Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Medewerker gegevensbeheer en GEO (BAG)

Louis Jansenplein 1, 5431 BV Cuijk, Nederland

Sluit over 7 dagen
75 12 Noord-Brabant

Begindatum:

1 sept 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

12

Publicatiedatum:

1 aug 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdrachtomschrijving - Verwerken van meldingen in de BAG is de primaire taak - Kennisoverdracht en monitoring werkvoorraad - Kwaliteit waarborgen

Eisen

  • Recente, substantiele ervaring (>3 jaar) met Neuron BAG bij een gemeente, expliciet opnemen in CV van maximaal 3 pagina's.

Wensen en competenties

Wensen

  • De kandidaat is in staat kennis en kunde over te dragen.
  • De kandidaat werkt georganiseerd volgens een plan.
  • De kandidaat geeft duidelijk inzicht in voortgang van het werk naar collega's en leidinggevende.

Competenties

  • Stressbestendig
  • Communicatief vaardig
  • Nauwkeurig

Organisatie en team

Kandidaatomschrijving Een professional met kennis van en ervaring met BAG werkzaamheden bij een gemeente. 3 Jaar ervaring met beheer basisregistratie BAG. Is in staat de voortgang te monitoren; Werkzaam geweest in deze functie bij meerdere, verschillende gemeentes; Heeft het vermogen om anderen te begeleiden en kennis over te dragen. Is stressbestendig, bewaart rust en excelleert in hectische omgeving en onder tijdsdruk; Is in staat om zich snel kennis en werkwijzes eigen te maken. Is communicatief sterk.

Gespreksinformatie

De gesprekken staan gepland op 28 augustus.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Toelichting op rooster Iedere maandag op kantoor. Dienstencategorie Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing CPV code 72000000-5 - IT-diensten: adviezen, softwareontwikkeling, internet en ondersteuning

Gunningscriteria Weging prijsdeel: 20 % Weging: 20 % Weging: 20 % Weging: 15 % Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Stressbestendig, communicatief vaardig, nauwkeurig, Weging: 25 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur