Coördinator Toezicht en handhaving boa's

Louis Jansenplein 1, 5431 BV Cuijk, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
105 36 Noord-Brabant

Begindatum:

1 jan 2025

Einddatum:

31 mei 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

29 nov 2024

Opdrachtomschrijving
We willen zorgen voor een stabiele bezetting van het cluster toezicht en handhaving (boa’s), zodat ons iedere dag in kunnen zetten voor onze 90.000 inwoners. We hebben een heldere missie: elke dag onze regio een beetje beter maken. Mooier, veiliger, zorgzamer, vitaler, duurzamer en ondernemender. Dat doen we voor en mét onze inwoners en ondernemers.

Huidige situatie

Binnen het cluster is ca 15 fte werkzaam. In verband met ziektevervanging zijn we op zoek naar tijdelijke inhuur, die zorgt voor:

  • continuïteit in de begeleiding/coaching en functionele aansturing van de BOA’s Domein I en II en Toezichthouders. Met als doel: voldoende kwalitatieve en kwantitatieve uitvoering in resultaten, dienstverlening, bestuurs- en strafrechtelijke handhaving

  • Implementeren en verbeteren van de uitvoering van beleidsprioriteiten, uitvoeringsprogramma’s of strategieën en het opstellen van werkafspraken en instructies daartoe.

  • Aanspreekpunt voor ketenpartners binnen en buiten de gemeente, die mede zorg draagt voor afstemming en borgen van afhandeling (doorlooptijden) van zaken, meldingen en terugbelverzoeken.

Kandidaatomschrijving

  • HBO werk- en denkniveau

  • Minimaal 4 jaar relevante werkervaring in het coördineren van werkzaamheden en aansturen van operationele teams op het gebied van bestuursrechtelijke en strafrechtelijke handhaving. Bij voorkeur bij een gemeentelijke organisatie.

  • In bezit van een geldig BOA getuigschrift en relevante opleidingen.

  • Van onbesproken gedrag (VOG(-P))

  • Rijbewijs B

Interviewplanning
Vrijdag 20-12-2024: 12:00-15:00 uur 
Locatie: Cuijk

Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing

CPV code
75000000-6 - Diensten voor openbaar bestuur, defensie en sociale verzekering

Eisen

  • Relevante juridische opleiding mbo niveau 4

  • Recente ervaring in een vergelijkbare juridische functie bij een gemeentelijke overheid

  • (Minimaal 3 jaar in de afgelopen periode van 5 jaar)

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 20 %

De kandidaat werkt zelfstandig aan de eigen werkvoorraad en toont eigenaarschap - Weging: 20 %

De kandidaat heeft in de afgelopen 2 jaar minimaal 20 handhavingsdossiers uitgevoer - Weging: 10 %

De kandidaat heeft kennis/ervaring van RX Mission en Join als relevante zaaksystemen - Weging: 15 %

De kandidaat heeft kennis van het juridische instrumentarium onder de omgevingswet, APV en OOV en heeft hier recent opleidingen in gevolg - Weging: 15 %

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

  • Actuele juridische kennis APV en OOV

  • Recente opleiding in Omgevingswet

  • Eigenaarschap en wendbaarheid

Weging: 20 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.