thumbnail
thumbnail

Managers Opvanglocaties (5)

Mariënburg 30, 6511 PS Nijmegen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 80,00
gemiddeld 32 flexibel Gelderland

Begindatum:

1 jun 2024

Einddatum:

31 mei 2025

Uren per week:

gemiddeld 32 flexibel

Publicatiedatum:

21 mrt 2024

Opdracht omschrijving
De gemeente Nijmegen vangt momenteel zowel ontheemden uit Oekraïne als asielzoekers op. Deze opvang vindt plaats op diverse locaties in en rond de gemeente Nijmegen. Voor deze opvang zijn wij tijdelijk op zoek naar Locatiemanagers die op de diverse opvanglocaties werken. Als Locatiemanager ben je een uitvoerende kracht van het team Opvang. Dagelijks houd je je bezig met de veiligheid en het welzijn van de bewoners en ben je de spin in het web op de locaties. In deze diverse en dynamische omgeving komen de lijnen samen bij jou: je coördineert de operationele zaken en zoekt de afstemming met betrokken partijen. Je coördineert de werkzaamheden binnen de opvanglocatie en signaleert aandachtspunten. Jouw werkzaamheden hebben te maken met locatie- en voorraadbeheer, veiligheid, (interne) communicatie, (crisis)management, conflictbemiddeling en het welzijn van de tijdelijke bewoners, vrijwilligers en beroepskrachten. Het werk is onregelmatig, soms hectisch en druk en je hebt piket.

Verantwoordelijkheden

  • Je werkterrein is verdeeld over meerdere locaties;

  • Je implementeert beleid en denkt mee over ontwikkelingen;

  • Je administratie is op orde;

  • Je stuurt het team (beheerders, beveiliging, zorgmedewerkers, woonbegeleiders en vrijwilligers) op de locaties aan en zorgt ervoor dat binnen het team de juiste mensen de juiste dingen doen en fijn en goed met elkaar samenwerken;

  • Je bent verantwoordelijk voor een veilige locatie voor bewoners en medewerkers;

  • Je zorgt voor het omgevingsmanagement van de locatie;

  • Je onderhoudt contractafspraken met de samenwerkingspartners;

  • Je regelt de plaatsingen van bewoners;

  • Je hebt structureel piket.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-06-2024 tot en met 31-05-2025 voor gemiddeld 32 uur flexibel per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 x 1 jaar. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. (Indien het cv (incl. figuren, tabellen, voorblad en inhoudsopgave) langer is dan het toegestane aantal A4's, wordt deze enkel voor het toegestane aantal A4's beoordeeld, waarna de overige A4's buiten de beoordeling worden gehouden. Het cv is in het Nederlands gesteld in lettertype Arial 10 (of vergelijkbaar) en bij voorkeur in PDF-formaat. In het cv dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld. NB. Het cv dient ter verificatie van de bij de eisen en gunningscriteria gegeven antwoorden. Daarnaast dient u bij alle eisen en de gunningscriteria kwaliteit de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het cv en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en de gunningscriteria kwaliteit kan leiden tot uitsluiting.)

  • Aantoonbaar door opleiding en/of werkervaring hbo werk- en denkniveau;

  • Aantoonbaar minimaal 18 maanden recente ervaring met aansturen van een divers team;

  • Aantoonbaar minimaal 9 maanden recente ervaring met beleidsuitvoering rondom ontheemden en/of vluchtelingen;

  • Aantoonbaar beschikkend over geldig BHV- diploma bij aanvang van de opdracht;

  • Aantoonbaar beschikkend over geldig VOG 45 (Gezondheidszorg en welzijn van mens en dier) bij aanvang van de opdracht;

  • Je bent flexibel in taken en werktijden;

  • Je bent bereid te reizen tussen de diverse locaties (deze reiskosten worden vergoed);

  • Je bent bereid om mee te draaien in het piketrooster.

Wensen

  • Aantoonbaar minimaal 18 maanden recente werkervaring in een soortgelijke rol; Geef maximaal 2 voorbeelden, elk overtuigend voorbeeld scoort 20%; (40%)

  • Aantoonbaar > 2 jaar ervaring met het aansturen van een divers team; >= 2 jaar is 20%, >= 3 jaar is 30%;

  • Aantoonbaar minimaal 2 jaar ervaring met beleidsuitvoering rondom ontheemden en/of vluchtelingen; >= 2 jaar is 20%, >= 3 jaar is 30%.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Hibo Abdi via 06 43 36 34 42 / hibo.abdi@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Hibo Abdi
Hibo Abdi
Opdracht Adviseur

Ben jij de Managers Opvanglocaties (5) die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.