Administratief medewerker Sociaal Domein

Voorstraat 35, 8861 BD Harlingen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 60,00 24 Friesland

Begindatum:

1 okt 2023

Einddatum:

1 jan 2024

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

19 sept 2023

Gemeente Harlingen is een ambitieuze gemeente die graag werkt met een tikkeltje eigenzinnigheid in zijn bol en waar de saamhorigheid voelbaar is tussen iedere afdeling. Je komt in een organisatie die druk bezig is zich verder te ontwikkelen en te professionaliseren.

Administratief medewerker ben je een echte verbinder en weet je van aanpakken. Het Gebiedsteam Harlingen bestaat uit drie teams: Stad, Beleid en Jeugd. Deze functie valt onder het Stadsteam. De administratief medewerker toont lef, neemt verantwoordelijkheid en is proactief. Kenmerkend voor het werken in Harlingen is dat er met veel gedrevenheid en plezier met elkaar, ketenpartners, de inwoners en vrijwilligers wordt samengewerkt. Vanuit een gezamenlijke verantwoordelijkheid ondersteunen we elkaar op zowel inhoudelijk als persoonlijk vlak.

Dit ben jij

Jij bent “Een spin in het web”, “Een duizendpoot” met gevoel voor humor, initiatiefrijk en hebt een flexibele, relativerende instelling. Je bent in staat prioriteiten te stellen en het overzicht te bewaren van alle taken en verantwoordelijkheden. Binnen een dynamische omgeving hou jij het hoofd koel en zoekt oplossingen voor onverwachte vragen en situaties. Ben je creatief in het zoeken naar passende oplossingen.                 

Als administratief medewerker ondersteun je de teams en de teamleiders door het uitvoeren van administratieve en organisatorische taken

Je voert je de volgende werkzaamheden uit:

•                      Je plant afspraken in voor medewerkers en teamleiders;

•                      Je draagt zorg voor de voorbereiding, verslaglegging en afhandeling van vergaderingen, zorg overleggen en overige bijeenkomsten;

•                      Je organiseert bijeenkomsten en activiteiten;

•                      Je verricht correspondentie- en tekstverwerkingswerkzaamheden;

•                      Je maakt maandelijkse overzichten van managementgegevens van verschillende activiteiten;

•                      Je regelt zaken op facilitaire gebied, regelt de personeelsadministratie;

•                      Je draagt zorg voor het beheer en bewerken van bestanden en systemen;

•                      Je verzamelt en verstrekt gegevens en overzichten uit administratieve systemen.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.