Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Senior medewerker gebouwen

Gauke Boelensstraat 2, 9203 RM Drachten, Nederland

Sluit over 11 dagen
115 24 - 36 Friesland

Begindatum:

1 sept 2025

Einddatum:

30 apr 2026

Uren per week:

24 - 36

Publicatiedatum:

4 aug 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdracht omschrijvingVoor de tijdelijke vervanging van een senior medewerker Gebouwen zoeken wij een professional die gedurende een periode van 8 maanden de dagelijkse aansturing binnen het cluster gebouwen overneemt. Het cluster gebouwen bestaat uit 4 medewerkers. Er gebeurd veel op het gebied van het gebouwenbeheer. We hebben net de oplevering gehad van het nieuwe zwembad, een grootschalige verbouwing van het gemeentehuis en daarmee samenhangende verhuizing van 2 tijdelijke locaties is aanstaande, aankopen van panden welke in tijdelijk beheer moeten worden genomen, uitvoering geven aan het MJOP zijn hiervan voorbeelden. Ook gaat er een project lopen om het vastgoedmanagement te professionaliseren.

Opdracht

  • dagelijkse aansturing van de medewerkers van de cluster Gebouwen
  • analyse van het functioneren van de cluster Gebouw en het doen van aanbevelingen
  • inhoudelijk deelnemen aan grote projecten
  • adviseren project professionaliseren vastgoedmanagement

Verantwoordelijkheden

Je bent verantwoordelijk voor de operationele en inhoudelijke aansturing van de medewerkers die belast zijn met het beheren en onderhouden van alle gemeentelijke panden. Je bent het aanspreekpunt voor de medewerkers. Je signaleert knelpunten in werkprocessen, werkverdeling, kennisniveau en samenwerking en bevorderd de kennisontwikkeling. Daarnaast lever je een bijdrage aan (grote) projecten en aan de professionalisering van het gemeentelijk vastgoedmanagement. Je rapporteert en stemt af met de teamleider REO.

Eisen

  • Minimaal hbo diploma in een relevante richting zoals Bouwkunde, Technisch vastgoedbeheer of Facility Management
  • Minimaal 7 jaar relevante werkervaring in het beheer en onderhoud van gemeentelijk of maatschappelijk vastgoed
  • Aantoonbare en werkervaring met het aansturen van technische georienteerde teams/clusters
  • Bekend met werken in een gemeentelijke organisatie of soortgelijk
  • Ervaring met E&W installaties in relatie tot gebouwenbeheer
  • Ervaring met het begeleiden van verandertrajecten of teamontwikkeling

Wensen en competenties

Organisatie en team

Voor de tijdelijke vervanging van een senior medewerker Gebouwen zoeken wij een professional die gedurende een periode van 8 maanden de dagelijkse aansturing binnen het cluster gebouwen overneemt. Het cluster gebouwen bestaat uit 4 medewerkers.

Gespreksinformatie

De kandidaat is inzetbaar voor een initiele periode van 8 maanden vanaf 1-9-2025 tot en met 30-04-2026 voor 24-36 uur per week. Verlengen is in onderling overleg tussen opdrachtgever en opdrachtnemer mogelijk met maximaal 2 keer de initiele contractperiode. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

U voegt een cv van maximaal 4 pagina's A4 toe.U bent in dienst bij bijvoorbeeld een detacheringsbureau en geen ZZP-er of BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder. De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur