Logo van Gemeente Rotterdam
Logo van Gemeente Rotterdam

Magazijnbeheerder - Cluster MO

Coolsingel 40, 3011 AD Rotterdam, Nederland

Sluit over 7 dagen

Begindatum:

3 jun 2024

Einddatum:

2 jun 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

26 nov 2025
Opdracht tarief 59Opdracht uren 36
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Jouw functie

Voor de bevoorrading van verschillende locaties van oa het Programma Vluchtelingen en de Corona-organisatie van de gemeente Rotterdam zijn we op zoek naar een nieuwe magazijnbeheerder!

Als magazijnbeheerder verzorg je de inkoop, opslag, voorraadbeheer en distributie van alle materialen. Een belangrijk doel van de functie is om de goederenstromen zo te plannen, controleren en uit te voeren, dat deze efficiënt en effectief verlopen.

Je werkzaamheden zijn:

Zorgdragen voor een tijdig en adequate ontvangst, kwaliteitscontrole, opslag en uitgifte.
Je bewaakt en beheert de volledige fysieke goederenstroom en voorraadbeheer;
Dagelijkse afstemming met de magazijncoordinator over o.a. inventaris, de planning en de dagelijkse prioriteiten.
Het bewaken van een veilige werkomgeving voor jezelf en het team.

Eisen

  • Minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding.
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring met het beheren van logistieke- en voorraadprocessen opgedaan in de afgelopen 6 jaar.
  • Je hebt werkervaring met planningen maken of als planner.
  • Je hebt administratieve ervaring in logistieke systemen.
  • In het bezit van een rijbewijs B.
  • In het bezit van een geldig heftruck/reachtruck certificaat.

Wensen en competenties

Wensen

  • Jij spreekt vloeiend Nederlands.
  • Je hebt werkervaring met MS Office.
  • Je hebt werkervaring als order-picker.
  • Je hebt werkervaring met deadlines en projectmatig werken.
  • Je hebt werkervaring met het contact houden met verschillende belanghebbenden en partijen.

Competenties

  • Je bent een echte multitasker die gestructureerd te werk gaat.
  • Je hecht veel waarde aan samenwerking met je collega's.
  • Je hebt oog voor detail.
  • Je weet altijd een positieve werksfeer te creëren.
  • Je houdt ervan om te werken in een zeer complexe en dynamische omgeving.
  • Ondanks de dagelijkse hectiek blijf je rustig en behoud je het overzicht.
  • Je hebt sterke mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden.
  • Je bent stressbestendig en goed in het stellen van prioriteiten.
  • Je gaat planmatig te werk, resultaatgericht en zoekt de samenwerking op.
  • Je bent digitaal vaardig (Warehouse Management Systemen en MS Office).
  • Je hebt een hands-on mentaliteit.

Organisatie en team

De afdeling

De gemeente Rotterdam faciliteert het Programma Vluchtelingen en de Corona-organisatie in praktische zin. Als magazijnbeheerder ben je onderdeel van het Voorraaddepot die voor allebei de programma's van dienst is.
We houden ons bezig met advisering en uitvoering van de bedrijfsvoering, en in het bijzonder: HR, ICT, inkoop, huisvesting, facilitair, financiële en juridische zaken, informatiebeheer en interne communicatie. We geven bijvoorbeeld uitvoering aan: vastlegging en bewaking van middelen, contracten en opdrachten. Daarnaast zorgen we ervoor dat we voldoende op de hoogte zijn van de ontwikkelingen in de programma-organisatie, zodat we kunnen ‘meebewegen' en proactief kunnen adviseren.

Onze organisatie

Programma Vluchtelingen voert taken uit op het gebied van de vluchtelingencrisis. Veel Oekraïense vluchtelingen zoeken onderdak in Europa, zo ook in Rotterdam. De gemeente heeft daarom een programma opgericht om de Oekraïense vluchtelingen en andere doelgroepen zoals statushouders in Rotterdam op te vangen. Collega's in onze organisatie zijn hiervoor aan zet en hard aan het werk.

Programma Corona GGD & GHOR Rotterdam-Rijnmond voert de (extra) taken uit op het gebied van bestrijding van de Covid-19 pandemie.

Gespreksinformatie

Data voor verificatiegesprek: In week 50 en 51.

Verificatiegesprek

De kandidaten die aangeboden zijn in de inschrijvingen die het hoogst eindigen in de ranking worden uitgenodigd voor een verificatiegesprek. Dit zijn maximaal 10 kandidaten.

Geschatte gespreksduur per gesprek: 30 - 60 minuten
Tijdens het gesprek wordt beoordeeld in welke mate de kandidaat aan het doel van de aanbestedende dienst beantwoord.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Optie tot verlenging: 2 x 6 maanden

Procedure

Weging
Op basis van de totaalscore op de subgunningscriteria wordt bepaald welke inschrijver de economisch meest voordelige inschrijving heeft gedaan. De weging van de subgunningscriteria is:
• 30 % prijs
• 70 % kwaliteit
De weging van de afzonderlijke vragen is weergegeven in de vragenlijst.

Inschrijvingen
Inschrijver kan 1 kandidaat aanbieden.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr