Begindatum:
16 nov 2025Einddatum:
30 apr 2026Publicatiedatum:
4 nov 2025Als klantmanager Jeugd zorg je o.a. dat:
- Verhelderen en analyseren van de ondersteuningsvraag van inwoners;
- Het geven van informatie en advies; aan ouders, jeugdigen, netwerkpartners zoals huisartsen, scholen en zorgaanbieders;
- Het afhandelen van aanvragen op grond van de Jeugdwet;
- Het opstellen van gespreksverslagen, rapportages en beschikkingen;
- Administratieve afhandeling in verschillende systemen waar wij mee werken.
Je voert de Jeugdwet uit vanuit het principe van werken volgens de bedoeling: daadwerkelijk in gesprek gaan met de inwoners. De vraag van de inwoner neem je als vertrekpunt om te onderzoeken welke ondersteuning noodzakelijk en passend is. Daarbij gebruik je de ruimte die er is voor maatwerk.
- Aantoonbare affiniteit met jeugd heeft de voorkeur. Je hebt een resultaatgerichte instelling en beschikt over goede schriftelijke en communicatieve vaardigheden. Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken
Een geldende Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).