ondersteuning (licht dit duidelijk toe in het cv);
  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen mobiel. De opdrachtgever stelt een laptop beschikbaar.

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare affiniteit en/of werkervaring met het thema preventie middelengebruik (licht dit duidelijk toe in het cv)
  • Aantoonbare werkervaring met de beleidscyclus en advisering bij en aan gemeenten (licht dit duidelijk in het cv)
  • Aantoonbare werkervaring met werken in het sociaal domein

Competenties

  • politiek bestuurlijke sensitiviteit;
  • analytisch en creatief;
  • plannen op een heldere wijze formuleren en met goed onderbouwde voorstellen;
  • goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden;
  • een teamspeler die het leuk vindt om samen te werken met anderen;
  • proactief, weet van aanpakken en kunt snel schakelen.

Organisatie en team

Organisatie

De Regio Gooi en Vechtstreek is het samenwerkingsverband van Blaricum, Gooise Meren, Hilversum, Huizen, Laren, Eemnes en Wijdemeren. Wij bestaan uit de volgende organisatieonderdelen: Beleid en Bestuur, Maatschappelijke Dienstverlening, Inkoop en Contractbeheer, Gemeentelijke Gezondheidsdienst, Onderwijs en Werk, Grondstoffen en Afvalstoffendienst, Concernstaf Bedrijfsvoering en de Regionale Ambulancevoorziening. Er zijn ca. 500 medewerkers in dienst bij onze organisatie.

Gespreksinformatie

Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 22 juli 2025 vanaf 13.00 uur. De gesprekken vinden plaats op locatie. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen maandag 21 juli 2025 uiterlijk op bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

CV-eisen

Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. Werkdagen In overleg.

Overige informatie

De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Regio Gooi- en Vechtstreek faciliteert geen mobiele telefoon.

Meer informatie

Vragen kunnen ingediend worden tot vrijdag 11 juli 2025, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op maandag 14 juli 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot woensdag 16 juli 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur