Medewerker Burgerzaken

Oldehoofsterkerkhof 2, 8911 DH Leeuwarden, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 20 Friesland

Begindatum:

21 apr 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

20

Publicatiedatum:

10 apr 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

De Afdeling
In een dynamische omgeving maakt de afdeling Publieke Dienstverlening continu afwegingen tussen individuele en collectieve belangen. We streven ernaar dat contacten met inwoners, ondernemers, instellingen, bezoekers en partners soepel verlopen. We doen wat nodig is, zodat iedereen kan deelnemen aan de samenleving. Daar doen we het voor; niet meer en niet minder: dat iedereen mee kan doen.

De bejegening door onze medewerkers is uitstekend en de afhandeltermijnen zijn kort. Een goede bejegening betekent deskundig, duidelijk, vriendelijk, snel en meedenkend zijn.

Het Team
Je wordt onderdeel van ons Team Burgerzaken van de afdeling Publieke Dienstverlening en werkt voornamelijk aan de balie. Ons team bestaat uit ongeveer 37 collega’s met verschillende verantwoordelijkheden en specialisaties. Samen zorgen wij ervoor dat er veel werk verzet wordt, want het is druk bij ons op de afdeling. Ondanks die drukte stellen wij een goede dienstverlening richting onze klanten als prioriteit.

Omschrijving van de opdracht
Ben jij ons visitekaartje tijdens de piek in aanvragen reisdocumenten?
Ben je op zoek naar een afwisselende functie, waarin je altijd op zoek gaat naar de beste oplossing voor de klant? En wil je daarnaast werken in een dynamische omgeving? Dan is dit misschien wel jouw ideale nieuwe baan! Wij zoeken een collega voor de duur van 6 maanden. Je bent flexibel inzetbaar.

Als medewerker burgerzaken ben je niet alleen het eerste aanspreekpunt voor onze bewoners, maar ook een visitekaartje voor onze gemeente. Aan de balie ontvang je de inwoners met een open uitstraling, zodat ze zich welkom voelen. Je verstrekt de juiste informatie en begeleidt hen duidelijk, vriendelijk en professioneel bij hun aanvragen. Ook tijdens drukke momenten blijf jij staan voor goede dienstverlening. Vanaf 2024 is er een piek in de aanvragen van reisdocumenten. Deze is veroorzaakt door de langere geldigheidsduur van reisdocumenten sinds 2014. Nu de eerste reisdocumenten met deze langere geldigheidsduur in 2024 vervangen moeten worden, anticiperen we op een stijging van het aantal aanvragen. 

Kandidaat omschrijving
Je bent iemand die graag in verbinding staat met onze inwoners, je beschikt dus over goede contactuele en communicatieve eigenschappen. Je bent oplossingsgericht en dienstverlenend omdat je altijd samen met de klant zoekt naar de beste oplossing; Je hebt er zin in en dat is te merken aan je energieke houding.

Om deze functie goed uit te kunnen voeren, is het belangrijk dat je het volgende meebrengt:

  • Je hebt een HBO werk- en denkniveau. 

  • Je bent flexibel, stressbestendig en weerbaar;

  • Je bent representatief en beschikt over goede communicatieve vaardigheden;

  • Je bent klantgericht;

  • Je bent proactief en behulpzaam;

  • Je werkt nauwkeurig en gaat zorgvuldig om met gegevens;

  • Je bent handig in het werken met geautomatiseerde systemen;

  • Je bent beschikbaar op avonddiensten;

  • Je bent bereid tot het volgen van vakinhoudelijke opleidingen via e-learning.

De wens is om een hbo-student op deze positie aan te nemen, gezien eerdere ervaring.

Eisen

  1. HBO werk- en denkniveau;
    1 punt

  2. Aangeboden tarief is inclusief reiskosten
    1 punt

  3. Deze aanvraag betreft géén ZZP opdracht. Aanbieder verklaart hiervan op de hoogte te zijn.
    1 punt

  4. Je bent beschikbaar op avonddiensten
    1 punt

  5. Je bent handig in het werken met geautomatiseerde systemen
    1 punt

Aanvullende informatie

  • Let op: 1 aanvraag is inmiddels vervuld. Het betreft 1 positie die open staat.

  • Akkoord met de Algemene Inhuurvoorwaarden Inhuurdesk Gemeente Leeuwarden https://www.inhuurdeskleeuwarden.nl/voorw

  • Aanbieder is akkoord met de volgende artikelen m.b.t. het door-/uitlenen van personeel:

    • Opdrachtnemer enkel Inhuurkrachten zal inzetten met wie hij zelf een arbeidsovereenkomst is aangegaan of met wie hij zelf een vooraf door de Belastingdienst goedgekeurde (model)overeenkomst van opdracht is aangegaan op basis van Tussenkomst (tenzij nadrukkelijk anders is overeengekomen) die toeziet op de op basis van een overeenkomst van opdracht ex artikel 7:400 BW uit te voeren werkzaamheden voor de Klant of Opdrachtnemer in de vorm van een Maatschap werkzaamheden verricht onder een overeenkomst van opdracht ex artikel 7:400 BW voor de Klant.

    • Indien de Opdrachtnemer Inhuurkrachten wenst in te zetten die niet bij haar in dienst zijn, kan dat slechts na schriftelijke toestemming van de externe partij c.q. de Klant. De externe partij c.q. de Klant heeft het recht aan deze inzet voorwaarden te verbinden, mede ter zekerstelling van haar eventuele verplichtingen jegens derden, waaronder begrepen de Belastingdienst en de Uitvoeringsinstellingen.

Let op!: Deze aanvraag betreft géén ZZP opdracht. Aanbieder verklaart hiervan op de hoogte te zijn.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.