Ervaren consulent Wmo HH, hulpmiddelen en vervoer (3 fte)

Mariënburg 30, 6511 PS Nijmegen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 70,00 minimaal 24, onze voorkeur gaat uit naar 32- 36 uur Gelderland

Begindatum:

1 jan 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

minimaal 24, onze voorkeur gaat uit naar 32- 36 uur

Publicatiedatum:

21 nov 2024

Opdracht omschrijving
Binnen gemeente Nijmegen zijn we op zoek naar Wmo consulenten (3 fte) die ons het komende jaar gaan helpen met de aanpak van onze wachtlijsten. We leggen voor het eerste halfjaar de focus op de stadsbrede indicaties voor hulp bij het huishouden. In de tweede helft van het volgend jaar komen hier mogelijk de indicaties voor hulpmiddelen in huis en voor vervoersvoorzieningen bij.
We zoeken medewerkers die per week zelfstandig 10 tot 15 indicaties voor hulp bij het huishouden kunnen stellen. Telefonisch indiceren daar waar het kan, op huisbezoek daar waar het moet.

Gezien de aard van de opdracht is deze niet geschikt voor Zzp- ers.

Verantwoordelijkheden
Je weet de hulpvraag van de inwoner helder te krijgen. Ook geef je informatie en advies op het gebied van wonen, welzijn en zorg. Je stimuleert bewoners hierbij om uit te gaan van hun eigen kracht en zelfredzaamheid. Je gaat waar nodig op huisbezoek en beoordeelt de vraag van de inwoner. Je schrijft rapportages en adviseert over maatwerkvoorzieningen. Bij dit alles werk je nauw samen met je collega's en overleg je met zorgaanbieders en leveranciers. Waar relevant leg je de verbinding naar de partners in de wijken zoals de Buurtteams en Ouderenadviseurs.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-01-2025 tot en met 31-12-2025 voor minimaal 24 uur per week, onze voorkeur gaat uit naar 32- 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 4 x 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. (Indien het cv (incl. figuren, tabellen, voorblad en inhoudsopgave) langer is dan het toegestane aantal A4's, wordt deze enkel voor het toegestane aantal A4's beoordeeld, waarna de overige A4's buiten de beoordeling worden gehouden. Het cv is in het Nederlands gesteld in lettertype Arial 10 (of vergelijkbaar) en bij voorkeur in PDF-formaat. In het cv dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld. NB. Het cv dient ter verificatie van de bij de eisen en gunningscriteria gegeven antwoorden. Daarnaast dient u bij alle eisen en de gunningscriteria kwaliteit de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het cv en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en de gunningscriteria kwaliteit kan leiden tot uitsluiting.)

Aantoonbaar afgeronde bachelor in verpleegkunde, ergotherapie of fysiotherapie en/of aantoonbaar minimaal 3 jaar ervaring met meldingen op het gebied van hulp bij het huishouden, hulpmiddelen en vervoer;

Aantoonbaar minimaal 3 jaar ervaring sinds 2020 met indiceren (telefonisch of via huisbezoek) bij een gemeentelijke overheid;

Wensen

Je bent op de hoogte van de wet- en regelgeving op het gebied van de Wmo, je weet hoe je hem moet uitvoeren en je durft er keuzes in te maken. Geef hiervan een overtuigend voorbeeld - 25%

Aantoonbaar meerjarige en recente ervaring met gemeentelijke systemen 5%; ervaring met GWS Suites is 15%; - 15%

Geef maximaal 3 concrete voorbeelden uit de aandachtsgebieden: hulp bij het huishouden, hulpmiddelen en vervoer, waarbij elk voorbeeld een ander aandachtsgebied betreft. Elk overtuigend voorbeeld scoort 10% - 30%

Aantoonbaar meerjarige en recente ervaring met gesprekstechnieken en keukentafelgesprekken - 30%

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.