Medewerker burgerzaken frontoffice

Kinkelenburglaan 6, 6681 BJ Bemmel, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 65,00 24 Gelderland

Begindatum:

1 mrt 2025

Einddatum:

31 aug 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

6 jan 2025

Opdracht omschrijving
Als medewerker burgerzaken ben jij het aanspreekpunt voor onze inwoners aan de balie. Je helpt ze met vragen en ondersteunt bij het aanvragen van paspoorten, rijbewijzen en uittreksels. Jij bent de schakel tussen onze gemeente en de inwoners, en zorgt ervoor dat iedereen de informatie en service krijgt die nodig is. Je werk bestaat voornamelijk uit baliewerkzaamheden.

Daarnaast voer je administratieve taken uit, zoals het beoordelen en verwerken van aanvragen in de burgerlijke stand en het bijwerken van gegevens. Ook geef je advies over de regels rondom identiteitsbewijzen en zorg je dat alle documenten juist en op tijd worden verwerkt.

Verantwoordelijkheden
Wij zoeken een klantgerichte collega die communicatief sterk is en graag met mensen werkt. Je hebt ervaring met baliewerkzaamheden, het liefst bij een gemeente. Je bent nauwkeurig, behoudt het overzicht en werkt zowel zelfstandig als in een team prettig samen. Je hebt passie voor dienstverlening en vindt het leuk om verschillende taken tegelijk te doen.

Verder heb je:

  • Minimaal mbo-4 werk- en -denkniveau

  • Kennis van de regels en wetten rondom burgerzaken.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 maart 2025 tot en met 31 augustus 2025 voor 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.

1-3 jaar gemeentelijke ervaring

Afgeronde opleiding burgerzaken

Wensen

  • Mbo-4 werk en denkniveau Afgeronde opleiding burgerzaken (40%)

  • 1-3 jaar gemeentelijke ervaring (40%)

  • Je hebt bij voorkeur (gemeentelijke) ervaring als medewerker burgerzaken frontoffice (20%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.