thumbnail
thumbnail

Manager domein bedrijfsvoering

De Lind 44, 5061 HX Oisterwijk, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
32 Noord-Brabant

Begindatum:

26 feb 2024

Einddatum:

31 okt 2024

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

12 feb 2024

Opdracht: vervanging domeinmanager bedrijfsvoering 28-32 uur

In deze veelzijdige functie ben jij dé sparringpartner van ons MT en eindverantwoordelijk voor het domein bedrijfsvoering. Je rapporteert rechtstreeks aan de gemeentesecretaris.

Wat ga je doen?
Samen met je collega managers  (van Samenleving en het domein Fysiek Leefomgeving) en de gemeentesecretaris ben je verantwoordelijk voor de integrale aansturing van de organisatie.

De gemeente Oisterwijk heeft roerige tijden gehad met wisselingen in de organisatie, de herindeling Haaren en een structuurverandering. Inmiddels zijn we weer aan het opbouwen in de organisatie en dit willen we de komende tijd graag doorzetten. In de rol van domeinmanager Bedrijfsvoering zit je in het MT met de gemeentesecretaris, je collega domeinmanagers en de concern controller en zorg je voor een duidelijke koers van de organisatie, draagvlak en zet je samen met het MT in op een aantal verbeterpunten voor komend jaar. Dienstverlening en business partnership zijn een aantal van de belangrijkste speerpunten voor de komende tijd.

Je stuurt vier teamleiders aan die ieder verantwoordelijk zijn voor een deel van het domein, met hen vorm je samen het MT Bedrijfsvoering. Schakelen tussen strategisch en tactisch niveau is jouw tweede natuur. De visie van de organisatie vertaal je naar het domein waar jij eindverantwoordelijk voor bent. Samen met je teamleiders bepaal je de doelen voor het domein en de manier waarop jullie dit gaan realiseren.

Met jouw goed ontwikkelde politieke antenne zorg je ervoor dat de portefeuillehouders doeltreffend ondersteund worden. Bij politiek gevoelige en strategische projecten ben jij gesprekspartner van het college en adviseer je portefeuillehouders in scenario’s. Je beweegt je dus constant in de strategische driehoek; interne organisatie, bestuur en de omgeving Oisterwijk.

Continuïteit, stabiliteit, aanwezigheid en duidelijkheid zijn in deze fase het belangrijkste. Op basis daarvan kunnen we aan het werk met de verschillende verbeterpunten in de organisatie.

Je beschikt over:

  • HBO of academisch werk- en denkniveau en een relevante opleidingsachtergrond om deze functie te kunnen uitvoeren

  • Aantoonbare ervaring met leidinggeven, jij brengt rust binnen een team en hebt hierbij oog voor verschillende belangen

  • aantoonbare ervaring en affiniteit als leidinggevende met vraagstukken in de bedrijfsvoering van gemeenten

Periode: ingangsdatum zo snel als mogelijk tot 1 november 2024

Vragen? Stel ze via het daarvoor behorende systeem van Flex West Brabant.
De gesprekken staan gepland op vrijdag 23 februari tussen 9.00 -12.30 uur

Eisen

  • Kandidaat voldoet aan de gevraagde eisen Dit moet blijken uit het CV.

  • In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er. Geïnteresseerde ZZP’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan.

  • Kandidaat kan voor het gesprek op 23 februari in de ochtend

  • Kandidaat beschikt over een VOG. Deze moet worden geüpload in het systeem

Wensen

  • Kandidaat beschikt over 1 of meer referenties

  • Kandidaat heeft recente werkervaring bij een gemeente in een vergelijkbare functie. Dit moet blijken uit de CV.

  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?

  • Is kandidaat/bent u beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven?

  • Kandidaat is goed thuis in de thema’s van het domein bedrijfsvoering.

  • Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijk sensitiviteit. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

  • Kandidaat past binnen het team. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Hibo Abdi via 06 43 36 34 42 / hibo.abdi@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Hibo Abdi
Hibo Abdi
Opdracht Adviseur

Ben jij de Manager domein bedrijfsvoering die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.