thumbnail
thumbnail

Support Expert

Laan van Puntenburg 100, 3511 ER Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€50
36 Utrecht

Begindatum:

19 jun 2023

Einddatum:

17 jun 2024

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

26 mei 2023

Omschrijving van de opdracht

Startdatum: maandag 19 juni 2023 
Einddatum: maandag 17 juni 2024
Locatie: Utrecht
Uiterlijk aanbieden: dinsdag 30 mei 2023 12:00 uur
Selectiegesprekken: worden gehouden in week 22
Maximum tarief*: €50,-

*Let op: Bovenstaand tarief is een max. all-in uurtarief (incl. o.a. reiskosten, eventuele vergoedingen en de fee(s) voor onze contractmanager FastFlex, excl. btw). Het tarief weegt mee in het selectieproces.

Zo werkt het:
Jij vervult de rol van Support Expert binnen het cluster Cloud & Werkplek Services – Support Center IT.
Als Support Expert kan je zowel zelfstandig als in een team werken. Als Support Expert beschik je over sterke communicatieve vaardigheden en didactische vaardigheden. Je bent in staat om met verschillende doelgroepen te werken. Het is van belang overweg te kunnen gaan met doelgroepen die weerstand bieden omdat ze bijvoorbeeld geen kennis hebben over IT apparatuur. De Support Expert is in staat om deze doelgroepen snel, professioneel en op een begrijpelijke manier op de hoogte te brengen van de mogelijkheden. De Support Expert is van maandag t/m vrijdag beschikbaar op kantoor.

De werkzaamheden zijn:

Je ondersteunt collega’s, en geeft advies en uitleg over het volgende:

  • Het inplannen van vergaderingen binnen de vergaderfaciliteiten van de NS

  • Het reserveren en plannen van een vergadering met GoBright

  • Het opzetten en vergaderen met de Poly systemen in combinatie met Microsoft Teams

Je ondersteunt collega’s en geeft advies en uitleg over de NS Persoonlijke Werkplek:

  • Problemen en vragen met betrekking tot hardware van de NS Persoonlijke werkplek

  • Het aansluiten en gebruiken van docking station schermen en de daarbij behorende randapparatuur

  • Problemen met betrekking tot beeldschermresolutie, Citrix, Office 365, Microsoft Teams en overige software.

  • Oplossen van incidenten met betrekking tot de NS Persoonlijke Werkplek

Inrichten van de NS Werkplek:

  • Plaatsen van apparatuur op de verschillende locaties van de NS

  • Netjes verzorgen van de bureaus door middel van kabelmanagement

Balie werkzaamheden NS Servicepoint:

  • Uitleveren van NS devices en accessoires

  • Begeleiden en adviseren bij het in gebruik nemen van de devices

Hier gebeurt het:
Het cluster Cloud & Werkplek Services valt onder NS IT - Centrale Platform Organisatie (CPO). Binnen dit cluster valt het Support Center die onze collega’s ondersteunt bij vragen over de werkplek of devices.

Dit neem je mee:

  • Je beschikt over een afgeronde MBO opleiding niveau 4;

  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;

  • Minimaal twee jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie;

  • In het bezit van een rijbewijs.

  • Je hebt gewerkt in grote IT Projecten en complexe IT-organisaties

  • Je hebt kennis en ervaring met M365

  • Je hebt kennis en ervaring met mobiele devices (Android)

  • Je hebt kennis en ervaring met het ondersteunen van eindgebruikers tijdens nazorgperiode

  • Je hebt kennis en ervaring met het ondersteunen van de projectleider tijdens de implementatie periode

  • Ervaring met ondersteuning via Microsoft Teams en telefoon

Omdat je als support expert met veel collega’s in contact staan, is het belangrijk dat je sterk bent waar het je communicatieve vaardigheden betreft en dat je klantgericht bent. Daarnaast verwachten we dat je zelfsturend bent en dat je met initiatieven komt wanneer dat aan de orde is. Dat getuigt dan ook van jouw creativiteit en je innerlijke drang naar verbetering. Je bent daarnaast ook stressbestendig, een teamplayer en samenwerkingsgericht.

Op NS kun je rekenen
Werken bij NS betekent dat jij hét verschil kunt maken in de wereld van duurzame mobiliteit. Jij helpt mee om Nederland bereikbaar te houden, voor iedereen. Bij NS krijg je veel vrijheid. We beloven je dat geen dag hetzelfde is. De kernwaarden van NS zijn open en betrouwbaar. Wij gaan voor resultaat en willen vooruit.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 of per mail via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om je in te schrijven.

Documenten:

Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Help
Contact

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Support Expert die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.