Jurist Gespecialiseerd in Arbeidsrecht

Visarenddreef 1, 8232 JN Lelystad, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
120 24 Flevoland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 jun 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

28 nov 2024

Organisatie
Je gaat aan de slag in een lerende organisatie waarin professionaliteit van medewerkers centraal staat. Je collega's vertellen met trots over de provincie!  Wij willen graag een inclusieve organisatie zijn waarin we elkaar helpen en zorgen voor een klimaat waarin iedereen zich gehoord voelt en kan werken aan de eigen ontwikkeling. Samen realiseren we de maatschappelijke opgaven waar we als organisatie voor staan. Daarvoor is het belang dat we talent binnen de organisatie (her) kennen en op het juiste moment op de juiste plek kunnen inzetten.

Je bent onderdeel van het expertiseteam Human Relations waar we met 20 enthousiaste collega's werken. Ons team bestaat uit de HR Business Partners, HR-specialisten (o.a. leren en & ontwikkelen, recruitment, juridische zaken, vitaliteit & gezond werken, participatiewet), de HR-ondersteuning en de salarisadministratie. Het expertiseteam HR maakt op dit moment de transitie van ondersteunend gesprekspartner naar een tactische en strategische sparringpartner.

Opdracht
Vanwege achterstallig onderhoud zoeken wij tijdelijke versterking op arbeidsjuridisch vlak. Je zult je onder andere bezig houden met het adviseren van directie en management op arbeidsjuridisch vlak te denken aan complexe casuïstiek. Hier is een nauwe samenwerking met de HR Business Partners vereist en ben je de vraagbaak voor het team HR op alle arbeidsjuridische thema’s. Als 2e lijns adviseur kan je tevens als sparringspartner voor het management en directieteam optreden.

Je bent verantwoordelijke voor complexe adviesaanvragen projecten op het gebied van arbeidsvoorwaarden en rechtpositie.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende dagen: maandag, dinsdag, woensdag, donderdag (24 uur mag over 3 of 4 dagen verdeeld worden)

De opdracht wordt vervuld gedurende 24 weken. Rekening wordt gehouden met een periode voor verlof – waarin de Opdracht dus niet wordt uitgevoerd door Opdrachtnemer –van 2 weken. Voor de verlengoptie geldt 1 week verlof.

Minimumeisen/ knock-outcriteria
1. BYOD is van toepassing voor deze opdracht (bij uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld, Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop en toebehoren.) Indien nodig stelt de opdrachtgever een token ter beschikking;
2. Een maximum uurtarief van € 120,- exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon- werkverkeer en fee externe partij.
3. Een afgeronde rechten opleiding op wo niveau met een specialisatie op arbeidsrecht;
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met ambtenarenrecht;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Aantoonbare werkervaring in de sector openbaar bestuur (licht je antwoord toe in het cv) (20 punten);
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar met arbeid juridische casuïstieken (benoem dit duidelijk in het cv), (40 punten);
7. Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift (benoem dit duidelijk in het cv), (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring in een provinciale organisatie (benoem dit duidelijk in het cv), (20 punten);

Competenties

  • Plaats hier alle competenties

  • Bestuurlijke sensitiviteit

  • Communicatieve en schriftelijke vaardigheden

  • Verbindend vermogen

  • Analytisch sterk

  • Flexibel en goed kunnen plannen, organiseren en coördineren

  • Inlevingsvermogen, de letter en de geest van de wet kunnen onderscheiden.

Cv-richtlijnen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. Uit het cv dient duidelijk naar voren te komen waarom de kandidaat geschikt is voor deze functie.

Fee externe partij
De externe parij brengt voor deze opdracht €2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

Voor de zzp'er

  • De provincie kan verzoeken tot het ondertekenen van een geheimhoudingsverklaring;

  • Voorafgaande het selectiegesprek kan een casus verstuurd worden ter voorbereiding;

  • Er wordt voor zakelijke ritten een reiskostenvergoeding gehanteerd. Dienstreizen worden bij voorkeur met het openbaar vervoer gemaakt. De kosten hiervoor kunnen worden gedeclareerd. Is de plaats van bestemming alleen per auto bereikbaar, dan wordt een kilometervergoeding van €0,37 gehanteerd. Is de bestemming wel bereikbaar met openbaar vervoer, maar wordt er toch met de eigen auto gereisd, dan is de kilometervergoeding €0,14. De basis voor de uitbetaling van het aantal kilometers is de snelste reisafstand vanaf je standplaats, gemeten via routenet.nl. Reis je vanaf je huisadres rechtstreeks naar een bestemming en is die afstand korter dan vanaf je standplaats? Dan krijg je een volledige vergoeding op basis van deze kortere afstand. Reis je naar een bestemming waarbij je je standplaats passeert? Dan kun je alleen de afstand vanaf je standplaats naar de bestemming declareren;

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi);

  • De Verwerkersovereenkomst kan onderdeel uitmaken van de opdracht welke is te vinden onder de Algemene Inkoopvoorwaarden van de Provincie Flevoland.

  • De provincie Flevoland is niet verplicht de Opdracht te gunnen.

De provincie Flevoland behoudt zich het recht voor het aanbestedingsproces geheel of gedeeltelijk, tijdelijk of volledig, stop te zetten en/of de Opdracht niet te gunnen.

Door deel te nemen aan of in te schrijven op deze aanbestedingsprocedure stemt deelnemer in met alle voorwaarden van deze uitvraag.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.