Medewerker budgetbeheer en procesoptimalisatie

Gauke Boelensstraat 2, 9203 RM Drachten, Nederland

Sluit over 7 dagen
€ 88,00 24 - 36 Friesland

Begindatum:

1 mei 2025

Einddatum:

31 aug 2025

Uren per week:

24 - 36

Publicatiedatum:

11 apr 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Opdracht omschrijving
Jij komt het beleidsteam in het sociaal domein helpen bij het optimaliseren van het facturatieproces. Sinds kort hebben we een nieuwe budgethoudersregeling en een nieuwe werkwijze om prestatielevering vast te stellen. Beide hebben impact op het proces om facturen te beoordelen en te betalen. Jij wordt tijdelijk budgetbeheerder voor de budgetten rondom de Participatiewet en zorgt voor optimalisatie van dit proces.

Verantwoordelijkheden
Dat doe je door te analyseren wat er nodig is om facturen snel en goed door dit proces te krijgen. Je neemt contact op met de debiteuren om de benodigde afspraken te maken. Je initieert veranderingen in naastgelegen processen die nodig zijn om het aantal individuele facturen te verminderen. Je werkt samen met de andere budgetbeheerders, de beleidsmedewerkers (budgethouders) en collega's van financiën om die gestroomlijnde werkwijze voor het hele team gelijk te trekken. Je adviseert het management over benodigde veranderingen in proces, rollen en taken. Je draagt het proces over aan de bestaande collega's wanneer het proces, de rollen en taken op orde zijn.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar voor een initiële periode van 4 maanden vanaf 1 mei 2025 tot en met 31 augustus 2025 voor 24 - 36 uur per week. Verlengen is in onderling overleg tussen opdrachtgever en opdrachtnemer mogelijk met maximaal 2 keer de initiële contractperiode. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 4 pagina's A4 toe.

  • U bent in dienst bij bijvoorbeeld een detacheringsbureau en geen ZZP-er of BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder. De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking.

  • Minimaal een relevant HBO diploma.

  • Aantoonbare en werkervaring met financiële processen.

  • Aantoonbare ervaring met procesoptimalisatie.

Wensen

  • Aantoonbare en werkervaring met financiële processen in een gemeentelijke organisatie of soortgelijk (50%)

  • Aantoonbare ervaring met optimalisatie van een facturatieproces (50%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur