thumbnail
thumbnail

Beleidsmedewerker APV, handhavingsregisseur

Landsmeer

Raadhuisstraat 1, 1121 XC Landsmeer, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
32 tot 36 Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

32 tot 36

Publicatiedatum:

21 jan 2023

Organisatie
Werken bij de gemeente Landsmeer is werken in een gemeente met grote ambities: korte lijnen, informele werkrelaties en grote onderlinge verbondenheid. Met het organisatie ontwikkelplan zijn we gestart om als organisatie in te spelen op veranderingen waarbij we investeren in onze medewerkers, die veel ruimte krijgen om zich verder te ontwikkelen. Van onze medewerkers vragen wij dat zij actief meedenken en werken aan zowel de eigen ontwikkeling als die van de organisatie. Hiertoe biedt de gemeente Landsmeer alle kansen om jezelf te blijven ontwikkelen, nieuwe werkwijzen te ontdekken en te implementeren. Resultaatgerichtheid, verantwoordelijkheid, pro activiteit, verbinden en communicatie zijn hierbij onze sleutelwoorden.

Opdracht
een beleidsmedewerker APV, tevens handhavingsregisseur voor een functie met afwisselende taken en veel vrijheid.

  • Je schrijft beleid op het gebied van de APV, bijzondere wetten en Bibob;

  • Je geeft advies aan het gemeentebestuur en overlegt met de burgemeester;

  • Je coördineert de inzet van de BOA’s en voert overleg met politie, omgevingsdienst, jeugdnetwerkoverleg en verkeerscommissie;

  • Je werkt nauw samen met de beleidsmedewerker Openbare Orde en

Veiligheid aan de dorpse leefbaarheid in de openbare ruimte;

  • Je coördineert en behandelt zelf de grotere aanvragen om ontheffingen/vergunningen;

  • Je schrijft handhavingsbrieven en adviseert in bezwaar- en beroepszaken op dat gebied;

  • Je bent voorzitter van het integraal gemeentelijk handhavingsoverleg, voorzitter van het veiligheidsoverleg tijdens evenementen en voorzitter van het jeugdnetwerkoverleg.

Naast handhavingsregie (= aansturing boa’s, juridische aanschrijvingen, voorzitter van diverse overleggen, contact met klagers en overtreders) is de komende periode opstellen handhavingsbeleid en – uitvoeringsplan een beleidstaak, waarvoor we een extern bureau zoeken dat moeten worden begeleid door de betreffende medewerker. Ook invoering van de bestuurlijke boete is een beleidsklus die daarna moet worden opgepakt.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met beleidsadvisering op het gebied van APV en bijzondere wetten;
2.  Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als handhavingsregisseur;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met beleidsadvisering op het gebied van APV en bijzondere wetten (40 punten);
4. Aantoonbare werkervaring met het aansturen van  handhavers (boa) (30 punten)
5. Aantoonbare werkervaring met aanschrijvingen (20 punten);
6. Kandidaat is bereid om minimaal 4 dagen (in ieder geval maandag) per week op locatie in Landsmeer te werken (10 punten).

Competenties

  • Communicatief;

  • Analytisch.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,50 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 1 feb tussen 11 en 14 u of donderdag 2 februari tussen 13 en 17 u. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 23 augustus 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De gemeente vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).

  • Kandidaat kan pas starten als het VOG is aangeleverd bij de opdrachtgever.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met onze opdracht adviseur.
Opdracht Adviseur Jan de Vries
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Beleidsmedewerker APV, handhavingsregisseur die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.