thumbnail
thumbnail

Toezichthouder/Boa/Handhaver Afval en Reiniging (2fte)

Mariënburg 30, 6511 PS Nijmegen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 55,00
minimaal 32 Gelderland

Begindatum:

1 jul 2023

Einddatum:

31 dec 2023

Uren per week:

minimaal 32

Publicatiedatum:

15 mei 2023

Omschrijving van de opdracht
Als handhaver lever je een onmiskenbare bijdrage aan de leefbaarheid in de openbare ruimte. Dat doe je door jezelf in te zetten voor een schoon, heel, veilig en toegankelijk Nijmegen. Voor deze opdracht wordt je vooral ingezet op het taakaccent “afval en reiniging”. Je gaat met mensen in gesprek door mensen aan te spreken op hun gedrag en de geldende regels. Het belangrijkst hierin is dat het gedrag verandert. Je zoekt hierin naar samenwerking met diverse interne en externe partijen en het fungeren als verbinder daarin. Denk hierbij aan wijkregisseurs, vakinhoudelijk adviseurs afval van de afdeling Stadsbeheer en collega’s van de DAR (afval- en reinigingsbedrijf regio Nijmegen). Het werk is erg divers, het kan gaan over achtergelaten rommel, verkeerd aangeboden huisvuil of bedrijfsafval op straat of in de natuur, dumpingen en bijplaatsingen, bekladding, bestikkering en/of graffiti.

Het team handhaving is een vrij jonge en onervaren team. Daarnaast is de aandacht voor afval en reiniging de laatste jaren minimaal geweest en dat willen we graag intensiveren. Zo ligt er inmiddels een vastgestelde afvalstoffenverordening, zijn we bezig met de aanpak van bedrijfsafval (met name in de binnenstad), proberen we de kwaliteit van de afvalstromen te verbeteren zodat we meer kunnen hergebruiken, hebben we een project voor aanpak dumpingen en bijplaatsingen ondergrondse containers  en wordt er momenteel een nieuw afvalbeleidsplan opgesteld. Om deze ontwikkelingen goed te implementeren, is de inzet van handhaving een cruciale succesfactor. En daarvoor zoeken we 2 fte die dit willen en kunnen opbouwen, neerzetten en borgen! Hierbij is het belangrijk dat het huidige team wordt meegenomen in de ins en outs van het taakaccent afval en reiniging door de collega’s te ondersteunen, enthousiasmeren en coachen.

Toeslag- en overwerkuren en maaltijdvergoedingen bij avonddiensten worden bovenop het uurtarief verrekend;

  • Je houdt samen met je collega's 7 dagen per week en overwegend tussen 07.00 en 23.00 uur toezicht op en handhaving van, de wet- en regelgeving;

  • Hoewel je verantwoordelijk bent voor het aanspreken van de inwoners en ondernemers, treedt je waar mogelijk en nodig dienstverlenend op;

  • Tijdens je werk draag je een uniform, zodat je herkenbaar aan het werk bent;

  • Na beëdiging ben je bevoegd om identiteiten te controleren, proces-verbaal op te maken, boetes uit te schrijven en personen aan te houden als deze worden verdacht van een strafbaar feit;

  • Je anticipeert op incidenten en meldingen van inwoners en stelt daarin prioriteiten;

  • Je signaleert actief structurele problematiek en adviseert hierin;

  • Samen met je collega’s kijk je goed rond in onze stad. Hierbij ben je je bewust van jouw houding, gedrag én je communicatie;

  • Je neemt je collega’s mee in het taakaccent afval en reiniging en ondersteunt, coacht en enthousiasmeert ze waar nodig;

  • Je bepaalt op welke manier je met verschillende partners diverse problematieken aan gaat  pakken. Je neemt hierin het voortouw wanneer dat nodig is;

  • Je organiseert en neemt deel aan controles;

  • Je legt de resultaten vast in diverse systemen.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Toezichthouder/Boa/Handhaver Afval en Reiniging (2fte) die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.