Begindatum:
3 jun 2024Einddatum:
2 jun 2025Publicatiedatum:
26 nov 2025Voor de bevoorrading van verschillende locaties van oa het Programma Vluchtelingen en de Corona-organisatie van de gemeente Rotterdam zijn we op zoek naar een nieuwe magazijnbeheerder!
Als magazijnbeheerder verzorg je de inkoop, opslag, voorraadbeheer en distributie van alle materialen. Een belangrijk doel van de functie is om de goederenstromen zo te plannen, controleren en uit te voeren, dat deze efficiënt en effectief verlopen.
Zorgdragen voor een tijdig en adequate ontvangst, kwaliteitscontrole, opslag en uitgifte.
Je bewaakt en beheert de volledige fysieke goederenstroom en voorraadbeheer;
Dagelijkse afstemming met de magazijncoordinator over o.a. inventaris, de planning en de dagelijkse prioriteiten.
Het bewaken van een veilige werkomgeving voor jezelf en het team.
De gemeente Rotterdam faciliteert het Programma Vluchtelingen en de Corona-organisatie in praktische zin. Als magazijnbeheerder ben je onderdeel van het Voorraaddepot die voor allebei de programma's van dienst is.
We houden ons bezig met advisering en uitvoering van de bedrijfsvoering, en in het bijzonder: HR, ICT, inkoop, huisvesting, facilitair, financiële en juridische zaken, informatiebeheer en interne communicatie. We geven bijvoorbeeld uitvoering aan: vastlegging en bewaking van middelen, contracten en opdrachten. Daarnaast zorgen we ervoor dat we voldoende op de hoogte zijn van de ontwikkelingen in de programma-organisatie, zodat we kunnen ‘meebewegen' en proactief kunnen adviseren.
Programma Vluchtelingen voert taken uit op het gebied van de vluchtelingencrisis. Veel Oekraïense vluchtelingen zoeken onderdak in Europa, zo ook in Rotterdam. De gemeente heeft daarom een programma opgericht om de Oekraïense vluchtelingen en andere doelgroepen zoals statushouders in Rotterdam op te vangen. Collega's in onze organisatie zijn hiervoor aan zet en hard aan het werk.
Programma Corona GGD & GHOR Rotterdam-Rijnmond voert de (extra) taken uit op het gebied van bestrijding van de Covid-19 pandemie.
Data voor verificatiegesprek: In week 50 en 51.
De kandidaten die aangeboden zijn in de inschrijvingen die het hoogst eindigen in de ranking worden uitgenodigd voor een verificatiegesprek. Dit zijn maximaal 10 kandidaten.
Geschatte gespreksduur per gesprek: 30 - 60 minuten
Tijdens het gesprek wordt beoordeeld in welke mate de kandidaat aan het doel van de aanbestedende dienst beantwoord.
Weging
Op basis van de totaalscore op de subgunningscriteria wordt bepaald welke inschrijver de economisch meest voordelige inschrijving heeft gedaan. De weging van de subgunningscriteria is:
• 30 % prijs
• 70 % kwaliteit
De weging van de afzonderlijke vragen is weergegeven in de vragenlijst.
Inschrijvingen
Inschrijver kan 1 kandidaat aanbieden.