Louis Jansenplein 1, 5431 BV Cuijk, Nederland
Begindatum:
16 jun 2025Einddatum:
16 sept 2025Uren per week:
36Publicatiedatum:
9 mei 2025Opdrachtomschrijving
De kandidaat ondersteunt het team met administratieve en secretariële taken, gericht op het taakveld economie binnen team Ruimtelijk Beleid. Je hebt een actieve rol bij het organiseren van bijeenkomsten.
Kandidaatomschrijving
Je hebt een MBO-opleiding met relevante kennis en ervaring rondom administratieve en secretariële werkzaamheden. Je bent proactief, klantgericht en flexibel in je denken en handelen. Communicatie in woord en schrift is dik in orde, je werkt gestructureerd en bent punctueel in je werkzaamheden.
Interviewplanning
De gesprekken staan gepland op 2 juni.
Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing
CPV code
98000000-3 - Overige gemeenschaps-, sociale en persoonlijke diensten
Eisen
MBO werk- en denkniveau.
Kennis administratie/secretarieel
Geen zzp’er (kandidaat is in dienst van een bureau)
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 20 %
De kandidaat heeft in de afgelopen drie jaren minimaal een vergelijkbare functie uitgeoefend - Weging: 20 %
De kandidaat heeft ervaring bij een gemeentelijke organisatie - Weging: 20 %
De kandidaat heeft goede schriftelijke en mondelinge communicatievaardigheden - Weging: 15 %
Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Flexibel
Nauwgezet
Communicatieve vaardigheden
Weging: 25 %