Mdw. gegevens (funct. beh. zaakgericht werken) - 010 - 8154045

Raadhuisplein 1, 7811 AP Emmen, Nederland

Sluit over 5 dagen
36 Drenthe

Begindatum:

2 jun 2025

Einddatum:

31 mei 2027

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

9 mei 2025
  • Dit is wat je gaat doen:

    Als functioneel beheerder zaakgericht werken voer je samen met 5 collega’s het beheer uit voor Dimpact eSuite (zaaksysteem) , koppelingen met backoffice-applicaties, Open Online (website) en overige applicaties.

    Je bent een belangrijke schakel tussen het systeem en de processen. Een groot deel van je tijd ondersteun je proactief de gebruikers van de eSuite in de hele organisatie. Je weet vragen te beantwoorden en de vragen door te vertalen naar de werkprocessen en functionele oplossingen.
    Ook werk je nauw samen met collega’s om de processen klantvriendelijk en functioneel te maken.

    Er zijn in de komende jaren veel ontwikkelingen op het gebied van Common Ground en de dienstverlening naar de klant.  Dit heeft consequenties voor de inrichting van zaakgericht werken.
    Ook daarin zal een rol zijn weggelegd voor jou, bijvoorbeeld in de omzetting van de huidige webformulieren naar Open Formulieren.

    Binnen de gemeente wordt gewerkt aan de integratie van Microsoft 365. Dit brengt ook werkzaamheden met zich mee waarmee je bezig gaat. 

    Het team
    Het team Informatisering werkt op basis van de I-visie aan een sterke integrale positie binnen de gemeentelijke context. Het team bestaat uit ongeveer 60 collega’s.  
    Voor de uitvoering van de I-visie werken we samen met team Automatisering
    Hierbij is de rol van team informatisering van groot belang. Immers is een goed functionerende technologie een belangrijke randvoorwaarde voor het adequaat kunnen inzetten van informatievoorziening.

    Dit ben je….

  • Je beschikt over minimaal HBO werk -en denkniveau bij voorkeur informatiemanagement of functioneel beheer
  • Je hebt kennis en ervaring met het modelleren van processen (BPMN, CMMN)
  • Je bezit een flinke dosis kennis en expertise op het gebied van functioneel beheer
  • Je bent enthousiast, resultaat gericht en proactief
  • Je beschikt over goede advies- en communicatievaardigheden
  • Je bent klant- en kwaliteitsgericht.
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur