thumbnail
thumbnail

Beheerders Opvanglocaties (6)

Mariënburg 30, 6511 PS Nijmegen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 55,00
gemiddeld 32 flexibel Gelderland

Begindatum:

1 jun 2024

Einddatum:

31 mei 2025

Uren per week:

gemiddeld 32 flexibel

Publicatiedatum:

21 mrt 2024

Opdracht omschrijving
De gemeente Nijmegen vangt momenteel zowel ontheemden uit Oekraïne als asielzoekers op. Deze opvang vindt plaats op diverse locaties in en rond de gemeente Nijmegen. Voor deze opvang zijn wij tijdelijk op zoek naar locatiebeheerders die op de diverse opvanglocaties werken. Als locatiebeheerder ben je een uitvoerende kracht van het team Opvang. Dagelijks ben je het 1e aanspreekpunt van de bewoners op locaties. Je houdt bij wat er gebeurt en schrijft dagelijks een overdracht voor je collega’s. Je werkt samen met de beveiliging en andere partners op locatie. Je werkt nauw samen met de locatiemanagers die eindverantwoordelijk zijn voor de locaties. Als beheerder ben je het meest op de locaties aanwezig en je signaleert zowel op het sociale vlak als op het facilitaire vlak de dagelijkse gang van zaken op de locatie en onderneemt de nodige acties. Indien nodig schakel je de locatiemanager en andere partners in. Het werk is onregelmatig, soms hectisch en druk. Je werkt in een diverse en dynamische omgeving, geen dag is hetzelfde!

Verantwoordelijkheden

  • Je werkterrein is verdeeld over meerdere locaties;

  • Je bent het eerste aanspreekpunt van bewoners op locatie;

  • Je controleert en zorgt voor een opgeruimde en hygiënische locatie;

  • Je hebt oog voor de omgeving ihkv overlast;

  • Je verricht kleine kluswerkzaamheden aan de locaties en woonunits (handige harry/hanny/henny :-));

  • Je verwijst bewoners door naar de diverse instanties;

  • Je maakt elke dag een rapportage voor je collega's;

  • Je schakelt met locatiemanagers en het projectteam;

  • Je onderhoudt nauwe contacten met facilitaire partners en leveranciers;

  • Je spreekt bewoners aan op hun gedrag ihkv samen leven/hygiëne en pandonderhoud.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-06-2024 tot en met 31-05-2025 voor gemiddeld 32 uur flexibel per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 x 1 jaar. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. (Indien het cv (incl. figuren, tabellen, voorblad en inhoudsopgave) langer is dan het toegestane aantal A4's, wordt deze enkel voor het toegestane aantal A4's beoordeeld, waarna de overige A4's buiten de beoordeling worden gehouden. Het cv is in het Nederlands gesteld in lettertype Arial 10 (of vergelijkbaar) en bij voorkeur in PDF-formaat. In het cv dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld. NB. Het cv dient ter verificatie van de bij de eisen en gunningscriteria gegeven antwoorden. Daarnaast dient u bij alle eisen en de gunningscriteria kwaliteit de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het cv en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en de gunningscriteria kwaliteit kan leiden tot uitsluiting.)

  • Aantoonbaar door opleiding en/of werkervaring beschikkend over mbo+ werk- en denkniveau;

  • Aantoonbaar minimaal 2 jaar recente ervaring als locatiebeheerder;

  • Aantoonbaar beschikkend over BHV- diploma bij aanvang van de opdracht;

  • Aantoonbaar beschikkend over een geldig VOG 45 (Gezondheidszorg en welzijn van mens en dier) bij aanvang van de opdracht;

  • Je bent flexibel in taken en werktijden;

  • Je bent bereid te reizen tussen de diverse locaties (deze reiskosten worden vergoed).

  • Aantoonbaar een technische opleiding en/of technisch inzicht samen met gedegen kluservaring;

Wensen

  • Aantoonbaar een technische opleiding en/of technisch inzicht samen met gedegen kluservaring; Geef maximaal 2 voorbeelden, elk overtuigend voorbeeld scoort 15%;

  • Aantoonbaar minimaal 1 jaar ervaring in een soortgelijke rol bij een opvanglocatie ontheemden/asielzoekers; > 1 jaar is 20%, > 2 jaar is 35%, > 3 jaar is 50%.

  • Aantoonbaar ervaring met diverse stakeholders; geef maximaal 2 voorbeelden, elk overtuigend voorbeeld scoort 10%.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Beheerders Opvanglocaties (6) die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.