Secretaresse

Oldehoofsterkerkhof 2, 8911 DH Leeuwarden, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 36 Friesland

Begindatum:

18 nov 2024

Einddatum:

30 jun 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

7 nov 2024

Projectassistente Sociaal Domein Fryslân (32-36 uur)
Ben jij de collega die ons secretariaat team komt versterken? En wil jij bijdragen aan het samenwerken voor 18 Friese gemeenten van het Sociaal Domein Fryslân? Dan heb je nu de mogelijkheid om jouw kennis en ervaring in te zetten!

Als ervaren projectassistente heb je een dynamisch werkterrein, waarbij onze externe ketenpartners zoals ambtenaren, wethouders, zorgaanbieders uit heel Fryslân afkomstig zijn. Je vervult op aansprekende manier een spilfunctie en representeert SDF bij in-en externe ambtelijke/ bestuurlijke overleggen. Om de samenwerking met zoveel partners optimaal te houden, wordt er veel in- en extern overlegd. Het betreft veelal complexe planningsvraagstukken. Het voorbereiden, plannen en notuleren hiervan is daarom een substantieel deel van je werk.

Intern ontzorg je de MT leden en tevens zorg je ervoor dat het secretariaat op rolletjes loopt. Je overziet wat nodig is om processen binnen het secretariaat soepel te laten lopen en neemt initiatief om hieraan bij te dragen.  

Wat ga je doen

  • Je zorgt voor de voorbereiding, verslaglegging en afhandeling van ambtelijke/bestuurlijke vergaderingen; 

  • Je draait mee in de bezetting van de telefonische bereikbaarheid (Frontdienst);

  • Je draagt zorg voor de afhandeling van ingekomen post (o.a. Mailbox SDF);

  • Je draagt zorg voor het beheer en bewerkingen van (digitale) bestanden en systemen;

  • Je organiseert bijeenkomsten en activiteiten;

  • Je beheert de agenda van de MT leden;

  • Je verleent assistentie aan projecten/ projectleiders.

Wat breng je mee

  • Je hebt een afgeronde secretariële en/of administratieve opleiding op MBO+ niveau en ruime werkervaring op het gebied van (project)ondersteuning en secretarieel taken op het gemeentelijke bestuurlijke/ politieke speelveld;

  • Je kunt goed overweg met verschillende geautomatiseerde systemen (o.a. Outlook, Word en Excel);

  • Je kunt snel schakelen, werkt nauwkeurig en je hebt een proactieve, zelfstandige werkhouding;

  • Je kunt de organisatie goed representeren.

Waar ga je werken 
Sociaal Domein Fryslân (SDF) is opgericht in 2015, waarbij de 18 Friese gemeenten op basis van een centrumregeling samenwerken op het terrein van de Jeugdwet en de Wet Maatschappelijke Ondersteuning. SDF behartigt als netwerkorganisatie de belangen van de Friese gemeenten ten aanzien van inkoop, contractmanagement en beleidsontwikkeling.
SDF bevindt zich in een complex speelveld; centrumgemeente Leeuwarden, 18 gemeenten met hun besturen, gemeenteraden en ambtelijke organisaties, zorgaanbieders, het Rijk en allerlei (boven-)regionale netwerken.

Eisen

  • Akkoord met de Algemene Inhuurvoorwaarden Inhuurdesk Gemeente Leeuwarden https://www.inhuurdeskleeuwarden.nl/voorwaarden

  • Aanbieder is akkoord met de volgende artikelen mbt het door-/uitlenen van personeel:

    • Opdrachtnemer enkel Inhuurkrachten zal inzetten met wie hij zelf een arbeidsovereenkomst is aangegaan of met wie hij zelf een vooraf door de Belastingdienst goedgekeurde (model)overeenkomst van opdracht is aangegaan op basis van Tussenkomst (tenzij nadrukkelijk anders is overeengekomen) die toeziet op de op basis van een overeenkomst van opdracht ex artikel 7:400 BW uit te voeren werkzaamheden voor de Klant of Opdrachtnemer in de vorm van een Maatschap werkzaamheden verricht onder een overeenkomst van opdracht ex artikel 7:400 BW voor de Klant.

    • Indien de Opdrachtnemer Inhuurkrachten wenst in te zetten die niet bij haar in dienst zijn, kan dat slechts na schriftelijke toestemming van Het Flexhuis B.V. c.q. de Klant. Het Flexhuis B.V. c.q. de Klant heeft het recht aan deze inzet voorwaarden te verbinden, mede ter zekerstelling van haar eventuele verplichtingen jegens derden, waaronder begrepen de Belastingdienst en de Uitvoeringsinstellingen.

  • Je hebt een afgeronde secretariële en/of administratieve opleiding op MBO+ niveau en ruime werkervaring op het gebied van (project)ondersteuning en secretarieel taken op het gemeentelijke bestuurlijke/ politieke speelveld;

  • Aangeboden tarief is inclusief reiskosten

  • Je kunt goed overweg met verschillende geautomatiseerde systemen (o.a. Outlook, Word en Excel);

  • Je kunt snel schakelen, werkt nauwkeurig en je hebt een proactieve, zelfstandige werkhouding;

Wensen

  • Kandidaat is

    • Zelfstandig zonder personeel (ZZP) obv van een goedgekeurde TUSSENKOMST modelovereenkomst van de Belastingdienst (bij gunning verplicht nummer overeenkomst communiceren) (0 Punten)

    • Aangeboden obv Uitzenden/Detachering (0 Punten)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.