Voor het opstellen en uitvoeren van het beleid voor huisvesting bijzondere doelgroepen, met name woonwagenbewoners, is specialistische kennis nodig die niet in de organisatie aanwezig is. De inhuur zal fungeren als woonwagencoordinator, contactpersoon en aanspreekpunt namens de gemeente voor de woonwagenbewoners. Hiertoe zal de inhuur dagelijks bereikbaar dienen te zijn.
Werkzaamheden en verantwoordelijkheden:- Functioneert als in- en externe coordinator en aanspreekpunt voor woonwagen (gerelateerde) zaken en bewoners;
- Organiseert reguliere overleggen met de bewoners van de locaties;
- Zorgt voor actualisatie van het vastgestelde woonwagenbeleid en verhuurbeleid;
- Inventariseert en bewaakt de contracten voor de verhuur van standplaatsen en woonwagens;
- Is verantwoordelijk voor de bewaking en communicatie inzake de wachtlijst;
- Inventariseert en bereidt de verkoop van standplaatsen en woonwagens (indien van toepassing) voor;
- Is verantwoordelijk voor het laten opstellen en toetsen van de meer jaren onderhoudsbegroting van de opstallen, inclusief demarcatie. Dit in nauwe samenwerking met de technisch vastgoedbeheerder;
- Werkt in een afgebakende vastgoedportefeuille samen met een assetmanager, accountbeheerder en technisch vastgoedbeheerder(s).