Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Gemeente Nijmegen
Logo van Gemeente Nijmegen

Sociaal locatiebeheerder

Mariënburg 30, 6511 PS Nijmegen, Nederland

Sluit over 13 dagen

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

26 nov 2025
Opdracht tarief 55Opdracht uren 28
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

De gemeente Nijmegen vangt zowel ontheemden uit Oekraine als asielzoekers op. Deze opvang vindt plaats op diverse locaties in en rond de gemeente Nijmegen. Voor deze opvang zijn wij tijdelijk op zoek naar een locatiebeheerder die op de diverse opvanglocaties kan werken. Als locatiebeheerder ben je een uitvoerende kracht van het Team Vluchtelingenopvang. Dagelijks ben je het 1e aanspreekpunt van de bewoners en partners op locaties. Je weet wie er op de locaties woont en wat er speelt. Je houdt bij wat er gebeurt en rapporteert dagelijks. Je werkt samen met de beveiliging, zorgcollegas en andere partners op locatie. Je directe collega's zijn medebeheerders en locatiemanagers; zij zijn eindverantwoordelijk zijn voor de locaties. Als beheerder ben je het meest op de locaties aanwezig en je signaleert zowel op het sociale vlak als op het facilitaire vlak de dagelijkse gang van zaken op de locatie en onderneemt de nodige acties. Het werk is onregelmatig, soms hectisch en druk. Je werkt in een diverse en dynamische omgeving, geen dag is hetzelfde!

Verantwoordelijkheden

  • Je werkterrein is verdeeld over meerdere locaties en tijden (incidenteel ben je in de avonden beschikbaar)
  • Je bent het eerste aanspreekpunt van bewoners op locatie;
  • Je zorgt voor een veilige, gastvrije en inclusieve omgeving waarin bewoners zich welkomen thuis voelen
  • Je hebt oog voor de omgeving van de locaties ihkv overlast;
  • Je spreekt bewoners aan op hun gedrag ihkv samen leven/hygiene en pandonderhoud. Indien nodig voer je een slechtnieuwsgesprek.
  • Je verwijst bewoners door naar de diverse instanties;
  • Je zorgt ervoor dat bewonersadministratie en alle overige administratieve documenten overzichtelijke en volgens de richtlijnen geregistreerd worden;
  • Je schakelt met beheerders, locatiemanagers en het projectteam en bent mede verantwoordelijkheid voor een goede werksfeer en een goede samenwerking;
  • Je onderhoudt nauwe contacten met partners;

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. (Indien het cv (incl. figuren, tabellen, voorblad en inhoudsopgave) langer is dan het toegestane aantal A4's, wordt deze enkel voor het toegestane aantal A4's beoordeeld, waarna de overige A4's buiten de beoordeling worden gehouden. Het cv is in het Nederlands gesteld in lettertype Arial 10 (of vergelijkbaar) en bij voorkeur in PDF-formaat. In het cv dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld. NB. Het cv dient ter verificatie van de bij de eisen en gunningscriteria gegeven antwoorden. Daarnaast dient u bij alle eisen en de gunningscriteria kwaliteit de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het cv en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en de gunningscriteria kwaliteit kan leiden tot uitsluiting.);
  • Aantoonbaar door opleiding en/of werkervaring beschikkend over mbo+ werk- en denkniveau in sociale/ zorg sector;
  • Aantoonbaar kennis van en ervaring met gesprekstechnieken met bewoners/clienten en het vastleggen daarvan;
  • Aantoonbaar gewerkt in een digitale omgeving en beheerst brede digitale vaardigheden;
  • Aantoonbaar minimaal 2 jaar recente ervaring als sociaal locatiebeheerder;
  • Aantoonbaar beschikkend over BHV- diploma bij aanvang van de opdracht;
  • Aantoonbaar beschikkend over een geldig VOG 45 (Gezondheidszorg en welzijn van mens en dier) bij aanvang van de opdracht;
  • De opdracht is dynamisch en afwisselend, het kan voorkomen dat er andere taken aan je gevraagd worden. Daarom ben je: Flexibel in taken en werktijden;
  • Je bent bereid te reizen tussen de diverse locaties (deze reiskosten worden vergoed);
  • Je schriftelijke en verbale communicatie is aantoonbaar op B2- niveau;
  • In je cv vermeld je de bedrijfsgegevens (o.a. kvk, btw- nummer) en de contactgegevens zodat we je rechtstreeks kunnen benaderen.

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbaar een sociale opleiding (15 punten)
  • Aantoonbaar werkervaring in de sociale sector (> 1 - 3 jaar: 15 punten, > 3 - 5 jaar: 25 punten, > 5 jaar: 30 punten)
  • Aantoonbaar minimaal 1 jaar ervaring in een soortgelijke rol bij een opvanglocatie ontheemden/asielzoekers (> 1 jaar: 20 punten, > 2 jaar: 30 punten, > 3 jaar: 50 punten)
  • Je spreekt en verstaat Oekraïens en/of Russisch (5 punten)

Competenties

  • Affiniteit met de doelgroep
  • Pro-actief en oplossingsgericht naar mensen en in teamverband
  • Stevig in je schoenen staan
  • Gemakkelijk en correct communiceren met bewoners met verschillende achtergronden, directe collega's en externe partners
  • Voelt zich thuis in een team waar voor elkaar gezorgd wordt, gelachen kan worden en af en toe samen gebokst of gedanst kan worden

Organisatie en team

Werken voor een stad met ambitie. Dit is Nijmegen: de oudste stad van Nederland. Een levendige universiteitsstad met een rijke historie. Een aantrekkelijke winkelstad met een breed cultureel aanbod, Bourgondisch en gastvrij. Een stad die grenst aan mooie en uitgestrekte natuurgebieden, voor wie juist de rust zoekt. Een prachtige stad om in te wonen ... en te werken.

Gespreksinformatie

Interviewfase

Uitsluitend de Externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 5 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview. Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan 5 Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 5 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde. De interviews zullen plaatsvinden in week 51 in december 2025. Gelieve hier rekening mee te houden.

Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 15 december 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 12 december 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:
Optie tot verlenging: De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 x 6 maanden.

CV-eisen

U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. (Indien het cv (incl. figuren, tabellen, voorblad en inhoudsopgave) langer is dan het toegestane aantal A4's, wordt deze enkel voor het toegestane aantal A4's beoordeeld, waarna de overige A4's buiten de beoordeling worden gehouden. Het cv is in het Nederlands gesteld in lettertype Arial 10 (of vergelijkbaar) en bij voorkeur in PDF-formaat. In het cv dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld. NB. Het cv dient ter verificatie van de bij de eisen en gunningscriteria gegeven antwoorden. Daarnaast dient u bij alle eisen en de gunningscriteria kwaliteit de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het cv en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en de gunningscriteria kwaliteit kan leiden tot uitsluiting).

Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma di wo do vr.

Overige informatie

  • Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.
  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen in overleg
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr