Coach Balie en Backoffice medewerkers Burgerzaken

Mariënburg 30, 6511 PS Nijmegen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 85,00 32 Gelderland

Begindatum:

1 mrt 2024

Einddatum:

31 aug 2024

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

8 feb 2024

Opdracht omschrijving
De afdeling Publiekzaken gemeente Nijmegen zit al een aantal jaar in een doorontwikkeling. Deze doorontwikkeling is nodig om een goede dienstverlening richting onze inwoners te blijven waarborgen. Er vinden de laatste jaren in een stijgende lijn ontwikkelingen plaats in de gemeentelijke dienstverlening, zoals verregaande digitalisering, internationalisering, arbeidsmigratie en stedelijke groei. Deze ontwikkelingen resulteren in een toegenomen klantvraag, steeds complexere vragen, nieuwe wetgeving en veel technologische uitdagingen. We anticiperen op deze ontwikkelingen door het uitvoeren van een afdelingsbreed opleidingsplan, door goed te kijken naar de inrichting van de afdeling en door een verandering in cultuur te realiseren, met tegelijkertijd veel aandacht voor de kwaliteit van werken.

Om onze medewerkers goed mee te nemen in deze ontwikkelingen worden ze gecoacht/begeleid in hun werk, toetsen we de kwaliteit van het werk regelmatig en worden ze ingewerkt op nieuwe producten. We streven ernaar medewerkers multi-inzetbaar en veelzijdig te maken. Dat geldt bijvoorbeeld voor de medewerkers van het cluster Adreskwaliteit, die nog niet alle skills beheersen. Tevens speelt op dit moment de zogenaamde paspoortpiek een rol, waardoor we een flexibele schil van medewerkers hebben opgebouwd die goed begeleid en regelmatig getoetst moeten worden.

De huidige ingehuurde opdrachtnemer zal ook een offerte uitbrengen op deze opdracht.

Verantwoordelijkheden
Hiervoor zoeken wij een coach/kwaliteitstoetser die hier een belangrijke rol in speelt. De opdracht bestaat uit de volgende onderdelen:

  • Coachen en begeleiden van (onervaren) baliemedewerkers die we inzetten in het kader van de paspoortpiek; toetsen van hun werkzaamheden aan de hand van scoringslijsten. Het gaat hierbij om aanvragen reisdocumenten en rijbewijzen.

  • Inwerken en coachen van ervaren medewerkers aan balie en in backoffice op (voor hun) nieuwe producten. Het gaat hierbij om diverse producten Burgerlijk Stand, verhuizingen, garantstellingen etc.

  • Coachen en inwerken van medewerkers van het cluster Adreskwaliteit op de producten Briefadres en Adresonderzoek (complexe casuïstiek).

  • In al deze werkprocessen een bijdrage leveren aan optimalisering, kwaliteit en integratie van nieuwe wetgeving (met vertaalslag naar de uitvoering).

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-03-2024 tot en met 31-08-2024 voor 32 uur per week. Of zoveel eerder indien mogelijk. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 x 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. (Indien het cv (incl. figuren, tabellen, voorblad en inhoudsopgave) langer is dan het toegestane aantal A4's, wordt deze enkel voor het toegestane aantal A4's beoordeeld, waarna de overige A4's buiten de beoordeling worden gehouden. Het cv is in het Nederlands gesteld in lettertype Arial 10 (of vergelijkbaar) en bij voorkeur in PDF-formaat. In het cv dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld. NB. Het cv dient ter verificatie van de bij de eisen en gunningscriteria gegeven antwoorden. Daarnaast dient u bij alle eisen en de gunningscriteria kwaliteit de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het cv en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en de gunningscriteria kwaliteit kan leiden tot uitsluiting.)

  • De kandidaat beschikt aantoonbaar over minimaal hbo werkervaring en denkniveau

  • Minimaal 10 jaar Burgerzaken-ervaring en aantoonbare kennis van alle in de tekst genoemde producten en processen

  • Aantoonbare ervaring met het werken met scoringslijsten

  • Je hebt aantoonbare ervaring met het werken met VrijBRP

  • Je beschikt over aantoonbare ervaring in het coachen en begeleiden van medewerkers

Wensen

  • Je bent aantoonbaar op de hoogte van de actualiteit in het vakgebied (50%)

  • Je hebt een netwerk in “burgerzakenland” opgebouwd (50%)

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.