Begindatum:
11 dec 2024Einddatum:
11 jun 2025Uren per week:
36Publicatiedatum:
22 nov 2024Adviseur Informatiebeheer
Wat ga je doen?
Je werkt in een verbeterproces met multidisciplinaire teams. Binnen verbeterproces leg je de basis voor het verbeteren van het informatiebeheer binnen Enschede en Losser. Mede dankzij jouw bijdrage wordt het verbeterproces een succes!
Je komt te werken in een goed functionerend (agile) scrumteam, waarin je naast de adviserende ook een coördinerende rol krijgt.
Vanuit jouw professie werk je mee en adviseer je in het verbeteren van het informatiebeheer binnen alle afdelingen van de gemeenten Enschede en Losser.
Het betreft hier informatiebeheer in de breedste zin van het woord, waaronder naast de archiefwet ook de digitaliseringsaspecten AVG, Woo, Zaakgericht Werken, Wmebv en Elektronische ondertekening worden opgepakt.
Kortom: een boeiende en verantwoordelijke functie waarin je vanuit je brede gemeentelijke ervaring in alle genoemde digitaliseringsaspecten via een haarscherpe informatieanalyse directe invloed hebt op de kwaliteit van de informatiehuishouding van onze gemeente. Voor nu en voor de toekomst.
Eisen
Bij eventuele gunning wordt er op verzoek van Opdrachtgever een VOG aangevraagd voor de kandidaat, (eventuele) kosten worden door Opdrachtgever vergoed.
Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woonwerk)
Na gunning geldt voor deze opdracht een SROI verplichting van 5% van de opdrachtwaarde. De opdrachtwaarde wordt als volgt bepaald: “aantal gewerkte uren x uurtarief ex btw” Bij aanbieden van een kandidaat bent u akkoord met deze SROI verplichting. Voor verdere informatie inzake deze verplichting verwijzen wij u naar de Leveranciersvoorwaarden. Directe ZZP inhuur (geen inleen doorleen) zijn uitgesloten van de SROI verplichting.
Kandidaat heeft aantoonbaar tenminste 3 jaar ervaring als informatiebeheerder (adviserende rol)
Wensen
Kandidaat mag na 1500 gewerkte uren kosteloos worden overgenomen door de Gemeente Enschede.
Kandidaat heeft HBO werk en denk niveau
Kandidaat heeft kennis van archiefwet, digitaliseringsaspecten AVG, Woo, Zaakgericht Werken, Wmebv en Elektronische ondertekening. Motiveer dit per onderdeel om volledige punten te bemachtigen (2 punten per onderdeel)
Kandidaat heeft ervaring met gemeentelijke processen.
Kandidaat heeft een afgeronde opleiding in de richting IB of informatiemanagement of verglijkbaar.
De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een gesprek met de opdrachtgever.