Besteller - cluster BCO

Coolsingel 40, 3011 AD Rotterdam, Nederland

Sluit over 6 dagen
60 32 - 40 Zuid-Holland

Begindatum:

1 jul 2025

Einddatum:

1 jul 2026

Uren per week:

32 - 40

Publicatiedatum:

11 jun 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Organisatie
Werken voor de gemeente Rotterdam is werken voor een stad die zichzelf steeds opnieuw uitvindt. Die bekend staat als innovatief en internationaal. Een stad ook met complexe vraagstukken en grote maatschappelijke opgaven. In deze voorhoede werk jij, voor en samen met meer dan 620.000 Rotterdammers. Bij zo’n stad hoort een eigentijdse overheid. Wij bieden je ruimte en kansen om Rotterdam en daarmee jezelf vooruit te blijven helpen. Met arbeidsvoorwaarden die dat mogelijk maken.

De afdeling
Als besteller maak je deel uit van de directiestaf van BCO. De afdeling Directiestaf is een kleine afdeling met daarin het directiesecretariaat, directieadviseurs, directiesecretarissen, een centrale bestelpunt en de ambtelijke ondersteuning van de Ondernemingsraden. Samen zorgen we ervoor dat de collega’s van BCO en de directie hun werk zo goed mogelijk kunnen doen. 

Omschrijving van de opdracht
Als besteller ben je de onmisbare schakel binnen het cluster. Je ondersteunt afdelingen bij het efficiënt inkopen van producten en diensten en zorgt voor een soepele afhandeling van bestellingen en facturen. Je houdt betrokkenen proactief geïnformeerd en voorkomt knelpunten waar mogelijk ontstaan die toch, dan los je ze daadkrachtig op met heldere communicatie.

Je beweegt je makkelijk door alle lagen van de organisatie en weet je boodschap overtuigend over te brengen. Feedback geef en ontvang je professioneel en doelgericht.

Je bent analytisch sterk en denkt vooruit. Je achterhaalt snel de vraag achter de vraag en komt met verrassende voorstellen voor betere processen. Als het gezicht van de afdeling draag je actief bij aan de kwaliteitsslag die we samen maken.

Kandidaat omschrijving
Jij krijgt energie van het begeleiden van een proces van A tot Z. Jij bent van meerdere ballen tegelijk in de lucht houden en bij jou staat klantgerichtheid hoog in het vaandel. Je bent een echte netwerker die het team op de kaart weet te zetten.

Competenties:
Als besteller ben je een organisatietalent dat moeiteloos meerdere ballen in de lucht houdt zonder het overzicht te verliezen. Je werkt nauwkeurig, stelt duidelijke prioriteiten en weet effectief om te gaan met piekmomenten in de werkdruk. Samen met je team zorg je voor een soepele voortgang van de werkprocessen.

Je hebt een klantgerichte en dienstverlenende instelling, helder en professioneel communiceren met interne klanten is voor jou vanzelfsprekend. Je voelt je verantwoordelijk, neemt initiatief en denkt actief mee over de behoeften vanuit de organisatie. Je durft beslissingen te nemen en weet wanneer je je teamleider of coördinator moet betrekken.

Met een stevige en proactieve werkhouding toon je eigenaarschap in je rol. Je bent gericht op samenwerking én verbetering, en draagt daarmee zichtbaar bij aan een betrouwbare en efficiënte ondersteuning van het inkoopproces.

Eisen

  1. Je hebt ervaring met bestel-, facturatie- of inkoopprocessen;

  2. Je hebt ervaring met telefonische afhandeling van bestel- en facturatievragen en weet daarbij effectief om te gaan met weerstand;

  3. Je hebt ervaring met het systeem Oracle Cloud.

Gunningscriteria

  1. Je hebt ervaring als besteller binnen een gemeentelijke organisatie;

  2. Je hebt ervaring met Microsoft Outlook, Teams en Excel.

Procedure
Weging
Op basis van de totaalscore op de subgunningscriteria wordt bepaald welke inschrijver de economisch meest voordelige inschrijving heeft gedaan. De weging van de subgunningscriteria is:

  • 30 % prijs

  • 70 % kwaliteit

De weging van de afzonderlijke vragen is weergegeven in de vragenlijst.

Verificatiegesprek
De kandidaten die aangeboden zijn in de inschrijvingen die het hoogst eindigen in de ranking worden uitgenodigd voor een verificatiegesprek. Dit zijn maximaal 3 kandidaten.

Geschatte gespreksduur per gesprek: 30 - 60 minuten
Tijdens het gesprek wordt beoordeeld in welke mate de kandidaat aan het doel van de aanbestedende dienst beantwoord.

Inschrijvingen
Inschrijver kan 2 kandidaten aanbieden. Elke inschrijving is bedoeld voor één kandidaat. Inschrijver dient per kandidaat een aparte offerte in te dienen.

Aanvullende informatie
Voor het vergaderen en digitaal ontmoeten wordt er gebruik gemaakt van MS Teams. Wanneer fysieke aanwezigheid benodigd is vindt dit voornamelijk plaatst op deze gemeentelijke locatie: Wilhelminakade 179.

Let op!: Geen ZPP, ook doorleenconstructies zijn niet toegestaan.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur