Begindatum:
15 jan 2026Einddatum:
14 jul 2026Publicatiedatum:
4 dec 2025Heb je een facilitair hart en steek je graag de handen uit de mouwen? Dan is dit dé functie voor jou!
Als handymen/ huismeester pak je verschillende facilitaire taken voor de locatie op. Zo ontvang je leveranciers en bezoekers voor het kantoor en het publieke gedeelte. Je zorgt samen met de locatiemanager, collega's en leveranciers ervoor dat alles op rolletjes loopt op de locatie. Je bent in je rol de "de ogen en oren" van de locatie. Je zorgt ervoor dat gebreken gezien en gemeld worden door het lopen van schouwrondes, je bent aanspreekpunt voor de gebruikers voor vragen op facilitair gebied en je stemt de vervolgacties af met de locatiemanager. Ook zorg je er met diverse taken zoals vergaderservice, voorraadbeheer, huishoudelijke taken, distributie en, kleine onderhoudswerkzaamheden ervoor dat de locatie er geweldig blijft uitzien.
Je hebt werkervaring als huismeester bij een publiekslocatie binnen een (semi) overheid.
Je bent in bezit van een BHV -certificaat.
Als huismeester ben jij het vriendelijk en vertrouwde gezicht binnen de publiekslocatie. Je bent sociaal, communicatief vaardig en mensgericht, iemand die gemakkelijk contact legt met zowel burgers als collega’s. Met jouw technische kwaliteiten los je problemen vakkundig en efficiënt op, terwijl je met een glimlach zorgt voor een prettige en veilige omgeving. Je werkt nauw samen met de locatiemanager waarmee je belangrijke zaken afstemt. Je hebt een positieve, klantgerichte instelling en past je moeiteloos aan verschillende situaties aan. Dankzij jouw proactieve en flexibele werkhouding en verantwoordelijkheidsgevoel kunnen mensen op je rekenen, elke dag opnieuw. Tot slot ben je communicatief vaardig in de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift en ben je fysiek belastbaar.
Het cluster Bestuurs- en Concernondersteuning is de spil van de gemeentelijke organisatie en maakt kaders voor het hele concern. Zij zorgt enerzijds dat het college van burgemeester en wethouders de stad kan besturen en de schakel is tussen de burgers, het stadsbestuur en de gebieden. Anderzijds is het cluster de schakel met de overige (beleids)clusters op het gebied van bedrijfsvoering. ICT, HR, Facilitaire Zaken, Juridische Zaken, Onderzoek, Financiën, Inkoop en Communicatie zijn gebundeld. Zo levert het cluster haar bijdrage die de organisatie nodig heeft bij het uitvoeren van haar werk voor de stad. Het cluster Bestuurs- en Concernondersteuning biedt vakmanschap en kwaliteit, en speelt flexibel in op de vraag. Tegelijkertijd staat de positie van de medewerkers centraal. Bij de gemeente Rotterdam krijg je de kans jezelf te ontwikkelen en te werken aan je persoonlijke ambities. Hiermee maak je het verschil in een organisatie die werkt voor de stad Rotterdam.
Publiekslocatie Herenwaard is een locatie voor de Rotterdammer. Je kunt er terecht voor veel onderwerpen. Denk hierbij aan burgerzaken (paspoort, rijbewijs, of uittreksel), belastingen, de vraagwijzer, werk en inkomen of het geldplein. Het publieke deel wordt gecombineerd met een kantooromgeving waar de ambtenaren van de gemeente Rotterdam een werkplek vinden. Ook bevinden zich hier verschillende vergaderruimtes, een lunch ruimte en bijvoorbeeld parkeergelegenheid.
Data voor verificatiegesprek: Week 50/51 op locatie
De kandidaten die aangeboden zijn in de inschrijvingen die het hoogst eindigen in de ranking worden uitgenodigd voor een verificatiegesprek. Dit zijn maximaal 3 kandidaten.
Geschatte gespreksduur per gesprek: 30 - 60 minuten
Thuiswerkbeleid:
Voor deze functie wordt er op locatie gewerkt.
Verlengingsopties:
2 x 6 maanden
Tariefrange:
€35,00 - €45,00
Verhouding prijs/kwaliteit:
30% - 70%