Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Gemeente Heerenveen
Logo van Gemeente Heerenveen

Functioneel Beheerder

Crackstraat 2, 8441 ES Heerenveen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

2 jan 2023

Einddatum:

30 jun 2023

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

9 nov 2022
Opdracht tarief € 87,00Opdracht uren 24

Ben jij die functioneel beheerder die ervoor zorgt dat de informatiesystemen rondom het aandachtsgebied fysieke omgeving optimaal werken? En vind je het een uitdaging om veranderingen door te voeren en daar waar mogelijk innovatief bezig te gaan? Lees dan snel verder want dan zijn we op zoek naar jou!  

Samen met je klanten en gebruikers vertaal jij gewenste veranderingen binnen processen en functionaliteit naar inhoudelijke en niet inhoudelijke oplossingsrichtingen. Jij draagt er zorg voor dat veranderingen vlekkeloos in de organisatie worden doorgevoerd en zorgt voor een probleemloze ingebruikname van de nieuwe of gewijzigde functionaliteit. In dit proces zorg jij dat we komen tot de juiste besluiten over het aanbrengen van wijzigingen of vernieuwingen in de informatiesystemen en regisseer jij het daadwerkelijk doorvoeren van de verandering.

Je primaire aandachtsgebied zal de afdelingen van Veiligheid, Vergunningen, Toezicht en Handhaving zijn en je aandachtsgebied zal liggen op Suite4omgevingsdienten en Leefomgeving van Centric. Deze afdeling help je in de transitie naar inrichting en het ontwerp van de informatiesystemen voor de DSO en ons Omgevingsplan hier zal ook jou focus op liggen het komende half jaar.

Jij richt je op het gebruik van en het functioneren van de informatiesystemen in de dagelijkse praktijk met als doelstelling dat de gebruikers optimaal kunnen werken met de bestaande informatiesystemen en neemt afwijkingen tussen de praktijk en de inrichting van het informatiesysteem weg. Naast het beheren van de informatiesystemen hou je regie op opdrachten aan de interne en/of externe IT-dienstverleners en bewaak jij de werking van de informatiesystemen.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr
Sluiten
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.