Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.
Logo van Gemeente Veenendaal
Logo van Gemeente Veenendaal

Facilitair medewerker

Raadhuisplein 1, 3901 GA Veenendaal, Nederland

Sluit over 6 dagen

Begindatum:

1 jan 2026

Einddatum:

1 jul 2026

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

3 dec 2025
Opdracht tarief Geen maximumOpdracht uren 32
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdracht

Word jij het visitekaartje van de gemeente Veenendaal? Je bent samen met collegas aanspreekpunt voor collegas, bedrijven en andere instellingen die je benaderen met vragen die betrekking hebben op het terrein van de facilitaire dienstverlening. Het team Facilitair Team Facilitair bestaat uit 3 clusters, Huisvesting & Services, Post en Archief, Teamassistentes. Voor het cluster Huisvesting & Services zoeken wij een enthousiaste Facilitair Medewerker.

Wat ga je doen?

  • Je voert in 1e aanleg werkzaamheden uit op het terrein van de interne facilitaire dienstverlening zoals het inrichten en ondersteunen van het hybride werken en ondersteuning van de techniek en monitoren bij presentaties in het vergadercentrum en bij raadsvergaderingen, kleine onderhoudsactiviteiten en aanspreekpunt voor leveranciers;
  • Je bent mede verantwoordelijk voor de afhandeling van vragen die via Topdesk binnenkomen
  • Je verwerkt binnenkomende vragen op een correcte wijze in het systeem en maakt, indien van toepassing, afspraken volgens de gestelde procedure;
  • Je neemt proactief contact op met (interne) klanten indien dit is afgesproken en/of indien de dienstverlening hierom vraagt.
  • Applicatie- en systeembeheer van het reserveringssysteem GoBright en het gebruiksbeheer van serviceportaal TopDesk
  • Verantwoordelijk voor de dagelijkse uitgaande post

Naast bovengenoemde taken en verantwoordelijkheden ben je bereid om ook andere voorkomende werkzaamheden uit te voeren, passend binnen het functieprofiel.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 3;
  • Minimaal 6 maanden aantoonbare werkervaring als facilitair medewerker.

Wensen en competenties

Wensen

Wat breng je mee?

  • Ervaring met het bedienen van computer-, geluid- en beeldsystemen
  • Ervaring met geautomatiseerde gegevensverwerking in Topdesk of soortgelijk systeem
  • Je kunt snel schakelen en bent in staat om een breed pakket van werkzaamheden secuur uit te voeren
  • Je hebt een probleemoplossend vermogen
  • Je beschikt over goede sociale en communicatieve vaardigheden
  • Je bent een teamspeler die zowel zelfstandig als in teamverband werkt
  • Je bent bereid om op flexibele tijden te worden ingezet, inclusief avonden, weekend- en feestdagen

Gunningscriteria

  • Aantoonbaar afgeronde opleiding facilitair management op minimaal mbo niveau 3;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als facilitair medewerker;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeente;
  • Aantoonbare werkervaring met TopDesk. Benoem duidelijk in het CV waar deze werkervaring is opgedaan.

Competenties

  • Energie & Actie;
  • Stressbestendigheid;
  • Doelgericht;
  • Representatief.

Organisatie en team

Organisatie

De gemeente Veenendaal is een middelgrote gemeente met een centrale ligging, een goede bereikbaarheid en dynamischer dan ooit. Je komt te werken in een organisatie die veel ambities heeft waarin jij uitgedaagd wordt je talenten volop te benutten en verder te ontwikkelen. Samenwerken is een van onze kernwaarden en de lijnen zijn kort. De organisatie kent een open en informele sfeer. Je krijgt veel ruimte om je werk als professional te kunnen uitvoeren omdat we weten dat jij in staat bent om de juiste inschattingen te maken. Dat geldt ook voor de verhouding tussen werk en prive, je krijgt veel ruimte ervoor te zorgen dat dit goed in balans is en je daar kunt zijn waar je nodig bent. Onze goede arbeidsvoorwaarden en hybride manier van werken maken dat goed mogelijk.

Gespreksinformatie

Planning

De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op een nader te bepalen moment. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Optie tot verlenging: 1x 3 maanden

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 5. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de
desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen

Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen

Werkdagen en -tijden gaan in overleg en in afstemming met zijn/haar naaste collega

Overige informatie

Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste. Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M. Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer. Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). De gegevens welke Flextender verwerkt voor de uitvoering van deze opdracht worden ook met de gemeente Veenendaal gedeeld.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via sybren.hindriks@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: di, wo, do, vr