thumbnail
thumbnail

Inkomensspecialist

Taurusavenue 100, 2130 LS Hoofddorp, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
70
36 Zuid-Holland

Begindatum:

4 jan 2023

Einddatum:

3 jul 2023

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

18 nov 2022
Als Inkomenssspecialist bij Gemeente Haarlemmermeer heb je een zelfstandige rol in contact met inwoners als het gaat om financiële dienstverlening. Je werkt nauw samen met de Casemanager werk met als doel de inwoner zo snel mogelijk zelfvoorzienend te laten zijn.

Als Inkomensspecialist voer je onderstaande werkzaamheden uit: 
•caseloadbeheer
•het voeren van de regie over de inwonersaanvragen en mutaties die uitsluitend inkomensgerelateerd zijn 
•het voeren van het vervolggesprek op de werkintake over inkomen (indien van toepassing) op de leefgebieden financiën en wonen (huishouden)
•het verstrekken van informatie, advies en inlichtingen aan de inwoner 
•het beoordelen van aanvragen levensonderhoud in het kader van de PW op volledigheid en rechtmatigheid
•het beoordelen van aanvragen bijzondere bijstand en minimaregeling op volledigheid en rechtmatigheid
•beëindigingsonderzoeken afhandelen
•het zelfstandig vullen van het uitkeringsdossier in Civision en archiveren in Verseon en opstellen van rapportages en beschikkingen.






Kandidaatomschrijving

Wij zijn op zoek naar een ervaren Inkomensspecialisten voor 32-36 uur per week met onderstaand profiel:
•HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur een opleiding op het gebied van maatschappelijk werk of sociaal juridische dienstverlening
• minimaal 3 jaar werkervaring bij een gemeentelijke Sociale Dienst
• je hebt actuele werkervaring als Inkomensspecialist/consulent
•kennis van voorliggende voorzieningen en ons gemeentelijk beleid
•kennis van regelingen met inkomensafhankelijke componenten (fiscale kennis en kennis van lonen, loonspecificaties e.d.)
•je bent in staat om beoordelingen te maken op basis van de balans tussen geld (middelen), hart (het volgen van je hart) en hoofd (kaders)
•alert op de mogelijkheid van fraude en omgaan met ongewenst gedrag
• je hebt actuele werkervaring met Civision Samenlevingszaken en Verseon
• je beschikt over uitstekende (motiverende) gesprekstechnieken

Je bent vanaf 4 januari beschikbaar. 

Interviewplanning

de gesprekken vinden maandag 5 en dinsdag 6 december plaats tussen 15.00 en 17.00 uur. 

Toelichting op rooster

32-36 uur mogelijk. Beschikbaar op reguliere werkdagen tussen 7.00 en 18.00 uur.

Dienstencategorie

Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Inkomensspecialist die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.