Administratief medewerker (focus economie)

Louis Jansenplein 1, 5431 BV Cuijk, Nederland

Sluit over 7 dagen
70 36 Noord-Brabant

Begindatum:

16 jun 2025

Einddatum:

16 sept 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

9 mei 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Opdrachtomschrijving
De kandidaat ondersteunt het team met administratieve en secretariële taken, gericht op het taakveld economie binnen team Ruimtelijk Beleid. Je hebt een actieve rol bij het organiseren van bijeenkomsten.

Kandidaatomschrijving

Je hebt een MBO-opleiding met relevante kennis en ervaring rondom administratieve en secretariële werkzaamheden. Je bent proactief, klantgericht en flexibel in je denken en handelen. Communicatie in woord en schrift is dik in orde, je werkt gestructureerd en bent punctueel in je werkzaamheden.

Interviewplanning
De gesprekken staan gepland op 2 juni.

Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing

CPV code
98000000-3 - Overige gemeenschaps-, sociale en persoonlijke diensten

Eisen

  • MBO werk- en denkniveau.

  • Kennis administratie/secretarieel

  • Geen zzp’er (kandidaat is in dienst van een bureau)

Gunningscriteria

  • Weging prijsdeel: 20 %

  • De kandidaat heeft in de afgelopen drie jaren minimaal een vergelijkbare functie uitgeoefend - Weging: 20 %

  • De kandidaat heeft ervaring bij een gemeentelijke organisatie - Weging: 20 %

  • De kandidaat heeft goede schriftelijke en mondelinge communicatievaardigheden - Weging: 15 %

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

  • Flexibel

  • Nauwgezet

  • Communicatieve vaardigheden

Weging: 25 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur