Burgemeester de Bordesstraat 80, 1404 GZ Bussum, Nederland
Wij zijn op zoek naar een ervaren programmaleider/ adviseur gezondheidsbevordering die bekend is met het sociaal domein en het thema gezondheid en ondersteuning. De kandidaat heeft affiniteit en ervaring met middelenpreventie. In deze functie werk je samen met de programmaleider van het Preventie- en Handhavingsplan Alcohol en Drugs en van de preventieve activiteiten binnen het beleidsplan Bescherming & Opvang.
Werkzaamheden/Verantwoordelijkheden:
Voeren van de regie op een deel van de preventieve activiteiten uit het Preventie & Handhavingsplan alcohol en drugs en Bescherming & Opvang.
Zorgen voor ambtelijke en bestuurlijke afstemming rondom deze activiteiten met de betrokken gemeenten.
Coördineren van de samenwerking met lokale en regionale partners (gemeenten en ketenpartners) rondom deze activiteiten.
Coördineren van diverse publiekscampagnes.
Adviseren van gemeenten, met name op ambtelijk niveau.
Organiseren van (digitale) bijeenkomsten voor gemeenten en andere stakeholders in de regio.
Ondersteunen bij de vernieuwing van het Preventie en Handhavingsplan Alcohol en Middelen. Te denken valt aan het uitvoeren van interviews, voeren van afstemmingsoverleggen, redigeren van beleidsnotities, etc.
Aantoonbare affiniteit en/of werkervaring met het thema preventie middelengebruik (licht dit duidelijk toe in het cv) (30 punten);
Een maximum uurtarief exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten (40 punten);
Tot € 85,- (40 punten);
Van € 85,- tot € 90,- (20 punten);
Van € 90,- tot € 95,- (10 punten);
Meer dan € 95,- (0 punten);
Aantoonbare werkervaring met de beleidscyclus en – advisering bij en aan gemeenten (licht dit duidelijk in het cv) (20 punten);
Aantoonbare werkervaring met werken in het sociaal domein (10 punten).
Politiek bestuurlijke sensitiviteit;
Analytisch en creatief;
Plannen op een heldere wijze formuleren en met goed onderbouwde voorstellen;
Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden;
Een teamspeler die het leuk vindt om samen te werken met anderen;
Proactief, weet van aanpakken en kunt snel schakelen.
De Regio Gooi en Vechtstreek is het samenwerkingsverband van Blaricum, Gooise Meren, Hilversum, Huizen, Laren, Eemnes en Wijdemeren. Wij bestaan uit de volgende organisatieonderdelen: Beleid en Bestuur, Maatschappelijke Dienstverlening, Inkoop en Contractbeheer, Gemeentelijke Gezondheidsdienst, Onderwijs en Werk, Grondstoffen en Afvalstoffendienst, Concernstaf Bedrijfsvoering en de Regionale Ambulancevoorziening. Er zijn ca. 500 medewerkers in dienst bij onze organisatie.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 22 juli 2025 vanaf 13.00 uur. De gesprekken vinden plaats op locatie. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen maandag 21 juli 2025 uiterlijk op bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
In overleg.
Overige informatie
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
Regio Gooi- en Vechtstreek faciliteert geen mobiele telefoon.