Harmen Visserplein 1, 8302 BW Emmeloord, Nederland
Begindatum:
2 feb 2026Einddatum:
2 aug 2027Publicatiedatum:
24 dec 2025Jij bent het aanspreekpunt voor je teamleiders en collega’s als het gaat om interne vraagstukken aangaande de bedrijfsvoering van cluster Wijkbeheer en hoe ze aansluiten bij de gemeentelijke organisatie. Door goed te observeren en analyseren, speel je tijdig in op toekomstige vraagstukken. Je geeft een gefundeerd advies dat indien nodig wordt uitgewerkt in plannen en rapportages. Verder begeleid je jouw collega's bij het implementeren van processen binnen Wijkbeheer.
Je bent een gedreven collega met een ondernemende instelling, die sterk in zijn schoenen staat. Je bent breed georiënteerd en volgt de ontwikkelingen in de maatschappij nauwlettend, met specifieke aandacht voor de impact op onze bedrijfsvoering. Je krijgt energie van het voorbereiden en inrichten van een goed en helder werkproces, waarbij je de samenwerking zoekt met collega’s. De ‘’winkel’’ van Wijkbeheer is groot en divers, jij vindt hierin makkelijk je weg en je kunt tevens goed prioriteiten stellen.
Jouw talenten
Je hebt een relevante HBO-opleiding en affiniteit met bedrijfskunde.
Ben jij die sprankelende persoonlijkheid met een brede interesse? Een ware pionier die moeiteloos prioriteiten stelt en vernieuwing omarmt. Je hebt een dienstverlenende houding en kunt duidelijk uitleggen wat wel en niet mogelijk is. Voor jou is het leveren van kwaliteit en het schetsen van toekomstperspectieven een tweede natuur. Bovendien heb je een scherp oog voor de dynamische omgeving waarin jij jouw werkzaamheden uitvoert.
Opleiding
Relevante HBO opleiding in de richting van; Bedrijfskunde, Bestuurskunde, Facility management of vergelijkbaar. Dit wordt duidelijk aangetoond met het c.v.
Werkervaring
De adviseur heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring (opgedaan in de afgelopen 5 jaar) als: Adviseur bedrijfsvoering, of Beleids-/procesadviseur binnen wijkbeheer, beheer openbare ruimte of vastgoedbeheer.
Geen ZZP'er
Vanwege leiding en toezicht vanuit de gemeente is deze opdracht niet van toepassing voor een zelfstandige.
Prijs
Weging: 25 %
Kennis
Je hebt bij voorkeur aantoonbare kennis van bedrijfsvoering bij een werkgever in de lokale overheidsorganisatie.
Weging: 10 %
Domeinkennis wijkbeheer
De adviseur heeft minimaal 3 jaar ervaring met bedrijfsvoeringvraagstukken binnen een gemeente of gemeentelijke uitvoeringsorganisatie, specifiek gerelateerd aan: Wijkbeheer, beheer openbare ruimte, of gebiedsgericht werken. Omschrijf minimaal 1 concreet project met scope en rol.
Weging:30 %
Inzetbaarheid
Je bent vanaf de startdatum van de opdracht voor minimaal 32 per week inzetbaar. Toon dit ook aan op het c.v.
Weging: 10 %
Interview
Weging: 25 %
Niet bekend
De interviews worden gepland op 20 januari 2026 van 9:00 tot 10:00, van 14:30 tot 15:30 en van 15:30 tot 16:30.
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Tijdens het interview toetsen we op werkervaring, kennis en competenties.
1 x 6 maanden
Je bent voor deze opdracht op locatie bij de gemeente aanwezig.
Betreft een functie ter vervanging van ziekte voor de duur van een half jaar met optie tot verlenging en een opzegtermijn van 1 maand. Wanneer de zieke medewerker kan gaan re-integreren is het mogelijk dat er afbouw in uren kan gaan plaatsvinden.