Administratief medewerker Ruimtelijk Beleid (voornaamste focus Economie)

Louis Jansenplein 1, 5431 BV Cuijk, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
75 36 Noord-Brabant

Begindatum:

1 jul 2025

Einddatum:

6 okt 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

4 jun 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Opdrachtomschrijving
We zoeken een kandidaat voor administratieve en secretariële werkzaamheden voor ons taakveld Economie. Het gaat in eerste instantie vooral om verslaglegging, agendabeheer en het maken van afspraken. Daarnaast is mogelijk ondersteuning nodig bij een of meer medewerkers (bedrijfscontactfunctionarissen, medewerkers of strateeg).

Kandidaat omschrijving
Je hebt een afgeronde MBO-opleiding met relevante kennis en ervaring rondom administratieve en secretariële werkzaamheden. Je bent proactief, klantgericht en flexibel in je denken en handelen. Communicatie in woord en op schrift is dik in orde. Je werkt gestructureerd en bent punctueel in je werkzaamheden. Daarnaast heb je ideeën over het beter organiseren van werkzaamheden en processen. Dit alles zorgt ervoor dat je je collega’s van economie ontlast.

Interview planning
Woensdag 25 juni.

Eisen

  1. MBO werk- en denkniveau.

  2. Kennis van administratieve en secretariële werkzaamheden.

  3. Geen zzp’er (kandidaat is in dienst van een bureau).

Gunningscriteria

  1. De kandidaat heeft in de afgelopen 3 jaar minimaal een vergelijkbare functie uitgeoefend.
    Weging: 20 %

  2. De kandidaat heeft ervaring bij een gemeentelijke organisatie.
    Weging: 20 %

  3. De kandidaat heeft goede schriftelijke en mondelinge communicatievaardigheden.
    Weging: 15 %

  4. Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
    Weging: 25 %

    • Flexibel

    • Nauwgezet

    • Communicatief sterk

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.