Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.
Logo van Gemeente Land van Cuijk
Logo van Gemeente Land van Cuijk

Backoffice medewerker PW

Louis Jansenplein 1, 5431 BV Cuijk, Nederland

Sluit over 8 dagen

Begindatum:

1 jan 2026

Einddatum:

1 apr 2026

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

5 dec 2025
Opdracht tarief 90Opdracht uren 28
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdracht

Per 1 januari 2026 direct inzetbaar  als vervanger van een collega van de uitkeringsadministratie PW.

Je gaat de uitkeringsadministratie van de PW uitvoeren binnen het team ondersteuning Sociaal Domein.

Kandidaat omschrijving

Wij zoeken een ervaren collega die direct inzetbaar is.

Wij bieden voldoende werk binnen een professionele werkomgeving.

Eisen

  • 3 tot 5 jaar werkervaring in Suite Sociaal Domein.
  • 3 tot 5 jaar werkervaring met uitkeringsadministratie PW.
  • Maximaal 30 minuten reisafstand van Boxmeer.

Wensen en competenties

Wensen

  • Meer dan 5 jaar ervaring.

Competenties

  • Direct inzetbaar
  • Flexibele werkhouding
  • Collegiaal
  • Resultaatgericht

Organisatie en team

Wij bieden voldoende werk binnen een professionele werkomgeving.

Gespreksinformatie

De gesprekken staan gepland op 18 december.

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Optie tot verlenging

2 x 6 maanden

Toelichting op rooster

Maximaal 28 uur per week, flexibel afhankelijk van hoeveelheid werkzaamheden (i.v.m. snelheid van werkhervatting collega die vervangen wordt)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl of met Sybren Hindriks via sybren.hindriks@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: di, wo, do, vr