Begindatum:
15 jan 2026Einddatum:
15 jan 2027Publicatiedatum:
23 dec 2025Opdracht
- Je bent projectleider van projecten in de fysieke leefomgeving. Je focus daarbij is op woningbouwprojecten. Dit zijn met name projecten van derden, maar kunnen ook projecten binnen onze eigen grondexploitatie zijn;
- Je bent vanaf de planvorming tot en met de ontwerpfase integraal verantwoordelijk voor de inhoud, kwaliteit, het budget en de voortgang van je projecten en stuurt bij waar nodig;
- Je stuurt projectleden functioneel aan. Je durft de leiding te pakken om het projectresultaat te bereiken en bent verantwoordelijk voor de afstemming met de ontwikkelaar, de ambtelijk opdrachtgever en het bestuur;
- Je maakt afspraken met de ontwikkelende partij over plankosten en de ‘anterieure’ overeenkomst en bewaakt de belangen van onze gemeente;
- Je bewaakt de brede betrokkenheid vanuit de omgeving en bent actief deelnemer in de participatie.
Opdrachtgever
De gemeente Maasdriel ligt midden in het schitterende rivierenlandschap van de Bommelerwaard en omvat 11 karaktervolle dorpen. Met zo’n 26.000 inwoners en ruim 2.300 kleine én grote innovatieve bedrijven bruist Maasdriel van energie en ondernemerschap. Een dynamische gemeente waar samenwerking en vernieuwing centraal staan en waarin je de kans krijgt om mee te bouwen aan een leefomgeving waar mensen graag wonen en werken
Je gaat werken binnen het team Ruimtelijke Ontwikkeling. Dit team telt ongeveer 50 medewerkers.
Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door een administratieve partner zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.
Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.
De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.
Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.
De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 12 januari 2026. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 7 januari 2026 bericht.
Optie tot verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend
Hybride: Is hybride werken mogelijk: Ja.
Aantal professionals of FTE: 1
Overig algemeen:
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal . Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee administratieve partner
Een administratieve partner brengt voor deze opdracht € 1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Overige informatie
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Deze dient voor de start van de opdracht aanwezig te zijn. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). BYOD.