Stadsplateau 1, 3521 AZ Utrecht, Nederland
Begindatum:
1 jan 2025Einddatum:
31 dec 2025Uren per week:
24-32Publicatiedatum:
27 nov 2024Technisch beheerder Opvang Oekraiense Vluchtelingen
Periode: Van 1 januari 2025 tot 31 december 2025 met mogelijke opties tot verlenging
Belasting: 24 - 32 uur per week
Tarief: Tot 100,= euro per uur inclusief reiskosten, exclusief BTW
Korte beschrijving speelveld
De Vastgoedorganisatie Utrecht treedt op als eigenaar van het vastgoed van de gemeente Utrecht. Het gaat in totaal om zon 1.000 objecten. Ons hoogste pand is de Dom, ons grootste pand het Stadskantoor. En ook van vastgoed als buurthuizen, brugwachtershuisjes, schoolgebouwen(fiets)parkeervoorzieningen en theaters/ muziekpodia, zwembaden en sportgebouwen zijn we eigenaar.
Deze opdracht valt binnen het cluster opvang Oekraine waarin op dit moment o.a. 3 panden in eigendom zijn en circa 12 gehuurde locaties.
In deze rol vul je de rol van technisch beheerder in als technisch beheerder zorg je voor het uitvoeren van onderhoud/wettelijke taken. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de huurders in jouw portefeuille en behandelt en coordineert hun vragen binnen de gemeente.
Je stuurt op de onder jouw verantwoordelijkheid vallende objecten in financieel, juridisch en technisch vlak. Hiervoor heb je veel contact met onze financials, juristen, administratieve medewerkers en technische collegas.
Je taken zijn:
- De opgestelde conditiemetingen / meerjarenonderhoudsplanning controleert.
- Het laten onderhouden van de panden / het managen van het planmatig onderhoud.
- Uit laten voeren van wettelijke taken en documenteren daarvan.
- Adviseert over technische zaken.
- In beheer name begeleid op technisch gebied.
- Vraagbaak bent bij storingen.
Jij bent/hebt:
- Relevante HBO studie dan wel relevante vervolgopleidingen afgerond;
- Bouwkunde, elektrotechniek of werktuigbouwkundige opleiding afgerond;
- Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring als technisch beheerder binnen de (rijks) overheid;
- Je hebt een sterke persoonlijkheid, bent communicatief sterk en initiatiefrijk.
Als gemeente Utrecht geloven wij dat een diverse organisatie zorgt voor meer innovatie, creativiteit en een betere samenwerking. Om die reden streven wij ernaar om een zon inclusief mogelijke organisatie te zijn. Ben je benieuwd hoe wij dat doen? Lees dat op deze pagina.
Goed om te weten:
Gesprekken zijn gepland op 16 december. De manager neemt contact op indien je wordt uitgenodigd voor een gesprek. Dit kan of fysiek of digitaal plaatsvinden.
In het kader van de Wet DBA (Deregulering Beoordeling Arbeidsrelatie) is inschrijving door zzpers niet toegestaan.
Door de weging van de antwoorden op de vragen in de uitvraag wordt de rangorde van de offertes in prijs/kwaliteit bepaald. Alleen van de 5 hoogst scorende offertes worden nader gewogen op de kwaliteit. Indien het aantal offertes de 10 niet overstijgt kunnen alle offertes nader op de kwaliteit beoordeeld worden.
Bij gebleken geschiktheid bestaat er een kans dat er nog een kandidaat uit deze procedure wordt aangenomen.
Wanneer de hierboven beschreven opdracht door omstandigheden niet binnen de voorziene periode kan worden afgerond behoudt Gemeente Utrecht zich in alle geval het recht voor de opdracht te verlengen tot het moment dat een zorgvuldige afronding en overdracht kan worden gerealiseerd.
De gemeente Utrecht behoudt zich het recht voor om gedurende de eerste 3 maanden na gunning, bij gebleken ongeschiktheid of tussentijdse beeindiging, de opdracht te gunnen aan de nummer 2 aanbieder of opvolgend.